guciokobuch Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Jak już chcez wyżarzać świece, jak to nazwałeś, to proces ten przeprowadza się pod obciążeniem. W trakcie jazdy i najlepiej nie na odcinku 1km, nie przy silniku pracującym na biegu jałowym. Wtedy świece nawet nie uzyskują zdolności samooczyszczania, a o czym też wspominasz wracając do tematu wymiany oleju. Twoje swiece były zalane,silnik pracował na wzbogaconej mieszance i tutaj nie pomoże nawet to, ze ci się wentylator załączy, temperatura silnika nic tutaj nie ma do rzeczy, zwłaszcza kiedy leci bez obciążenia. Widać to po ich barwie i to nie woda, ona sie nie dostaje pod podkładkę dociskową świecy i na gwint... Przerwy na elektrodach świecy nie sprawdza się na oko,tylko przy użyciu np.szczelinomierza, ale jaki mechanik taki poradnik............... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Gucio, izolator świecy pęka najczęściej, gdy niewłaściwie dobrano wartość cieplną lub silnik pracuje na zbyt ubogiej mieszance - temperatura w komorze spalania jest niebezpiecznie wyższa niż optymalna. "Wyżarzyć" to się kiedyś robiło jak nie było dostępu do nowych świec. Chodziło o wypalenie nagarów świec silników dwusuwowych. Nowa świeca jest gotowa do pracy od razu po zamontowaniu w silniku. Coś słyszałeś, że dzwonią, ale nie wiesz, gdzie. Weź się doucz, nie przynoś wstydu zawodowi mechanika. Na tę chwilę nie oddałbym ci żadnej z moich maszyn do serwisu. Obejrzałem ten filmik, tylko straciłem pół godziny życia. Żadna merytoryczna wartość. Montaż materiału, oświetlenie - słabo. Ucz się, chłopie. Poważnie. Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TURBO1000 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Ja taka grzechotką bym swiec nie dokręcał...momentem 1/8 obrotu... Usuń to pan póki nie poszlo w daleki swiat 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
accord Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Toż to ten sam nieogarniety mechanik od wymiany oleju. Dajcie spokój, to są filmiki jak NIE PROWADZIĆ PRAC PRZY MOTOCYKLU !!! Muszę wyrzucić stary klucz "dymo" i kupić nowy z momentem na ćwiartki obrotów. A z wygrzewaniem świec w silniku to jest MEGA HICIOR !!!! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TURBO1000 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 DYMO łoooo jeb*em z krzesła hahahaha !!!! Nie da sie zaprzeczyc , że najgorzej jest jak sie komuś cos wydaje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.