Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

GNIAZDO ZAPALNICZKI 12V USB 5V 2A


Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, accord napisał:

Coś co nie pobiera prądu i nie ma kontrolki nie rozładowuje akumulatora, chyba logiczne ?

 

Nie tak do końca, jednak przetwornica 12/5 pracuje i chyba tylko producent wie ile bierze w stanie spoczynku. Mimo wszystko próbowałbym podpiąć pod jakieś gniazdo akcesoriów (o ile jest), zawsze to po stacyjce i z zabezpieczeniem. W opisie nic o bezpieczniku nie pisze, bałbym się bezpośrednio pod aku podpinać, ewentualnie można oprawkę bezpiecznikową na kabel dać (jak najbliżej aku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, KrzysiekG napisał:

Nie tak do końca, jednak przetwornica 12/5 pracuje i chyba tylko producent wie ile bierze w stanie spoczynku. Mimo wszystko próbowałbym podpiąć pod jakieś gniazdo akcesoriów (o ile jest), zawsze to po stacyjce i z zabezpieczeniem. W opisie nic o bezpieczniku nie pisze, bałbym się bezpośrednio pod aku podpinać, ewentualnie można oprawkę bezpiecznikową na kabel dać (jak najbliżej aku).

Jeżeli nie ma poboru a przetwornica 12/5 pracuje to gdzie odprowadza to co "przepracuje" ?

Zgadzam się że jeżeli bezpośrednio pod aku to musi być zabezpieczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ustrojstwo pobiera prąd w stanie spoczynku. Nie pamiętam ile już dokładnie, ale na pewno pobiera mierzyłem to jak używałem tego wynalazku. Wydaje mi się że coś na poziomie 10-20 miliamper. Miałem to podłączone do testów pod aku i stąd mierzyłem czy czasami mi go nie wyczerpie. Zresztą łatwo to zmierzyć. Bezpiecznik zawsze warto dać. Najlepiej jak masz moto, które po włączeniu stacyjki zaraz włącza światłą postojowe, albo po włączeniu moto automatycznie włącza światła mijania to przez bezpiecznik podłączyć do świateł i po problemie na pewno nie wyczerpie aku a po drugie jak nawet zostawi się np smartfon podłączony do ładowarki to masz pewność że odetnie napięcie po wyciągnięciu kluczyka. Jak dasz pod aku bezpośrednio to na pewno CI rozładuje akumulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, accord napisał:

Jeżeli nie ma poboru a przetwornica 12/5 pracuje to gdzie odprowadza to co "przepracuje" ?

Po prostu idzie na ciepło i atmosfere ogrzewa ;) nie ma tego dużo, ale w motocyklu gdzie każdy mA się liczy może mieć znaczenie. Z resztą kolega wyżej pisze konkretne wartości, można sobie policzyć kiedy wyssa akumulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, MarioSWD napisał:

To ustrojstwo pobiera prąd w stanie spoczynku. Nie pamiętam ile już dokładnie, ale na pewno pobiera mierzyłem to jak używałem tego wynalazku. Wydaje mi się że coś na poziomie 10-20 miliamper. Miałem to podłączone do testów pod aku i stąd mierzyłem czy czasami mi go nie wyczerpie. Zresztą łatwo to zmierzyć. Bezpiecznik zawsze warto dać. Najlepiej jak masz moto, które po włączeniu stacyjki zaraz włącza światłą postojowe, albo po włączeniu moto automatycznie włącza światła mijania to przez bezpiecznik podłączyć do świateł i po problemie na pewno nie wyczerpie aku a po drugie jak nawet zostawi się np smartfon podłączony do ładowarki to masz pewność że odetnie napięcie po wyciągnięciu kluczyka. Jak dasz pod aku bezpośrednio to na pewno CI rozładuje akumulator.

fajny pomysl do kabli ma fajny dostep wiec tak zrobie , dzieki , to taki prezent na mikołaja sobie sprawiłem ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dla bezpieczeństwa polecam Ci to podłączyć do postojówki przez bezpiecznik. W razie "W" najwyżej spalisz żarówkę postojową a nie zostaniesz bez świateł. Znam takich magików co podłączają takie wynalazki do tylnych lamp potem okazuje się że moto przestaje sygnalizować hamowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, MarioSWD napisał:

Tylko dla bezpieczeństwa polecam Ci to podłączyć do postojówki przez bezpiecznik. W razie "W" najwyżej spalisz żarówkę postojową a nie zostaniesz bez świateł. Znam takich magików co podłączają takie wynalazki do tylnych lamp potem okazuje się że moto przestaje sygnalizować hamowanie.

oki wiazka kabli idzie pod czasza wieć mam sie gdzie dostać walne bezpiecznik przed plusem i mysle że bedzie działało z postojówkami , pochwale sie jak zrobie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.