Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Yr6 Pytanie orientacyjne


ots18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tutaj nowy.

Ogólnie opiszę problem tutaj z którym nie mogłem sam sobie poradzić

Wpadłem na przenieorginalny pomysł mianowicie co gdybym zrobił swapa w budzie r6 do mniejszej pojemności

 

Np Mamy budę z r6 i wsadzamy np silnik około 40 koni np

2t z Aprila rs 125

4 t z coś pokorju yamah r3

 

Ogólnie pomijam kwestię czy to się opłaca finansowo i czasowo gdyż znalezienie samej ramy z plastikami r6 z papierami dodatkowo znalezienie silnika samego z 2t albo 4 t  nie będzie łatwe

 

Oóglnie gdybym miał obrzydliwie dużo kasy i pomijam właśnie tutaj finanse typu zostają nam silnik z r6 najprawdopodobniej do kapitalki i sama rama z rs 125/albo jakiegoś 4t z papierami

 

Pytania brzmią :

Czy tak się da?

Czy da się to rejestrować ?

Czy silnik poradził by sobie z 140 kg na sucho

Nie chcę kombinować i blokować silnika bo r6 ma zbyt dużo mocy by ją legalnie zblokować do tych 40 koni, dlatego wpadłem na genialny pomysł że Połącze dwie rzeczy użyteczność 2t do remontu i  yamahay r6 które stoją czasem całe do remontu za 3 klocki( ch z silnikiem skoro chce zrobić swapa ? )

Czy nie cofaliby mnie co chwilę na stację kontroli pojazdów tłumacząc że nie przeszło mi znów tych zasad ?

Pomijając opłacalność dałoby się ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.