CiSek Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Nie wiem czy warto jeschać... mam kawałek i jeszcze trzeba zorganizować przyczepkę http://otomoto.pl/oferta/honda-cbr-600-f4i-oryginal-f4-r6-zx6r-f3-k1-ID6y3vv5.html Wygląda bardzo ładnie, przez telefon standardowa gadka, pan Handlarz Co myślicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lorek Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Lagi nie z tego motocykla. Powinny byc w kolorze dekli silnika.Kierunki tez z nowszych modeli.To jeszcze o niczym nie swiadczy, ale warto lepiej go sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek CBR Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Lagi powinny mieć kolor dekli :http://www.cbr600.info/dane-techniczne/cbr-600-f4i-01-06/galeria-modelu-2001/black-2/Prawa owiewka lekko przytarta mam wrażenie, że w paincie sobie podkolorował literkę B na dole. Kierunki zmieniane. Nie długo przypuszczam będzie wymiana napędu bo trochę już wysunięte do tyłu tylne koło na wahaczu. Troszkę za małe zdjęcia by coś lepiej ocenić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Kolego cebra jest z 2001 roku, więc nie jest nowa i nie możesz się po niej spodziewać że będzie jak nowa. Dotychczasowy właściciel(ele) z pewnością mieli awarie, a nawt kraksy i maszynę naprawiali co wcale nie musi przesądzać o tym ile jest warta i czy warto ją zanabyć. O ile była naprawiana w fachowy sposób przez kogoś znającego się na rzeczy i za pomocą oryginalnych części to będzie O.K i o tym nie dowiesz się ze zdjęć. Proponuję kontakt z kimś z ogólnopolskiego forum mieszkającym na miejscu aby zerknął na motonga. Bywa że tubylcy znają sprzedawcę lub samą maszynę i za flaszkę chętnie udzielą ci potrzebnych informacji. Jeśli zdecydujesz się na wyjazd a nie bardzo wiesz na co zwrócić uwgę weź ze sobą mechaniora lub kogoś kto na takim wynalazku jeździł to ci pomoże uniknąć wtopy. Przypuszczam że na każdym motocyklu z tych lat znajdziesz nie jedną rysę i będzie to atut dla ciebie by zbić cenę. Z samą rysą sobie poradzisz bez trudu jeśli będzie ci przeszkadzała i rzucała się nadmiernie w oczy... Grunt by maszyna była sprawna a silnik pracował bez zarzutu. Na licznik również nie ma sensu patrzeć bo na 90 % jest cofany w każdym używanym pojeździe. Jeśli wszystko jest O.K. To warto zwrócić uwagę na stan kapci, napędu a nawet wiek ukumulatora bo na początek może to być dodatkowy i do tego spory wydatek i warto zbić cenę na wymianę wym. części. Nie daj się tylko wrobić że np. wystarczy wymienić sprzęgło i wszystko będzie sprawne więc właćciciel opuści cenę o koszt wymiany. Gdyby coś było tak proste to właściciel zrobił by to sam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.