LosKurczakos Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Witam wszystkichNie ukrywam iż jestem na skraju mojej cierpliwości i mordercze myśli względem motocykla za często pojawiają się w mojej głowie .Mam powyższy motocykl i mam z nim spory problem a mianowicie :Motocykl gdy schodzi na niższe obroty niż 2,2k GAŚNIE . Gdy ustawię obroty na tym zakresie lub powyżej chodzi jak złoto i wkęca się płynnie .Oczywiście aby było ciekawiej motocykl gaśnie po dojściu do optymalnej temperatury ( jak się nagrzeje ) Na zimnym wszystko działa jak należy . Co ciekawe po nagrzaniu się silnika motocykl traci moc jakby nie dostawał paliwa a na zimnym wszystko cacy .Moim pierwszym zamysłem było - regulacja zaworów , czyszczenie oraz regulacja gaźników potem wymiana świec , wymiana przewodów paliwowych , wyczyszczenie wszystkich styków , kostek motocykla . Przy okazji wymiany świec oczywiście kontrola kompresji itp . Napięcie regulatora OK .Oczywiście test z podpiętym alternatorem oraz bez - praca taka sama .Nowy akumulator również nic nie pomógł .Paliwo z zbiornika - zero zmianPaliwo z innego zbiornika ( do testów motocykli ) zero zmianPonowne rozłożenie gaźników - sprawdzenie zaworków iglicowych , poziom pływaków , dysze wolnych obrotów OKModuł zapłonowy nie grzeje się a po otwarciu wygląda OKMnie się już osobiście skończyły pomysły ....Mam nadzieję że ktoś się już z Was spotkał z takim problemem lub będzie miał jakiś nowy świeży pomysł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 wnioski - na zimnym ma sporo paliwa więc pali, po nagrzaniu moze miec za duzo paliwa więc gaśnie (tak jakby Ci sie zacieło ssanie)Wykręc świece zobacz jakie sa po tym "nagrzaniu"zatkane dysze wolnych obrotów lub smieci za dyszami, zatkane kanały śrub regulacji składu,Zła synchronizacja, lub pogiete blaszki pomiędzy przepustnicami płaskimi(powietrze)nieszczelność w układzie dolotowym. Skład mieszanki był sprawdzony (kolor płomienia, temperatura spalania)?Zmierz kompresje na ciepłym silniku (jak zgasnie)Sprawdx poziomy paliwa suwmiarka i nastepnie metoda naczyn połaczonychczy sa równe wg danych producenta (czasem zaworek iglicowy popuszcza lub źle siedzi(wyrobił się) i poziom będzie za wysoki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosKurczakos Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Jak już wcześniej wspomniałem to co piszesz Dawidzie było 3 razy sprawdzane .Zastanawiam się czy może to być wina impulsatora lub modułu bo choć wygląda dobrze to może procesor padł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 podmien ale watpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Ja bym obstawiał układ paliwowy tj. ssanie nie odbija do końca, albo filtr powietrza zawalony syfem. Nie wiem czy to w tym modelu możliwe - skasowane luzy zaworowe i jak się zagrzeje nie domykają zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosKurczakos Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Wszystko ok i nie działa . Zaczynam skłaniać się jednak ku gaźnikom . Jak ustwię wg serwisówki to moto nie działa jak pokombinuje zaczyna się coś pozytywnego dziać .Nie wiem tylko jakie niestandardowe ustawienia tam zastosować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 dlatego w pierwszej kolejnosci nalezy sprawdzic poziomy paliwa w komorach pływakowych,a potem ustawic skłąd mieszanki na kolor płomienia. na koncu synchro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.