Rybson Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 Od jakiegoś czasu szukam informacji o w/w przypadłości i chciałem zapytać innych posiadaczy tego wyczesanego moto o wasze doświadczenia z tym zjawiskiem. Zastanawiam się nad zakupem akcesoryjnych jak nie znajdę rozwiązania tego problemu bo zaczyna mnie to trosze irytować jak powyżej 100km/h nie jestem w stanie rozpoznać pojazdu za mną. Jak sobie z tym poradziliście o ile ten problem was dotyczył ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjs Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 U mnie w cb600 czasem tez wibruja ale widac co w nich jest. Moze sprobuj dokrecic mocniej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rybson Posted May 4, 2016 Author Share Posted May 4, 2016 Coś tam widać ale przyjemniej by było jak by nie wibrowały aż tak bardzo o ile opcja wcale nie wchodzi w gre. dokręcone mocniej i słabiej i efekt taki sam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
onkel pyjter Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 Prawe mi wibruje, lewe jest stabilne. Też się czasem zastanawiam co jest tego powodem. Ciężarki mam identyczne na obu końcówkach, lusterka są seryjne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 Z lusterkami nie tylko w gsr są problemy.Ja jedynie w tej drugiej r6 nie miałem zastrzeżeń do widoczności i ich dobrego ustawienia.W fazerze były tragiczne to co najlepiej w nich było widać to własne łokcie.Aż dziwne że nie ma dobrych tuningowych lusterek bo w niektórych modelach te niedoróbki są powszechnie znane i komentowane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DANVIELD Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 W Harleyu dylają sie tuz po uruchomieniu i tak przez cały czas, jak nauczysz się "drgać" oczami i złapiesz synchronizacje to wszystko widac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rybson Posted May 4, 2016 Author Share Posted May 4, 2016 w takim razie muszę iść do okulisty może mają dla takich problemów szkła korekcyjne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted May 5, 2016 Share Posted May 5, 2016 Ciekawe jak to wygląda w MT01 bo na wolnych obrotach zbiornik płynu hamulcowego tak się telepie jak by miał zaraz odlecieć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruda zołza Posted May 5, 2016 Share Posted May 5, 2016 O 4 maja 2016 o 19:00, nfs napisał: Z lusterkami nie tylko w gsr są problemy.Ja jedynie w tej drugiej r6 nie miałem zastrzeżeń do widoczności i ich dobrego ustawienia.W fazerze były tragiczne to co najlepiej w nich było widać to własne łokcie.Aż dziwne że nie ma dobrych tuningowych lusterek bo w niektórych modelach te niedoróbki są powszechnie znane i komentowane. Enoooo lusterka w fazerze są cacy, tzn ja mam oryginały i może dlatego spoko w nich widać wszystko (łokcie również ). Odnośnie drżenia lusterek to ostatnio zauważyłam to zjawisko właśnie w efzecie, ale zbytnio nie skupiłam się przy jakiej prędkości, ale zirytowało mnie to że drżą… hmm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oloos Posted May 6, 2016 Share Posted May 6, 2016 22 godzin temu, nfs napisał: Ciekawe jak to wygląda w MT01 bo na wolnych obrotach zbiornik płynu hamulcowego tak się telepie jak by miał zaraz odlecieć. Grześku, nieciekawie :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peri Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 dzizas to ja tez to mam... moj LC4 tak napiernicza ze nie tylko lusterka wibruja normalnie obraz na wprost rowniez drzy:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
becker Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 moze trzeba zasłonic te szybke, taka na kasku jest ruchoma dół góra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shogun_zag Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Jak silnik trzepie, to lusterka to pokazują i z tym trzeba się pogodzić. Ale ... w oryginalnych lusterkach jakoś to nie jest tak dokuczliwe, bo ... wszystko zależy od PROPORCJI ... długości ramienia lusterka i masy końcówki lusterka ... tej "odblaskowej". Jeśli zostaną zachowane jakieś tam proporcje, to lusterko stoi w miejscu, jeśli nie, drży. Przekładając na z życia wzięte ... weźmy kij np. od szczotki, dla naszych potrzeb niech ma dł. ok. 3-4 m. Jeśli nim pomachamy, to ... zachowuje sie jak kij od szczotki Ale jeśli na tym samym kiju, na jego końcu umieścimy ... np. puszkę piwa i w dodatku pełną, pomachamy w taki sam sposób tym kijkiem,, to ... jego środkowa część będzie się giąć - "pływać", co w efekcie na zasadzie "fali" dociera do puszki z piwem, a ta zaczynie wibrować. Wystarczy wypić piwo (zmniejszyć masę na końcu kija) lub skrócić kij (zmniejszyć ramię) i kij od szczotki nadal jest sztywny, jak ... kij od szczotki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.