Jump to content
Sign in to follow this  
smyksc

Kalendarz z motocyklem

Recommended Posts

Witam.
Co prawda jestem tu nowym użytkownikiem forum, ale trafiłem tu przez moją słabą znajomość tematu i mam nadzieję, że inni tu obecni trochę mi pomogą.
Drukarnia w której pracuję www.smyksc.pl chce wydać kalendarz spersonalizowany z własnym logo w celu promocji (przedstawienia produktu finalnego firmom zainteresowanym własnymi kalendarzami). Po dyskusji co ma się znaleźć na kalendarzu jako motyw przewodni wybór padł na motocykl.
Niestety nie znam się na motocyklach i tu prośba do was, żebyście mi podpowiedzieli która grupa / marka motocykla jest najbardziej poszukiwana na tego typu "gadżetach".
A może macie jakieś konkretne typy zdjęć. (Trzeba mieć na uwadze prawa autorskie).
Gdzie szukać fajnych zdjęć motocykli ?

Może jak dobrze zagadasz, to ktoś z forum udostępni Tobie zdjęcia z prywatnych galerii.

Jako typ zdjęć proponuję (dla odmiany) męską sesję na motocyklach ^^ xD If u know what I mean.

Jeśli będzie potrzeba mogę nawet pomóc wybrać zdjęcia do kalendarza ;]

2 godziny temu, Anastasia napisał:

Może jak dobrze zagadasz, to ktoś z forum udostępni Tobie zdjęcia z prywatnych galerii.

Jako typ zdjęć proponuję (dla odmiany) męską sesję na motocyklach ^^ xD If u know what I mean.

Jeśli będzie potrzeba mogę nawet pomóc wybrać zdjęcia do kalendarza ;]

Myślałem że zaproponujesz tych mężczyzn do sesji....  Buahaha 

Powiem że chyba nie zarobią na takim kalendarzu... 

Jak chcesz mieć wzięcie, to zainwestuj w HD fani wszystko kupią. Nawet chusteczki byle by było logo HD 

W sumie taki kalendarz dobrze by się sprawdził do warsztatu mechanicznego czy nawet na prezent dla innego fan motoryzacji. Można do niego kupić jakiś mały gadżet motoryzacyjny (coś z tego - https://moto-tour.com.pl/pol_m_Producenci_Dainese-sklep-44978.html) i porządny prezent gotowy. A chyba każdy fan motoryzacji lubi dostawać coś co trafia w jego zainteresowania w tym zakresie.