Jingsow Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Witam wszystkich forumowiczów. Na początek chciałbym napisać,że moja wiedza jest dość uboga jedynie oparta na internecie,własnym doświadczeniu itp. ale postaram się opisać problem jak najlepiej. Mianowicie honda na zimnym silniku nie chcę odpalić ze startera.Słychać,że rozrusznik kręci ale nie odpala.Jedynie co można zrobić to przy pomocy kopniaka parę razy kopnąć potem odpali ale z tym też jest różnie bo jak za mało się pomacha kopniakiem to odpali na niskich obrotach i przy dodaniu gazu gaśnie.Jak wystarczająco dużo dostanie paliwa przy użyciu kopniaka to już odpali i jest w porządku.Znajomy,który się tym zajmuje mówi,że świeca jest w porządku,gaźnik też.Mówił coś o pompce ale powiedział,że nie będzie się w to bawił za dużo roboty -_-.Ssanie wydaję się w porządku bo po odpaleniu lekko koło się rusza(chyba tak powinno być nie?). Da się coś z tym zrobić czy już lepiej nie kombinować tym bardziej,że to nie jest nowy model ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 6 godzin temu, Jingsow napisał: przy dodaniu gazu gaśnie Zalewa -> gaźnik do regulacji. 6 godzin temu, Jingsow napisał: Mówił coś o pompce Jakiej pompce? Skąd masz motocykl? Czy zawsze miał takie objawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Da się coś z tym zrobić ale przy takim braku wiedzy nic nie zdziałasz bo nie ma jednej pewnej odpowiedzi.Może to być brak kompresji,gaźnik,dopływ paliwa......Jedyne co to możesz sobie psiknąć plakiem w wejście do filtra powietrza to łatwiej odpali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Sprawdziłbym ustawienie zapłonu, stan rozrusznika i akumulator. Skoro z kopki pali to możliwe że rozrusznik zbyt leniwie kręci, a jak NFS wspomniał może być słabe ciśnienie sprężania - przy dwusuwie wymiana tłoka, pierścieni, i cylindra ( możliwe że da się zrobić szlif cylindra to nie będzie trzeba nowego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Nie mialem takiej rakiety ale na 90% jest tam modul i zaplonu sie nie ustawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 A rzeczywiście to nie komar czy wsk-a bije się w piersi mój błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jingsow Opublikowano 21 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Moto mam od brata który dbał póki jeździł potem był garażowany.Akumulator jest dobry był wymieniany na nowy zanim został garażowany co do rozrusznika jest wzięty od peugota bo coś tam wspominał,że go wymieniał.Kompresje też sprawdzał(tzn mechanik przy nim sprawdzał) i mówił,że jest w porządku tak jak wspomniałem dbał, tylko teraz wyjechał za granice i trochę późno mi o tym moto powiedział,że już nie będzie jeździł Jak dobrze pamiętam to mowa była o pompce paliwowej. Możecie coś więcej napisać na temat tego modułu oraz gaźniku.W sumie też przydała by się informacja ile mniej więcej kosztuje taka operacja.Jak zobaczyłem z ciekawości części to się za głowę złapałem ile by mnie kosztował remont,niezłą mi skarbonkę zostawił A jeszcze zapomniałem dodać.Gadałem z nim przez internet wspomniał,że na początku lał czystą benzynę bo to 2t więc ma dozownik ale z tego co sprawdziłem wlana jest teraz benzyna z olejem tłumaczy się,że to na lepsze smarowanie silnika a to mu nie mogło zaszkodzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Jak dla mnie szanse abyś to sam naprawił są zerowe.Proponuję dogadać się np. z Owcą lub jakimś mechanikiem kiedy i za ile może ogólnie spojrzeć na sprzęta plus musisz go jakoś dowieść. Może wystarczą regulacje a jak głębsza naprawa to będziesz znał kwotę. No i potrzebujesz pogadankę z mechanikiem co jak gdzie się wlewa,jakiej marki w jakich ilościach,ogólnie o co tam chodzi. Innej opcji nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jingsow Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Z dowiezieniem nie będzie problemu bo tak jak w temacie on odpala tylko,że trzeba się przemordować żeby odpalił, nagrzał się i można hulać.W trakcie jazdy nic nie przerywa,jedzie się całkiem dobrze. Dzięki za odpowiedzi jeszcze bardziej mnie nakierowaliście.Tylko mógłbyś trochę o tym module napisać bo ciężko zrozumieć czy tam nie potrzebnie wstawiłeś ,,i'' i nie powinno być moduł zapłonu? Pytam bo o tym pierwszy raz słyszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 W tej hondzie jest modul zaplonowy-nic w nim sie nie reguluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jingsow Opublikowano 23 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Ok dzisiaj pogoda była ładna więc zerknąłem na parę innych rzeczy.Rozkręciłem ten filtr powietrza,gąbka nie dość,że cała zasyfiona to do tego już pęka.Kolejna sprawa co mnie trochę zdziwiła to podczas odpalania skuter stał na nóżce i był pochylony w lewą stronę i ciężko palił.Dzisiaj pochyliłem go w prawą opierając się nogą o dziwo było łatwiej go zapalić może mi to ktoś wytłumaczyć racjonalnie? Może to był przypadek? o.O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Filtr kup nowy bo musi miec odpowiednia przepuszczalnosc.Nie wycinaj sam z gabki. Jak go przechylasz powodujesz ze wiecej paliwa dostaje sie do gaznika. Jak widzisz potrzebuje kompleksowego podejscia a nie przekrecenia jednej srubki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jingsow Opublikowano 23 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Gdzie kupię tą gąbkę? Jak patrze na internecie to ciężko do tego modelu znaleźć. Czyli tutaj ta regulacja gaźnika będzie potrzebna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 W zasadzie kazdy pojazd wymaga serwisowania co iles tys km. W skuterze jest to filtr powietrza swieca olej w przekladni okresowa regulacja gaznika kontrola stanu wariator dzwon wymiana paska. Ja wszystko kupuje zamawiam u Czarnej Owcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Jeśli motocykl w motocyklu jest dozownik oleju, to nie wlewa się, go dodatkowo, bo ma lepsze smarowanie. Proporcje benzyny do oleju są ściśle określone m. in. aby nie zapychało świecy, aby wydatek mocy był odpowiedni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Dokladnie ale jesli ta pompka padnie a tak potrafi to jest po silniku i mozna szukac nastepny bo te markowe sprzety maja markowe ceny czesci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.