Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

ze sporta na szosowo-turystyczny


Jaguś

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

przymierzam się powoli do zamiany sporta na coś wygodniejszego i bardziej praktycznego na dłuższe trasy. Interesuje mnie motocykl do około 15 tysięcy złotych. Przy wyborze ważna będzie: wygoda podczas jazdy, możliwość zamontowania kufrów (najchętniej boczne), spalanie. Z racji 164 cm wzrostu i 56 km wagi gabaryty również nie będą bez znaczenia. Póki co w grę wchodzi Honda VFR 800. Liczę na liczne sugestie. 

Pozdrawiam

Jaguś 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

2 godziny temu, Jaguś napisał:

CBF zdecydowanie odpada. ale BMW 800 ST prezentuje się fajnie i cena jest zachęcająca do nabycia

 

1 godzinę temu, Taurus napisał:

Wlasnie chcialem ja polecic bmw f 800 st .Dodatkowym jej plusem jest pas napedowy.

Mogę się tylko pod tym podpisać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję za dotychczasowe sugestie, przyda się jeszcze więcej :)

odnośnie VFRy: na minus waga, jest faktycznie przyciężkawa, i cena :( są stosunkowo drogie (interesuje mnie VTEC). plusem jest wygląd- świetne połączenie, moim zdaniem, kształtu sporta z wygodą turystyka

odnośnie FZ8- też ok ale przy BMW F800 ST nie ma szans ;) 

Versys 650- zdecydowanie nie mój typ

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.10.2016 o 18:44, Anasazi napisał:

VFR masz ciężkie, nie warto. FZ8?

A tam co Ty wiesz o VFR? 

8 godzin temu, Jaguś napisał:

dziękuję za dotychczasowe sugestie, przyda się jeszcze więcej :)

odnośnie VFRy: na minus waga, jest faktycznie przyciężkawa, i cena :( są stosunkowo drogie (interesuje mnie VTEC). plusem jest wygląd- świetne połączenie, moim zdaniem, kształtu sporta z wygodą turystyka

odnośnie FZ8- też ok ale przy BMW F800 ST nie ma szans ;) 

Versys 650- zdecydowanie nie mój typ

 

Dziewczyno, turystyki z reguły są cięższe od sporów. Jeśli chcesz małego turystyka o sportowym zacięciu w tych pieniążkach To nie masz nic lepszego Turystyki to dopiero od 1000ccm pojemności się zaczyna wybór. Powiem tak poszukaj pogadaj z dziewczynami niższymi od Ciebie też latają na VFR już nie mówię o XX czy większych motocyklach Dają radę wszystko jest do ogarnięcia. 

Najlepiej popytaj u źródła b a forum modelu. Bo opinia znawców że zobaczyli wagę w danych technicznych i wiedzą wszystko to na każdej ulicy znajdziesz.Wypowiadanie się na tematy w których nie ma się wiedzy to chyba tutejszy folklor ;-)

Nie bój się VFR popytaj użytkowników. Powiem Ci nie jeden motor 1300ccm jest bardziej sprawny i zwrotny niż 600. Polecił bym ZZR 1400 jest mega ale to nie w tych pieniądzach i jak na taką wielką krowę prowadzi się niezwykle łatwo drugim fajnym jest kawasaki Z8000sx 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jeszcze Triumph rocket 3, tylko 3 cylindry i 2300 pojemności...

Nie ma z800sx, jest z750, 800 albo 1000 i z1000sx wszystkie mają siodła około 80cm od ziemi, więc nie są niskie, ale wygodniejsze od vfr (przynajmniej z1000sx - wiem, bo się do vfr przymierzałem, a litrowego zetora sx posiadam).

Może gsx650f albo starszy, mocniejszy, ale ciut mniej wygodny 750f?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, K.Łapouch-y napisał:

Jeśli chcesz małego turystyka o sportowym zacięciu w tych pieniążkach To nie masz nic lepszego

dokładnie tego szukam

1 godzinę temu, K.Łapouch-y napisał:

Turystyki to dopiero od 1000ccm pojemności się zaczyna wybór. 

świetnie :) gdyż ja nie powiedziałam, że ma być do 1000 ccm, może być więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Jaguś napisał:

dokładnie tego szukam

świetnie :) gdyż ja nie powiedziałam, że ma być do 1000 ccm, może być więcej

Fajnie tylko po wyżej 1000 przestają być małe... 

Np takiego XX bym polecił, ale rąk przy takim wzroście może Ci brakować,  albo będziesz  stale rozcuagnieta na zbiorniku 

Pan Europan jest niski ale w ogóle nie sportowy Sprint ST może być ciekawą opcją dość mały jak na litra i zgrabny, tylko czy ładny No i egzemplarz w dobrym stanie to ciężko za te pieniądze 

Prędzej nakeda dostaniesz w tych pieniądzach albo z częściową owiewka 

Ale CBF 1000 nie chcesz Chyba że nowszego bandita 1250 turystycznie super, ale to też trzeba dorzucić monet.  Starszy 1200 jest toporny w prowadzeniu. No i mało w nim genu sportowego. 

Ewentualnie może jakaś wloszczyzna by się znalazła,  ale nic go głowy mi nie przychodzi. 

4 godziny temu, Bebok. napisał:

Może jeszcze Triumph rocket 3, tylko 3 cylindry i 2300 pojemności...

Nie ma z800sx, jest z750, 800 albo 1000 i z1000sx wszystkie mają siodła około 80cm od ziemi, więc nie są niskie, ale wygodniejsze od vfr (przynajmniej z1000sx - wiem, bo się do vfr przymierzałem, a litrowego zetora sx posiadam).

Może gsx650f albo starszy, mocniejszy, ale ciut mniej wygodny 750f?

Może nie sx, w każdym razie była wersja Z800 z kuframi bocznymi turystyczną szybą i grzanymi manetkami

Tylko w przeciwieństwie do Z1000 nie miała pełnej owiewki Tylko to pewnie też nie ten przedział cenowy. 

Jeszcze jest Xj6f ale nie wiem czy nierzadko mało mocy i sportowego ducha. To dosyć młoda konstrukcja więc nie wiem jak z ceną będzie, ale jest szybka lekka dobrze się prowadzi do solowej turystyki jest ok i jest niewysoka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie same "gabaryty" jak Jaguś a sie kulom ponoć najnudniejszym i bezpłciowym litrem wśród motocykli, czyli: CBF1000 ale w wersji po lifcie i jest git - mocy nie brakuje (no może czasem :rolleyes: raczej momentu), spalanie mniejsze niż w cebrze 600 i można się zapakować na wyjazd bez dylematów ...no i sięgam do ziemi obiema nogami :lol: (bo ma regulowany zic). Jest tylko jedno "ale": trochę większa świnka skarbonka by musiała być na tego motonga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest z czego wybierać :) 

za wygląd skreśliłam: bandita 1250, CBF 1000 i Sprinta ST (podobny do VFRy ale ta ma dużo ładniejszy przód- chodzi mi konkretnie o lampy)

XJ6F zdecydowanie na tak i w sumie cała stajnia Kawasaki wymieniona na górze :) z tym że raczej podobają mi się te nowsze modele, a cena jest niestety zaporowa 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A patrzyłaś na modele od bmw?

R1150RT, R1200RT

Turystyczne, baaaardzo wygodne, mało palą, nisko zico i regulowane, giga ochrona przed wiatrem i deszczem, ABS, obsługa co 10 tys, suche sprzęgło wytrzymuje pod 200 tys. Silnik wieczny.

Lejesz i jeździsz. I chcesz więcej :)

Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałam troszkę czasu i poprzeglądałam dane techniczne oraz ceny (interesuje mnie najbardziej stosunek ceny w odniesieniu do rocznika). z dotychczasowych propozycji: VFR 800 vtec/ BMW f 800 st/ XJ6F/ gsx650f 

wg opinii dostępnych w necie gsx 650f nie byłby najszczęśliwszym wyborem. jest również dość ciężki. stosunek rocznika do ceny na plus

Xj6F ma najniżej siodło- co przy moim wzroście ma znaczenie, braknie mi niestety mocy

VFR jest trochę niższa od BMW i ładniejsza. z drugiej strony BMW jest lżejsze, wysokość siodła o kilka cm niżej od mojego obecnego motocykla (czyli w sam raz), mniej pali (wg testów), również ładnie się prezentuje, stosunek ceny do rocznika- spośród wszystkich wziętych dotychczas na tapetę- najlepszy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.