grzesiek_73 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 3 minuty temu, LBG napisał: Wniosek: lepsze opony należy mieć na przedniej i tylnej osi. Dokładnie tak. Trzeba mieć po prostu wszystkie opony dobre (łącznie z zapasem - jak ktoś ma) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bankus Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 a jak moja żona zaczyna mieć opone to też ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjs Opublikowano 1 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Śmiga się, śmiga prawie codziennie bez weekendów Puki co jeździłem w warunkach, myślę do ok. -2C Ogólnie jest mi ciepło, z biegiem kilometrów wyeliminowałem prawie wszystkie słabe punkty ubioru przez które wdawał się chłód. Zostały dwa, prawa dłoń, przez to że ciągle musi być zaciśnięta i operuje gazem wydaje mi się że jest niedokrwiona bo bywa że jest mi w nią BARDZO zimna gdy lewej jest cieplutko, a dodam że rękawice nowe. Drugi ale mniej dokuczliwy szyja mimo kołnierza od kurtki i bandamy termicznej na szyje czasem gdzieś zawieje ale nie jest źle Śniegu jak narazie nie ma tu gdzie mieszkam i nie zapowiada się żeby leżał, ale jakieś 20-30km leży ... Na Pilot Road 4 jeździłem w deszczu ze sniegiem, i podczas ulewy autostradą gdzie przez dodatkowa wzbijaną wodę przez ciężarówki czułem się jak bym jechał pod wodą no i dały radę zero uślizgów czy sytuacji żebym czułem się niepewne. One na wodzie dopiero są w swoim żywiole (a i suchy do tego byłem w 99% po dotarciu do celu). Puki co nie zapowiada się żebym musiał zsiadać z konia... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_73 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 No to trzymam kciuki za Ciebie. Właśnie wróciłem ze sklepu (na nogach) i łatwo nie było - lodowisko. Niektóre autka, nie potrafią ruszyć pod wzniesienie - chyba ci którzy jeżdżą na letnich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Godzinę temu, grzesiek_73 napisał: Niektóre autka, nie potrafią ruszyć pod wzniesienie - chyba ci którzy jeżdżą na letnich. Jak się ma zimowe, ale pusto w głowie, to też się nie da ruszyć . Ja ruszałem po wyślizganej jezdni w Zabrzu pod górkę na światłach, Roosevelta na Obrońców Monte Casino na letnich oponach z tylnym napędem (Sierra 105 KM). Bez gazu ruszał bez problemu, jak się trochę dodało to już się ślizgał - trzeba było mieć cierpliwość . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
becker Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 ja kiedyś, a bedzie ze 20 lat temu dużym fiatem zjeżdżałem tyłem (chcąc jechać do przodu rzecz jasna) po Sokolskiej za Kosmosem ... były jaja , droga zmrożona, bagażnik pusty a za mną Ikarus z ludźmi, wjeżdżałem na góre chyba z 15 min. - niezapomniane przeżycie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bankus Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 sjs.....szacun dla pasji Twojej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ETZ Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Ooo dobrze ze przypomnieliscie o oponach bo wypadało by już chyba na zimowki zmienić ale ja to mam w puszce 4x4 to i na letnich targa jak dzik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Semy Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 W dniu 1.12.2017 o 13:02, bankus napisał: fizyka opon ma tu mniej do rzeczy Znacznie lepiej jest poślizgom zapobiegać niż z nich wychodzić. I właśnie dla tego moim zdaniem (i ja tak będę robić) lepiej dać lepsze opony na przód ponieważ zapas przyczepności na dobrej oponie jest znacznie większy, niż na starej, łysej czyli generalnie tej gorszej. A tak swoją drogą rozważanie takiego dylematu to jest jakiś absurd i nonsens! Opony mają być odpowiednie na warunki czyli zimą zimowe, a latem letnie (no ew. całoroczne przez cały rok). Zastanawianie się czy letnie opony dać zimą na przód czy na tył to oznaka że tą osobę nie stać na auto. Koniec. Kropka. Zima to nie coś co przychodzi niespodziewanie więc można się do niej przygotować odpowiednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bankus Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 stary, tak po prawdzie to Ty zacząłeś te rozważania po moim wpisie na temat braku tylnych opon zimowych do motocykli Żyjemy w kraju, gdzie ludzie jeżdżą autami o mniejszej wartości niż komplet nowych opon, więc chyba takie rozważania mają jakieś skutki dla nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.