ADRIANTECH Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 (edytowane) Witam od razu zaznacze ze jestem zielony i nie wiem gdzie temat wkleić Wiec tak potrzebuje pomocy pilnej do suzuki gsxf 750 a mianowicie chodzi o sprzęgło. ż tego co sam zdiagnozowałem po zdjęciu tego dekla tego ze zdjęcia https://imged.pl/dekiel-silnika-lewy-suzuki-gsx-f-750-gsxf-15192877.html ukazał mi się bolec którego nie idzie wcisnąć i w tym tkwi przyczyna tylko nie wiem dlaczego dodam tylko ze jedynka już dawała znaki czy to coś poważnego proszę pomóżcie może sobie poradzę z tym PS. Wujek google nie pomógł nie za bardzo wiem jak opisać i szukać takiej usterki Edytowane 19 Lipca 2017 przez ADRIANTECH pisownia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Czytał waćpan pierwszy temat w pierwszym dziale na forum? Nie? To zapraszam. Najpierw się przedstaw, a potem zacznij pisać po polsku, stosując zasady gramatyki i interpunkcji. Odnośnie tematu: pomogłoby zdjęcie, choćby z kartofla. Chodzi o "bolec", który siedzi w środku sprzęgła? Jego się wyciąga, a nie wciska, po to są tam sprężyny pod śrubami. Może czas na regulację linki sprzęgła? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Dnia 19.07.2017 o 11:24, ADRIANTECH napisał: https://imged.pl/dekiel-silnika-lewy-suzuki-gsx-f-750-gsxf-15192877.html Fajny dekiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIANTECH Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Przepraszam ze się nie przedstawiłem z tej strony Adrian Bobek dzięki za pomoc, pisałem posta na szybko przed robotą i sory za gramatykę a Wicher nie wiedziałem jak to nazwać fachowo Co do problemu, byłem pewny ze ten bolec się wciska, ponieważ na deklu ( link post wcześniej umieściłem) po naciśnięciu linki mechanizm w nim działa na zasadzie ślimaka dopycha go, przynajmniej tak mi się wydaje. Nie ma możliwości żeby go wyciągał zdjęcie będzie jak pojadę na wieś bo tam mam sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIANTECH Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIANTECH Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Dnia 19.07.2017 o 11:24, ADRIANTECH napisał: Witam. Zdjęcia już wklejone bolec można wyciągnać tylko co dalej jak to naprawić? Plisss pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Ten bolec to popychacz sprzęgłowy. Wciska się owszem, ale nie wciśniesz go ot tak palcem, bo nie jesteś w stanie pokonać oporu sprężyn kosza sprzęgłowego. Zacznij przede wszystkim od regulacji sprzęgła/luzu na klamce sprzęgła. Poskładaj to wszystko do kupy, wcześniej wyciągnij ten popychacz i sprawdź czy jest prosty. Zluzuj śruby regulacyjne na lince sprzęgłowej(przy klamce i przy pokrywie). O ile mnie pamięć nie myli, to w tym deklu, pod tą okrągłą zaślepką jest chyba śruba regulacyjna z nakrętką kontrującą. Poluzuj to,wykreć o kilka obrotów śrubę regulacyjną.Następnie tą samą śrubę regulacyjną wkręcaj do momentu, aż wyczujesz na niej lekki opór, po czym odkręć ją gdzieś tak o 1/4 obrotu. Śrubę zakontruj nakrętką. Po tej operacji wyreguluj linkę na śrubach regulacyjnych przy deklu i przy klamce. Może na początek śrubę przy deklu(tą od linki) wkręć/wykręć do połowy jej zakresu-zakontruj. Następnie reguluj pry klamce śrubą tak, żebyś uzyskał gdzieś około 1-2mm jałowego skoku na klamce. Sprawdź jaki da to wynik, w razie konieczności doreguluj linkę i zobaczysz co sie bedzie działo... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIANTECH Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 (edytowane) Dzięki za odpowiedź Wicher Wiem że trzeba siły żeby wcisnąć ten bolec tylko że, nawet po zamontowaniu tego dekla i regulacji, nie ma możliwości go nawet odrobinę wcisnąć. Czy może być jakaś inna przyczyna typu popsuty kosz sprzęgłowy lub coś podobnego PS Ile ten bolec ma wejść do środka może wiesz? Edytowane 21 Lipca 2017 przez ADRIANTECH Dopisek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 Niestety nie wiem jakie są wymiary tego popychacza i jak głebko ma wejść. Musisz zdemontować dekiel z prawej strony silnika i dostać sie do kosza sprzegłowego i zaobserwować co tam się dzieje, innej opcji nie ma..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIANTECH Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Witam ponownie i proszę o pomoc Tak jak kolega Wicher pisał wykręciłem dekiel żeby zerknąć do skrzyni. Olej w silniku był czyściutki sprzęgło wyglądało jak nowe zębatki też aż się zdziwiłem, i wtedy mnie oświeciło tak myślę Pytanie moje jest takie czy to nie jest przypadkiem tak ze przy odpalonym silniku można dopiero sprzęgło wcisnąć? Nigdy nie miałem motoru podkreślam i nie znam się na tym jeśli mnie moja złota myśl wprowadziła w błąd proszę o pomoc zdjęcia wklejone co dalej ????????? POMOCY WICHER bo tylko ty widzę coś pomagasz ps. proszę się nie sugerować ramą silnik jest w buggy byłem teraz na wsi i działałem na następny weekend tez będę może uda się go zrobić 1 bieg przeskakiwał z tego co mi się przypomniało może być to też jakąś przyczyną ?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Panie Odriontuch, sprzęgło możesz wciskać kiedy chcesz - silnik odpalony i zgaszony. Sprzęgło też rozkręć i powyciągaj tarcze. Wtedy popychacz powinien być wolny - sprawdź czy nie jest powycierany/uszkodzony. Znajdź serwisówkę do tego motoru i sprawdź zużycie tarcz wg podanych tam wartości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIANTECH Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Dzięki za odpowiedz Panie Bebok jeszcze dwa pytanka, jakie mogą być koszta ewentualnego remontu skrzyni, bo coś mi się zdaje że sam sobie nie poradzę, i czy może być to spowodowane przeskakującą jedynką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Napisz co z tą jedynką się dzieje. Czy wypada jak mocniej odwiniesz gaz, czy nie chce wskoczyć jak masz na dwójce albo luz? Niedawno sam robiłem remont skrzyni w z1000sx - wypadał czwarty bieg przy mocniejszym odkręceniu. Winny jeden widelec i dwa tryby. Koszt: 1600zł, a jakbym to oddał do mechanika, to trzeba pomnożyć przez 2 i jeszcze coś dodać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIANTECH Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Dzięki za odpowiedz Co do jedynki to wchodziła ładnie, ale jak się dało więcej gazu to przeskakiwała, efekt całkiem zbliżony do przeskakującego łańcucha na trybie. Drugi bieg już był ok, co do kosztów to myślę że chyba lepiej kupić nowy silnik. Co ty na to, tym bardziej jak już pisałem silnik jest w buugy zamontowany, tylko że nie znam się na silnikach i z tego co wyczytałem najlepiej kupić vfr 750 czy coś takiego a z tamtym na spokojnie się można bawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.