Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, accord napisał:

Coś co nie pobiera prądu i nie ma kontrolki nie rozładowuje akumulatora, chyba logiczne ?

 

Nie tak do końca, jednak przetwornica 12/5 pracuje i chyba tylko producent wie ile bierze w stanie spoczynku. Mimo wszystko próbowałbym podpiąć pod jakieś gniazdo akcesoriów (o ile jest), zawsze to po stacyjce i z zabezpieczeniem. W opisie nic o bezpieczniku nie pisze, bałbym się bezpośrednio pod aku podpinać, ewentualnie można oprawkę bezpiecznikową na kabel dać (jak najbliżej aku).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Miałem to kiedyś musisz to koniecznie podłączyć pod plus po stacyjce a najbezpieczniej pod lampy pozycyjne i z bezpiecznikiem na +. Inaczej będzie Ci akumulator rozładowywać na sto procent.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, KrzysiekG napisał:

Nie tak do końca, jednak przetwornica 12/5 pracuje i chyba tylko producent wie ile bierze w stanie spoczynku. Mimo wszystko próbowałbym podpiąć pod jakieś gniazdo akcesoriów (o ile jest), zawsze to po stacyjce i z zabezpieczeniem. W opisie nic o bezpieczniku nie pisze, bałbym się bezpośrednio pod aku podpinać, ewentualnie można oprawkę bezpiecznikową na kabel dać (jak najbliżej aku).

Jeżeli nie ma poboru a przetwornica 12/5 pracuje to gdzie odprowadza to co "przepracuje" ?

Zgadzam się że jeżeli bezpośrednio pod aku to musi być zabezpieczenie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To ustrojstwo pobiera prąd w stanie spoczynku. Nie pamiętam ile już dokładnie, ale na pewno pobiera mierzyłem to jak używałem tego wynalazku. Wydaje mi się że coś na poziomie 10-20 miliamper. Miałem to podłączone do testów pod aku i stąd mierzyłem czy czasami mi go nie wyczerpie. Zresztą łatwo to zmierzyć. Bezpiecznik zawsze warto dać. Najlepiej jak masz moto, które po włączeniu stacyjki zaraz włącza światłą postojowe, albo po włączeniu moto automatycznie włącza światła mijania to przez bezpiecznik podłączyć do świateł i po problemie na pewno nie wyczerpie aku a po drugie jak nawet zostawi się np smartfon podłączony do ładowarki to masz pewność że odetnie napięcie po wyciągnięciu kluczyka. Jak dasz pod aku bezpośrednio to na pewno CI rozładuje akumulator.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, accord napisał:

Jeżeli nie ma poboru a przetwornica 12/5 pracuje to gdzie odprowadza to co "przepracuje" ?

Po prostu idzie na ciepło i atmosfere ogrzewa ;) nie ma tego dużo, ale w motocyklu gdzie każdy mA się liczy może mieć znaczenie. Z resztą kolega wyżej pisze konkretne wartości, można sobie policzyć kiedy wyssa akumulator.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, MarioSWD napisał:

To ustrojstwo pobiera prąd w stanie spoczynku. Nie pamiętam ile już dokładnie, ale na pewno pobiera mierzyłem to jak używałem tego wynalazku. Wydaje mi się że coś na poziomie 10-20 miliamper. Miałem to podłączone do testów pod aku i stąd mierzyłem czy czasami mi go nie wyczerpie. Zresztą łatwo to zmierzyć. Bezpiecznik zawsze warto dać. Najlepiej jak masz moto, które po włączeniu stacyjki zaraz włącza światłą postojowe, albo po włączeniu moto automatycznie włącza światła mijania to przez bezpiecznik podłączyć do świateł i po problemie na pewno nie wyczerpie aku a po drugie jak nawet zostawi się np smartfon podłączony do ładowarki to masz pewność że odetnie napięcie po wyciągnięciu kluczyka. Jak dasz pod aku bezpośrednio to na pewno CI rozładuje akumulator.

fajny pomysl do kabli ma fajny dostep wiec tak zrobie , dzieki , to taki prezent na mikołaja sobie sprawiłem ;D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tylko dla bezpieczeństwa polecam Ci to podłączyć do postojówki przez bezpiecznik. W razie "W" najwyżej spalisz żarówkę postojową a nie zostaniesz bez świateł. Znam takich magików co podłączają takie wynalazki do tylnych lamp potem okazuje się że moto przestaje sygnalizować hamowanie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, MarioSWD napisał:

Tylko dla bezpieczeństwa polecam Ci to podłączyć do postojówki przez bezpiecznik. W razie "W" najwyżej spalisz żarówkę postojową a nie zostaniesz bez świateł. Znam takich magików co podłączają takie wynalazki do tylnych lamp potem okazuje się że moto przestaje sygnalizować hamowanie.

oki wiazka kabli idzie pod czasza wieć mam sie gdzie dostać walne bezpiecznik przed plusem i mysle że bedzie działało z postojówkami , pochwale sie jak zrobie .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×