żużu Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Nie powiem. Czekam na Twoją ocenę. Nie gniewaj się ale nie chcę uprzedzać faktów. Bardzo mnie ciekawi jak odbierzesz silnik. Moto jak moto. To co go wyróżnia to właśnie serce. Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste-fan Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 9 godzin temu, miśor napisał: Nie, nie mam. Pójdę do Gliwic na wiosnę. No ale na czym polega ta osobliwość? To ciekawe. Da się to jakoś nazwać? Chłopie, duma cię zacznie rozwalać i już nikomu LWG nie pokżesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 8 godzin temu, ste-fan napisał: Chłopie, duma cię zacznie rozwalać i już nikomu LWG nie pokżesz Ewentualnie przybije piątkę ziomkom spotkanym w serwisie,umówionym na reanimację kardana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Wicherku, PG nie rozwala się co sezon [emoji4] W moim pierwszy raz była robiona po 10 latach. Spokojnie, to nie Alfa żeby się rano witać na serwisie. Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Aaaa ja tam róże rzeczy widywałem w tych nowych bmw, swoje wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste-fan Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 2 godziny temu, Wicher napisał: Aaaa ja tam róże rzeczy widywałem w tych nowych bmw, swoje wiem Wystarczy poczytać dział '' Garaż '' na forum motocykli BMW. Ile oni z tymi motkami mają problemów. Jeżeli zaznajomi się z tym ktoś poszukujący moto tej marki, to ręce mu opadną i zrezygnuje. Nie powiem, ja też takowy posiadam, ale problemów z nim nigdy nie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśor Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) Eeee, nie straszcie! Albo straszcie, straszcie. Dominuje coś? Silnik, czy coś? Co to za turbo, że tak Żużu podsycasz? Silnik, silnik, silnik! To będzie ciekawe! Edytowane 6 Lutego 2017 przez miśor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśor Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 12 godzin temu, ste-fan napisał: Chłopie, duma cię zacznie rozwalać i już nikomu LWG nie pokżesz Z harleyowcami też tak gadają, a znam jednego i jest dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Powiem krótko. Największym zagrożeniem dla maszyny jest jej właściciel. Nieumiejętna obsługa, cięcie kosztów serwisów, ignorowanie symptomów niedomagań... Jak cię boli ząb to go remontujesz albo wyrywasz. Proste. Jak przychodzi resurs to się wymienia oleje, filtry, podzespoły. I nie ma przebacz. Nie można: a, jeszcze objadę, a jeszcze nie teraz, a jeszcze sezon i się sprzeda.... Moja krówka ma 170, z czego jestem dumny. Żona w rok licznik przekręciła z 21 na 67. Większość rzeczy sam serwisuję. Fachowcom daję do zrobienia rzeczy, które sam bym ogarnął ale jest to nieopłacalne. Np. przyrządy specjalne do poprawnego złożenia PG są drogie więc wolałem robotę powierzyć komuś, kto je ma i wie, co robi, żeby było dobrze. Niestety zdarzają się mechanicy, którzy dopiero się uczą na twojej maszynie i takich lepiej omijać. Jak dbasz - tak masz. Amen. Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśor Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 No ale nie jest jakoś szczególnie delikatny, wymagający, nie? 10 tys. pomiędzy przeglądami to i tak musi być odporny. No i na zaniedbanie też, co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 4 hours ago, żużu said: Spokojnie, to nie Alfa żeby się rano witać na serwisie. Proszę mi tu Alfy nie obrażać, bo mam aktualnie trzecią i się zastanawiam nad czwartą 21 minutes ago, żużu said: Powiem krótko. Największym zagrożeniem dla maszyny jest jej właściciel. Nieumiejętna obsługa, cięcie kosztów serwisów, ignorowanie symptomów niedomagań... Jak cię boli ząb to go remontujesz albo wyrywasz. Proste. Jak przychodzi resurs to się wymienia oleje, filtry, podzespoły. I nie ma przebacz. Nie można: a, jeszcze objadę, a jeszcze nie teraz, a jeszcze sezon i się sprzeda.... 21 minutes ago, żużu said: Jak dbasz - tak masz. Amen. To samo dotyczy każdego pojazdu, nie tylko BMW czy Alfy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Miśor - wszystko można zniszczyć. Z całej gamy silników akurat boxer to się udał tacie. Tym, co go wyróżnia, jest rozdzielenie silnika, sprzęgła i skrzyni - jako osobnych podzespołów. Każde z nich pracuje w specyficznych dla siebie warunkach i jedno drugiemu nie szkodzi. Bebok - dokładnie tak. Moja opinia dotyczy nie tylko tego moto ale każdego innego urządzenia mechanicznego. Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Przekładnie kardana w starych japońcach, spokojnie bez żadnej ingerencji przeżywają silnik lub silnik+jego drugie życie po remoncie. Jak przypomniałem koledze zeby sobie olej wymienił w kardanie w Diversion 900(180tys.km),to sie wystraszył, bo przez 100km, nawet tam nie zajrzał. To taki ekstremalny przykład, bo mam kilku znajomych, ze starymi japońcami na kardanie które mają i 100 i 200 i nawet więcej tyś.km i jak sie pytam o jakieś łożyska, krzyżaki czy inne akcje związane z kardanem, to jakoś dziwnie na mnie patrzą, że to nie BMW i malty z tego mechanizmu nie zlewają, No może kiedyś uszczelniacz za 3,50 Niestety, jak coś jest ch*jowo przemyślane i tak samo wykonane, to jedyne co może podratować głupią sytuacje, to marketing firmy i wzajemne wspieranie sie userów, że na tym polega ta osobliwość tego ch*jostwa, a nie pipcenie że jak się dba tak się ma.....przeca dbają, a maltę zlewają, reanimujo, a zwłaszcza sie pocą, jak to te gówniane przekładnie, co BMW się chwaliło, ze olej w nich wieczny. Szybko się z tej deklaracji wycofali jakoś dziwnym trafem, jak się zaczeły lawinowo sypać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Popieram. W całej rozciągłości. Do modelu R1150 przekładnia miała inną konstrukcję, wszystkie łożyska taplały się w oleju. Piasta koła była lepiej osadzona w obudowie. W R1200 wymyślili tuleję, przekombinowali. Niestety do głosu zaczęli dochodzić księgowi.... Ta przekładnia, w wersjach drogowych radzi sobie całkiem nieźle i robi naprawdę duże przebiegi. Moje zdanie jest takie, że do modelu GS, czochranego po krzokach jest za delikatna. Niestety. Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Przy Europie Centralnej są skłonni do jazd testowych, spokojnie. I przestań się bać trwałości BMW bo wpadniesz w spiralę obłędu i nic nigdy nie kupisz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 A propos jeszcze olejów silnikowych. Opracowanie w zasadzie dla silników samochodowych - benzynowych i diesla ale zawiera bardzo ciekawe wnioski. Polecam przebrnąć przez tekst. Po co olej w silniku, jakie spełnia funkcje i dlaczego należy go wymieniać częściej niż rzadziej. http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,b8w2e3 Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśor Opublikowano 9 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Ja tam nie chcę nadmiernie świrować. Mopel mi się spodobał, ale czy go w ogóle kupię? Zobaczy się. Będę próbował. U mnie też żaden koń jeszcze się z mechanikiem nie widział. Poza oponami, ale i tak wtedy same koła wiozę. No i poza spawaniem ramy...Tak, że mnie nie za bardzo odstrasza negatywna fama. Jak się wrak trafi, to zawalczę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TURBO1000 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Jakby nie patrzeć BMW szczególnie stare, wpisało się na stałe w wizerunek młodego człowieka z podmiejskiej wioski, obowiązkowo w stroju wyjściowym okraszonym trzema białymi lampasami, czasami czterema. Głowa owego młodzieńca schludnie zwykła być pozbawiona owłosienia, często poruszali się w grupkach kompanów. Często też zwykli być bardzo pomocni dla Obcych, pytając się czy mają jakieś problemy - wynikało to z ich troski o zagubionych podróżnych. Z tych powodów właściciele owych bolidów przez wielu ludzi odbierani byli pejoratywnie, a nie słusznie bo BMW to wspaniałe pojazdy tylko trochę wstyd... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Tja, BMW wypuściło serię z przezroczystymi drzwiami. Żeby te trzy paski było widać z chodnika. Jak zrobić sałatkę z buraków? Wrzucić granat do Beemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśor Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Drzwi w moplu. No, no... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zet4 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Miśor to jest trwałe moto. Nie słuchaj zrzędzenia. Druga sprawa moto kupuje się dla fanu z jazdy. Bemki prowadzą się fantastycznie i są przy okazji wygodne. Weź sobie najlepiej ten motorek na weekend. Tak jak pisał Żużu chwilkę zajmie Ci przyzwyczajenie się do silnika. Moim zdaniem do tego typu motocykla pasuje jak ulał. I zrób jakąś traskę po łukach [emoji3] Też ciekaw jestem opinii. ItsNotaRaceItsWar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśor Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Wierze, nawet jestem pewny, mysle ze bedzie gitara! Dobrze zeby wygoda byla, bo SV fun daje, ale jak grzbiet juz ugnity, to musze sie przesiasc...Chce jednak cos charakternego. Jak SV...Jeszcze walcze, kupilem gorna polke, zobacze bez clip-on. Ta bejca jednak juz mi sie zaszczepila i bedzie. No ale na weekend nie wezme. I tak nie dam rady nowego i nawet nie chce. Chetnie bym sie kulnal wlasnie tak dluzej - to najlepiej, ale robilbym dealera w preta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Śtraśnie się tu cicho zrobiło. Pożyczyłeś tego nina? Ja dziś grzebałem z moim. Oleje, filtry, zawory, świeczki.... Kolega Danvield kiedyś wrzucił foty strasznie dowalonej głowicy... Moje głowice wyglądają tak, przy przebiegu 160 kilo. Leję tylko olej syntetyczny. Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Ciekawe jak z drugiej strony.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Tak samo W zasadzie prawie tak samo. Na prawej kontrola, na lewej jeden z czterech luzów korygowałem bo był w górnym zakresie. Po 40 tys od ostatniej kontroli. Wtedy niczego nie musiałem regulować. Teraz skontrolować tylko podciśnienia, czy cycki równo ciągną i w drogie Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.