Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Kufer/Kufry Honda NC 700s


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Państwa,

Zastanawiam się nad kupnem kufra centralnego/kufrów bocznych do Hondy NC 700S

Zupełnie nie znam się na tym więc proszę o ocenę aukcji oraz ew propozycje.

Kufer musi być zamykany na kluczyk! Kolor ma mniejsze znaczenie, może być używany.

 

Czy to jest tak, że jeżeli mam dobrany stelaż do mojego moto to każdy (tudzież większość) kufrów będzie pasować?

Znalazłem coś takiego:

1.

http://allegro.pl/kufer-kufry-stelaz-bagaz-honda-nc700-nc-700-x-givi-i5749817573.html

2.

http://allegro.pl/motobagaz-kufer-givi-v40n-honda-nc-700-750-s-i5619578952.html

3.

http://allegro.pl/motobagaz-kufer-givi-e55nt-honda-nc-700-750-x-i5132624533.html

 

 

Czy lepiej kupić osobno czy powyższe zestawy są ok?

http://allegro.pl/kappa-kz1111-stelaz-kufra-centralnego-honda-nc700x-i5747051872.html

http://allegro.pl/nowy-kufer-kufry-na-motocykl-skuter-odblaskowy-40l-i5214526981.html

http://allegro.pl/kufer-bagaznik-na-kask-skuter-motocykl-plyta-i5591708308.html

http://allegro.pl/kufer-bagaznik-na-kask-skuter-motocykl-plyta-i5591708308.html

 

Zaciekawił mnie ten ze względu na wbudowane gniazda:

http://allegro.pl/kufer-50l-alarm-pilot-led-usb-mp3-skuter-motocykl-i5673466215.html

Gdzie można pooglądać jakieś kufry na śląsku??

Lepiej wybrać centralny czy boczne (w jakiej opcji motocykl będzie zachowywał się pewniej, lepiej się prowadził, kufry będą miały mniejszy wpływ na prowadzenie)? Szukam rozwiązania które ma najlepszy stosunek ceny do jakości i praktyczności.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kuframi ogólnie w PL jest kłopot, bo trudno gdzieś większa ilość typów zobaczyc.

Każdy (prawie) producent ma swoje mocowania, i tak Hepco&Becker, Givi, Kappa, Krauser, SW_Motech itd. H&B dzieli sie przy tym na stare i nowe mocowanie.

Ja mam mocowanie SW-Motech typu Quick Lock i wtedy można w 30 sekund zdemontować stelaże. Do stelaży SW-Motech dokupuje sie redukcje do poszczególnych marek kufrów i ... gotowe. Kufer centralny powoduje duże przeniesienie obciążenia motocykla za tylną oś, może to powodować shimmy. Ale za to moto jest węższe. Boczne zwiększają ładowność ale i szerokość moto, co jest ważne przy omijaniu korka.  Dobrym rozwiązaniem są boczne załadowane i centralny pusty. Wtedy na postoju i podczas zwiedzania możesz kask i kurtkę wsadzić do centralnego i chodzić bez obciążenia. Centralny taki, żeby pomieścił kask lub dwa (np. Givi Maxia).

Ja w pojedynkę już się tak rozpasałem, że mam 3 kufry, tankbag z podręcznym piciem i mapami oraz rolę na namiot, karimatę, śpiwór i ubrania.

Ze względu na jakość wykonania podchodzą mi H&B Journey albo Givi. Jednak najpraktyczniejsze, chociaż nie najładniejsze, sa alu kufry.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motocykle-honda-nc700s-2012-84095ab71777

Kufer będzie wykorzystywany raczej do przewożenia lekkich rzeczy i to rzadko. Nie zamierzam wozić piasku ani cegieł więc ciężar chyba można pominąć bo jest on znikomy w stosunku do całej masy motocykla +mnie (około 3% przy założeniu, że kufer i zawartość będą ważyć 10kg) Podejrzewam, że głównie do zostawienia kurtki jak gdzieś zostawiam moto.

Na kask mam osobny schowek jak wyżej.

Dzięki za odpowiedź!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.