Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Royal Enfield


Delfi

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko zależy czego się oczekuje od motocykla . Na tegorocznym "Wiślaczku" poznałem gościa ,który woził się taki cudem ( piszę bez kozery ,bo mnie motocykl zauroczył ) i nawet mam fotkę jak się przymierzyłem :) .Jest to niewątpliwie moto ,które w epoce smukłych plastików zawsze będzie zwracało uwagę ,bo jest po prostu inny ,ciekawy ,troszkę przekombinowany ,ale ... taki angielski . Pisząc angielski nie piszę o ewentualnych błędach konstrukcyjnych ( z tej strony go nie znam ,bo nie miałem ) ,ale o stylu ,takim ... dżentelmeńskim ,może trochę jak 007 ,lub Fileas Foog .Mnie osobiście królewski motocykl zauroczył i chętnie przygarnął bym go do swojej stajni ,jednak chyba bardziej jako motocykl do przejażdżki wkoło komina z szczyptą ,nieskromnego lansu ;) . Te wszystkie dźwigienki ,cięgiełka na pewno właściciel musi go znać i potrafić doregulować ,podciągnąć i po objawach dochodzić gdzie go boli ... ot taki motocykl z duszą .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, bankus napisał:

to dość powszechna wiedza, nawet Clarkson swojego nie chwali wiedząc że brytyjska motoryzacja dość awaryjna jest :)

Moto brytyjskiego nie miałem, ale lubie czytać )

No to poczytaj moją wypowiedź bo ja miałem i jeździłem (a nawet jeszcze mam).

Triumph Daytona 675 cztery albo pięć lat jeździłem, mocno eksploatowany i zero problemów, jedyna awaria to pęknięta sprężynka gdzieś tam przy biegach.

W mojej ocenia bardzo dobry sprzęt a i dostępność części zadowalająca, po ślizgu dekiel znalazłem w ciągu 15 minut na allegro za przyzwoitą cenę,

Szczerze polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to takie cudo :wub:  Pochodzenie angielskie, ale produkcja Indie:)

Nie chcę pchać się stricte w typowego klasyka, a i dostać takiego to wyższa sztuka. Myślę bardziej o współczesnej produkcji retro, motocykl wyglądem zbliżony do klasycznych angielskich maszyn z lat pięćdziesiątych. 

Continental GT 535, ewentualnie Bullet C5 Classic. Tak motocykl typowo do spacerowej jazdy, a i na dłuższe wypady też, choć z prędkością spacerową. No niestety po rozwaleniu dwóch sprzętów, rodzinka do pasji nastawiona jest sceptycznie, a i mojej głowie przyda się statecznik :D 

 

55.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, accord napisał:

Fabrycznie nowy szrot możesz w każdej stajni trafić.

Swieta racja ,tylko ze ja nie bylem sam jedyny.Pare kolesi z ktorymi latam mieli inne modele z tej samej stajni i tez nie byli szczesliwi ;) no ale jak sie to mowi ,nieszczescia chodza parami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdemu zdarzają się przypały nawet tym największym, motocykle psują się wszystkie nawet niezniszczalne hondy ;) Trzeba tylko pamiętać, że np, jak taki Triumph produkował motocykle, to pan Honda jeszcze nawet nie produkował pierścieni tłokowych :D

Ja mam Triumpha, nalatane ma 121000km i nie narzekam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, powolny napisał:

Tylko ta nazwa ,bardziej się kojarzy z damską bielizną z wyższej półki ;) ,ciekawe co robili prędzej ?? .To Royal E... brzmi troszkę lepiej .

Niby tak,ale więcej lasek wyciąga na dobę niż inne marki:)Dziewczyny chca sie fotografować,staniki zrzucają na widok Triumpha:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.