DrivterGSI1 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Witam . Panowie pomóżcie bo już mam dość.. Mój GSXR zaczął chorować. Dałem go do synchronizacji gaźników bo nie schodził mi dobrze z obrotów ,ale oprócz tego chodził dobrze lecz czasami bardzo rzadko potrafił raz przerwać podczas mocnego przyśpieszania i szedł dalej aż do 15tyś rpm. Teraz po synchro , przy około 10 tyś obrotów na każdym biegu strzela w wydech ,szarpie i nie idzie go rozpędzić a czasami postrzela poszarpie i pójdzie dalej do odcięcia. Na S8 przy jezdzie np płynnej około 190kmh po czasie tak jakby brakuje mu benzyny i zacznie go mulić ,będzie chodził na 3 gary i zgaśnie, zjadę na pobocze pochodzi 20 sekund i można jedzdzić dalej . Dodam że do 10tyś rpm można nim normalnie jedzić , i na biegu jałowym można kręcić do odciecia beż żadnego przerwania. Co to może być >\? Odpowiedz Cytuj Edytuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koodłaty Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Witaj robiłem kiedyś właśnie GSXR 750 chyba k2 o ile dobrze pamiętam i miał identyczne objawy jak ty i przyczyna była banalna podczas zakładania baku zagiął się wężyk od pompy paliwa przez co miał za miało paliwa na większych obrotach i go dusiło i szczekał w wydech na wolnych obrotach chodził ok po poprowadzeniu odpowiednio wężyka od paliwa wszystko zaczęło chodzić ok mozesz mieć jeszcze zapchany filtr w pompie paliwa przez co możesz mieś podobne objawy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.