papciasmerf Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Hej hej po dwu-sezonowej przygodzie z cb500 oraz paru miesięcznej z hornetem czas na zakup 600setki z owiewką. Strasznie choruję na cbr900rr ale nie czuje się na razie na siłach. W dodatku miałem prawie półtora roku przerwy od śmigania jednośladem, więc wybór padł na pojemność 600 W budżecie 5000-5500 znalazłem parę ogłoszeń. Może któreś z nich kojarzycie albo po samych zdjęciach jesteście w stanie więcej powiedzieć niż ja sam dostrzegam. 1. http://olx.pl/oferta/yamaha-yzf-600-r-thundercat-okazjaa-CID5-IDexSxt.html 2. http://olx.pl/oferta/honda-cbr-f2-CID5-IDeN50Z.html 3. http://olx.pl/oferta/yamaha-fzr-600-cena-zimowa-nowy-akumulator-CID5-IDeomhn.html 4. http://olx.pl/oferta/suzuki-bandit-gsf-600s-CID5-IDeBRQB.html 5. http://otomoto.pl/oferta/suzuki-gsx-r-suzuki-gsx-r-gotowy-do-sezonu-ID6y70SN.html#eef5a16724 (nowy napęd a już łańcuch skorodowany;>) 6. http://allegro.pl/show_item.php?item=6088014419#thumb/1 A może poczciwe starsze litrówki (podobno dośc łagodne i do ogarnięcia?) 1. http://otomoto.pl/oferta/honda-cbr-1000f-sc24-ID6yjHSf.html#eef5a16724 2. http://allegro.pl/show_item.php?item=6083330195#eef5a16724 3. http://otomoto.pl/oferta/honda-cbr-nie-hadlarz-sprzedaje-wlasny-motocykl-ID6y6CJx.html#3d9c5d04e1 (tę widziałem bodajże we wrześniu ubiegłego roku po niższej cenie) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Nie doradzę Ci, bo w sumie co tutaj doradzać w tym budżecie............weź ten, który nie jest poskładany na trytytkach...... ale ja chciałem tylko odnieść sie do ostatniego ogłoszenia..........do tej cebry z tymi wyszukanymi stelażobagażnikami Ja jebie, ludzie jednak mają fantazję i do tego ułańską............ Takie stelaże to widuję w samochodach terenowych, u myśliwych, do przewozu ustrzelonej zwierzyny.................bierz tego ostatniego, to mogł byc motocykl naszego byłego prezydenta, miłośnika polowań Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
severian Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Jeśli masz parcie na szkło to bierz tą cebrę ze stelażami.Na każdym motocyklowym spędzie zrobisz furorę.Jestem ciekaw co pan Jerzy na tym woził? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 17 minut temu, severian napisał: Jestem ciekaw co pan Jerzy na tym woził? Opcje są dwie.......albo dziczyznę, albo dziewice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papciasmerf Posted April 1, 2016 Author Share Posted April 1, 2016 Dziękuję za opinie w sprawie stelażu, również wpadł mi w oko. Zadzwonię i spytam czy jest możliwość wykupienia tego niezwykłego dzieła osobno za wyższą kwotę od sugerowanej, gdyż na pewno jest wielu chętnych. Jeśli nie znajdę moto to przynajmniej można zrobić na nim grilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek90 Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Te "stare litry" odpusc bo wygląda to jak z epoki kamienia łupanego. W Twoim budżecie ciężko będzie kupić sensownego plastika 600 CCM. Jeśli nie możesz się powstrzymać to rozgladaj się za CBR 600 F2 lub GSX-R 600 SRAD. To były moto raczej pozbawione wszelkich "chorób wieku dziecięcego". Osobiście nie znam żadnego z wymienionych przez Ciebie motocykli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcyś Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 ja dodam tylko tak od siebie, ze jesli sam czujesz, ze nie masz jakiegos duzego doswiadczenia to te stare litry sobie odpusc! to sa doskonale sprzety ale do nich naprawde trzeba doswiadczenia w prowadzeniu no i sa CIEZKIE! mozesz sie poprostu meczyc.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Wiesz co za tą kasę to ja ja bym zostawił te wszystkie sprzęty i kupił fazera lub bandita .Do takiej np. 1000f musisz dokupić złotą kartę na orlenie i u mechanika.To jest stary sport i nie jeżdzi to tak jak te nowe.Bardziej jak usportowiona ciężarówka.Musisz umieć to wyhamować w zakręcie jakoś sobie z nim poradzić mieć kase na opony bo są to dziwne rozmiary,części eksploatacyjne drogie itd.... To jest sprzęt dla fana tego modelu lub do palenia gumy po zlotach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Ja bym łyknął starego poczciwego bandziora 1200 pierwszej generacji w wersji N i próbował coś z niego wymodzić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Ale czy się za tyle kupi? raczej tylko 600 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 http://olx.pl/oferta/suzuki-gsf-1200-s-bandit-CID5-ID9xQnH.html#88f422dc00 Potencjał jest, a ponegocjować zawsze można http://olx.pl/oferta/suzuki-bandit-gsf-1200-naked-CID5-IDeK5yj.html#88f422dc00 Bandzior pierwszej generacji, to fajna maszyna, cześci masa i spokojnie można żonglować gratami pomiędzy B12 a np GSXR 1100 czy 750. Z tego co wiem, to np. tylny amor pasuje z hayki pierwszej generacji, już może sporo zyskać na trakcji, minimalnym kosztem można coś dłubnąć w silniku, żeby cos z niego jeszcze wykrzesać.....zalezy co chce z tym robić. Może jakąś VFR 750?? http://olx.pl/oferta/honda-vfr-vfr-750-ladna-sprawna-technicznie-CID5-IDeDWZj.html#6cdd03a3da http://olx.pl/oferta/honda-vfr-750-CID5-IDeKqyn.html#6cdd03a3da Nie mówie, że akurat ta, ale cosik może by wynalazł, moze nieco starsza w tej kasie?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DANVIELD Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 tak jak wicher pisze, szukaj starej VFR - bardzo rozsądne i niezawodne - szczególnie silnik pozbawiony napinaczy i łańcuchów. kolega ma takowa z przebiegiem ponad 120 tys km i silnik legitymuje się 12 atm/cyl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papciasmerf Posted April 2, 2016 Author Share Posted April 2, 2016 VFR chyba swoje palą? Nie jest to jakiś duży problem, bardziej ciekawostka Poza tym na śląsku nic ciekawego nie widzę a w tym przedziale cenowym przez pół Polski nie opłaca się jeździć. Druga sprawa czy każdy w/w model odpada z jakichś wad widzianych na zdjęciach czy są to luźne, ogólne sugestie? Kilku znajomych rok, dwa lata temu pozbywało się swoich cbrek w podobnym budżecie i sądziłem, że w tym przedziale cenowym nie będzie problemu kupić w miarę zadbaną (technicznie) F2/F3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek90 Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Wytypuj sobie kilka sztuk z okolicy, umów się ze zbywcami na wizytę i jedź ocenić A jeśli się niezbyt na tym znasz to weź jakiegoś kumpla który Ci pomoże w ocenie stanu technicznego. Możesz też zajrzeć na YouTube na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego moto. Przez internety po fotkach raczej nikt tu nie oceni stanu technicznego wymienionych przez Ciebie motocykli. Więc działaj! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thundertom Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 z tamtych lat zdecydowanie VFR 750 ! motocykl trochę bardziej turystyczny, więc teoretycznie mniej zjechany niż cbr 600. Do tego ponadczasowa stylistyka, dobre jak na tamte czasy prowadzenie, piękne zegary i ten gwizd kół zębatych... Zadbanym byś długo jeszcze pojeździł. Nie patrz tylko na spalanie w moto, bo spalić cię mogą inne wydatki. W duże starsze 1000-ce bym się nie pchał bez doświadczenia. Po prostu na prostej wolniejsze one wcale nie są za bardzo od tych współczesnych, a chcąc nadążyć za nowszymi sprzętami bez doświadczenia w którymś zakręcie mógłbyś się nie wyrobić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papciasmerf Posted April 7, 2016 Author Share Posted April 7, 2016 http://olx.pl/oferta/honda-vfr-750-rc-36-ii-95r-oferta-prywatna-CID5-IDeWW1w.html Ktoś zna?:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guciokobuch Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 A w te przebiegi z rzędu 24000 km w 20 letnim motorku nie wierz. Takie przebiegi robi się w dwa lata. Motorek by musiał mieć jeszcze fabryczne tarcze, klocki i napęd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 Godzinę temu, papciasmerf napisał: http://olx.pl/oferta/honda-vfr-750-rc-36-ii-95r-oferta-prywatna-CID5-IDeWW1w.html Ktoś zna?:) Nie znam tego sprzętu, ale za tą kasę warto go obejrzeć. Oferta wygląda zachęcająco, bez zbędnego pitu pitu. 6 lat w jednych rękach z pewnością musiało zmusić obecnego właściciela do jakichś inwestycji. No chyba, że stał i pachniał, ale wątpię. Dzwoń umawiaj sie na oględziny, daleko nie masz:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzesiek_73 Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 O 31.03.2016 o 22:18, Wicher napisał: ...... ale ja chciałem tylko odnieść sie do ostatniego ogłoszenia..........do tej cebry z tymi wyszukanymi stelażobagażnikami Ja jebie, ludzie jednak mają fantazję i do tego ułańską............ Takie stelaże to widuję w samochodach terenowych, u myśliwych, do przewozu ustrzelonej zwierzyny.................bierz tego ostatniego, to mogł byc motocykl naszego byłego prezydenta, miłośnika polowań No i się popłakałem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papciasmerf Posted April 22, 2016 Author Share Posted April 22, 2016 https://goo.gl/photos/9wkCJjFbMbW1GGny9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DANVIELD Posted April 22, 2016 Share Posted April 22, 2016 Tamta jest mocno styrana i niewarta swojej ceny wg mnie. Realna wartośc koło 4 tyś. Porównaj sobie z tym modelem - pierwszy model produkcjihttp://allegro.pl/honda-vfr-750-stan-salonowy-unikat-i6136732746.html#thumb/8 wg mnie na oryginale bez wypadku. Tylna tarcza moze sie kwalifikowac do wymiany - biorac pod uwage rocznik, stan, może byc motocyklem kolekcjonerskim ( ocena jedynie ze zdjęć) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papciasmerf Posted April 22, 2016 Author Share Posted April 22, 2016 Mam wyjazdy służbowe (2-3tyg) i nijak nie umiem się złapać z mechanikiem żeby podjechać zobaczyć tę czerwoną VFR a jest z mojego miasta, więc na dniach chciałem sam podjechać rzucić okiem tylko i wyłącznie na stan wizualny. Podpowiesz mi co w niej jest odpychającego, zawsze to jakaś podpowiedź i czegoś się nauczę na przyszłość. Ta druga bardzo fajna (moją laicką oceną) tylko skupiam się na modelu RC36 II Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 22, 2016 Share Posted April 22, 2016 No faktycznie ta zabrzańska deczko obłupana, a jak wiadomo VFR niegodna takiego traktowania Tak jak mówi Danvield....4 klocki i można by ją zabrać, pod warunkiem że piec by jeszcze dychał jako tako Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papciasmerf Posted April 22, 2016 Author Share Posted April 22, 2016 opony, lekko pięknieta czacha, lekko rozprute siedzenie, opryski na lakierze w paru miejscach... co poza tym?: ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted April 22, 2016 Share Posted April 22, 2016 1 godzinę temu, papciasmerf napisał: co poza tym?: ) Widzisz same nie istotne rzeczy.A tych ważnych nie widzisz. Nic się nie nauczysz tak szybko.Musisz wybierać,decydować kogo słuchać siebie czy Dana? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.