thundertom Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Pytanie do forumowiczów o Triumph Tiger 1050 roczniki 2007 - 2009 czy ktoś jeździ takim, jakie wasze opinie lub znajomych co jeżdżą takim, przede wszystkim jak z trwałością silnika i skrzyni, moc trochę ścięta niż w Speed Triple to wydaje się, że silnik powinien jeszcze zyskać na trwałości. Ciekaw też jestem jak się prowadzi w zakrętach na takim wyższym zawieszeniu. Przejrzałem niemieckie ogłoszenia i tam ten model mocno trzyma cenę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 4, 2017 Share Posted February 4, 2017 Odgrzeję nieco temat. Czy przybyło może nowych użytkowników Tigera 1050?? Kolego thundertom, po avatarze wnioskuję, że latasz tigerem 1050. Jeżeli faktycznieśmigasz tygrysem, to daj znać, wysmaruję do ciebie priva, bo mam kilka pytań Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thundertom Posted February 4, 2017 Author Share Posted February 4, 2017 tak śmigam i zdecydowanie polecam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 Tomaszu czas leci, już trzy sezony za nami Skrobnąłem małą recenzję na moto-opinie.pl. Widzę, że też tam coś pisałeś. Przeniosłem moją recenzję, na swoją stronkę fejsbukową. Może komuś się przyda https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2687958821471819&id=1950705531863822&__tn__=K-R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faza1995 Posted January 11, 2020 Share Posted January 11, 2020 Wicher, ja też mam Tigera 1050 z 2007 nawet malowanie identyczne ( chyba najładniejsze ) tylko wersja z ABS. Przebieg mam 62000, z tego ja nawinąłem 5 tyś. podczas wypadu na Bałkany w zeszłym roku. Czytałem Twoją ocenę i mam podobne spostrzeżenia. Spalanie raczej niższe niż piszesz ale pewnie dlatego, że jeźdźę sam. Wysoki komfort podróży ( 800-900 km dziennie bez kłopotu ), silnik oszczędny, dynamiczny i elastyczny, pozytywnie mnie zaskoczył - do tej pory nie miałem trzycylindrowca. Sprawia wrażenie mocniejszego niż na papierze. Skrzynia biegów wymaga przyzwyczajenia, ktoś nie najlepiej wykonał swoją robotę w fabryce pod tym względem, ale "ten typ tak ma". Mam założoną szybę MRA z deflektorem i ochrona przed wiatrem jest ok. Mogę powiedzieć, że motocykl wszechstronny, a mam z czym porównać bo miałem już kilkanaście innych. Trochę szkoda będzie się z nim rozstać ale w garażu stoi już nowa maszyna. Życzę udanych wypadów w nadchodzącym sezonie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 11, 2020 Share Posted January 11, 2020 No to twój, to niemal nówka Ja chcę mojego sprzedać, ale to spore wyzwanie z takim przebiegiem. Na wiosnę znowu wystawię i zobaczymy. Na co zmieniłeś, jaka maszyna zajęła miejsce Tigera?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faza1995 Posted January 11, 2020 Share Posted January 11, 2020 W naszym kraju pojazdy z dużymi przebiegami są niechętnie kupowane dlatego tak powszechny jest proceder cofania liczników. Dla niektórych osób nawet przebieg mojego to dużo. Do dłuższych wypadów mam MT09 Tracer. Czekam z niecierpliwością na początek sezonu, żeby dobrze go przetestować. Na razie nie miałem okazji bo to nowy nabytek. A Ty na co chcesz zmienić Tygrysa ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 11, 2020 Share Posted January 11, 2020 Myślę, że będzie to Super Tenere 1200. Nowy V-Strom 1050 to też ciekawie zapowiadająca się nowość. Póki co Tiger spisuje się bez zarzutu. Właściwie to nie musiałbym go zmieniać, bo zaspokaja nasze potrzeby w 100%, ale człowiek zawsze szuka dziury w calym i poluje na coś innego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.