mikolajmoto Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Koledzy mam problem ze swoją yamahą fjr-1300 odpala normalnie pracuje równo nie gaśnie podczas jazdy lecz jak pośmigam i ja zgaszę silnik jest ciepły muszę czekać aż wystygnie bo nie mogę jej odpalić po wystygnięciu znowu odpala bez zarzutów co to może być za przyczyna że nie odpala na ciepłym pozdro MIKOŁAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 zawory były regulowane? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 jak sobie nie poradzisz z tym problemem to napisz PW. Mogę dać kontakt na kolegę (mechanika) co z tym samym problemem męczył się w Hornecie 900. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Uroda Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 95% Zawory do regulacji miałem to samo.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolajmoto Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 O 29.12.2015 at 08:48, DANVIELD napisał: zawory były regulowane? DANVIELD zawory były regulowane w tamtym sezonie ale podjadę jeszcze raz na wiosnę niech je wyreguluje.Dzisiaj wymieniłem świece bo myślałem że to mogą być świece odpalam motor przepaliłem je około 30min wszystko oki pracuje normalnie ale nie wchodzi na obroty dochodzi do 4tyś i dalej nie idzie manetka do końca otwarta co to może być za przyczyna bo już mi ręce opadają dzięki za odpowiedź pozdro MIKOŁAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolajmoto Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Dzięki chłopaki ADRIAN i LUKI 85 DANVIELD za rady ale powstał następny problem nie wchodzi na obroty do 4tyś normalnie potem nie idzie dalej obrotomierz stoi w miejscu choć manetka jest do końca otwarta tylko wymieniłem świece na nowe NGK takie jakie były stare co teraz robić ?pozdro MIKOŁAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Jesli mozna ktory rocznik jest Twija FJR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolajmoto Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 11 minut temu, Taurus napisał: Jesli mozna ktory rocznik jest Twija FJR? moja jest z 2001 bez ABS 11 minut temu, Taurus napisał: Jesli mozna ktory rocznik jest Twija FJR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Do twojej FJR sa dwa rodzaje swiec,zwykle NGK CR8E i irydowe NGK CR8EIX,wkreciles jeden z tych kompletow albo cos innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolajmoto Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 6 minut temu, Taurus napisał: Do twojej FJR sa dwa rodzaje swiec,zwykle NGK CR8E i irydowe NGK CR8EIX,wkreciles jeden z tych kompletow albo cos innego? wkręciłem NGK CR 8E i takie miałem stare bo sprawdziłem po symbolu są taki same na pewno irydowych nie wkręcałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Rozumiem, że obroty idą do 4tys, manetka odkręcona, ale obroty nie idą wyżej? Chodzi mi o to, czy czasem tylko wskazówka nie stoi w miejcu, a po silniku słychać jak ciągnie? Wygląda to na zawory, ale po sezonie nie powinny być tak rozregulowane (jeśli były robione). Co do wcześniejszej usterki (czyli nie dało się na gorącym odpalić) to znajomy miał przerwaną jakąś wiązkę kabli (myszki przegryzły, albo inne gryzonie). I jeszcze jedno: a chodzi ci silnik na wszystkie cylindry? Czy to raczej takie głośne klupanie? I czy na ssaniu obroty podciągniesz wyżje niż te 4tys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 po pierwsze w tym wypadku czy sa jakies "błędy"? Może to byc TPS - obstawiam ze jeżeli jeździsz dośc czesto w określonym zakresie obrotów to poprostu ma problem ze stykiem - spotkałem sie juz z tym że potrafił motocykl miec dziurę w obrotach własnie z tego powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolajmoto Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 luki85 obroty idą do 4tyś manetka odkręcona do końca i obroty nie idą wyżej zgadza się silnik nie ciągnie jest słaba brak mocy nawet się przejechałem i jest to samo przewód raczej nie jest przerwany bo na starych świecach była moc.Na ssaniu mam obroty 2,5 do 3 tyś potem automatycznie się wyłączają ni nie daje więcej same opadają do 1000 obrotów niema ręcznego ustawiania ssania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolajmoto Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 3 minuty temu, DANVIELD napisał: po pierwsze w tym wypadku czy sa jakies "błędy"? Może to byc TPS - obstawiam ze jeżeli jeździsz dośc czesto w określonym zakresie obrotów to poprostu ma problem ze stykiem - spotkałem sie juz z tym że potrafił motocykl miec dziurę w obrotach własnie z tego powodu. DANVIELD komputer nie pokazuje mi żadnych błędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 dźwignij zbiornik i zobacz czy wszystko masz ładnie pospinane klemy sprawdź. W ostateczności - pada pompa paliwa co do TPS to tak wyglada rozebrany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Ja obstawiam elektrykę, ale tylko dlatego, że cyrki z obrotami masz po wymianie świec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolajmoto Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 dzięki za rady po nowym roku posprawdzam wszystko pozdro MIKOŁAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 mój typ - pompa paliwa - miałem kiedys taka sytuację w innej maszynie ale tam głównie objaw to był problem z odpaleniem ciepłego motocykla - gdy wystygł palił normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolajmoto Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Byłem poczyściłem kostki płynem penetrującym i pomogło wtyczki po sprawdzane i wszystko pracuje tak jak powinno teraz jeszcze wymienię aku i zobaczymy co będzie dalej po odpaleniu na ciepłym dzięki koledzy za dobre rady pozdro MIKOŁAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.