Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Virago750 Silvertail-korekta gażników?


osa71

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem tak. Jak to ma ci poprawić humor, to bierz. Rozumiem, że jeździsz okazjonalnie. Po kilkudziesięciu kilometrach, jeszcze Cię to nie zdąży wqrwić.

Po całym dniu w siodle, dajmy na to, 700-1000 km, uszy by Ci odpadły.

Przecież własnych myśli byś nie słyszał.

Ale co kto lubi. Znam takich, co najchętniej by wywalili kolektory.

Znam też takich, i to zdanie podzielam, że piec ma grać. To muzyka relaksacyjna a nie koncert metalowy.

Ale co kto lubi.

 

Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi po głowie jeszcze jeden pomysł...ponieważ mam juz częściowo wypatroszone wydechy,klank juz jest w miarę,ale org tłumiki w Virago są dośc krótkie. Co by to dało gdybym wydłużył tłumiki rurą o identycznej średnicy? Generalnie w muzyce, czym dłuższa rura tym dźwięk jest niższy,a jak będzie w przypadku tłumika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żużu.... od razu zakładasz że to nie będzie wyglądać?? zerknij jeszcze raz na ten filmik który wkleiłem,tam też są dołożone końcówki i to na nity! Myślę że spokojnie można wymyśłić sposób na przedłużenie tłumika i to całkiem estetycznie,tylko trochę cierpliwości i dokładności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osa, zrób jak uważasz :)

Moto to pasja i każdy swoją perełkę indywidualizuje. Zrób tak, żebyś był zadowolony.

Wyżej wyraziłem moją osobistą, subiektywną i niekoniecznie sprawiedliwą opinię. Nie musisz się z nią zgadzać. Dzięki temu świat nie jest monotonny.

 

Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.02.2017 o 19:32, osa71 napisał:

po takiej zmianie(zniknie tzw.puszka) będzie konieczna regulacja gaźników?

Twoje pytanie zasugerowało, że chcesz minimalizować koszty i dlatego są takie odpowiedzi.

W motocyklu można zrobić prawie wszystko, ale wiąże się to z wydatkami (gdzie regulacja gaźników to mały szczegół)

Można zdać się na profesjonalistów, którzy są w stanie "zrobić Ci dobrze wizualnie i akustycznie" ale to jest duży jednorazowy wydatek.

Można bawić się samemu, ale jest to zabawa metodą prób i błędów - kupujesz, próbujesz, poprawiasz, zmieniasz, więc koszt jest rozłożony w czasie ale dalej to też kosztuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po całym dniu w siodle, dajmy na to, 700-1000 km, uszy by Ci odpadły.

Przecież własnych myśli byś nie słyszał.

Nie jest tak źle...

Są jeszcze waciki tudzież stopery do uszudefault_biggrin.png

 

Próbował żem jak kilometry pochłaniała moja Madzia vf 750.

Nie jest to takie glupie rozwiązanie. Przy obecnym moto zupełnie nie ma potrzeby korkować uszu ale.... :)

 

Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.