Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Suzuki GSX 750F z 1993 - gaśnie na wolnych obrotach


LosKurczakos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Nie ukrywam iż jestem na skraju mojej cierpliwości i mordercze myśli względem motocykla za często pojawiają się w mojej głowie .

Mam powyższy motocykl i mam z nim spory problem a mianowicie :

Motocykl gdy schodzi na niższe obroty niż 2,2k GAŚNIE  . Gdy ustawię obroty na tym zakresie lub powyżej chodzi jak złoto i wkęca się płynnie .Oczywiście aby było ciekawiej motocykl gaśnie po dojściu do optymalnej temperatury ( jak się nagrzeje ) Na zimnym wszystko działa jak należy . Co ciekawe po nagrzaniu się silnika motocykl traci moc jakby nie dostawał paliwa a na zimnym wszystko cacy .

Moim pierwszym zamysłem było - regulacja zaworów , czyszczenie oraz regulacja gaźników potem wymiana świec , wymiana przewodów paliwowych , wyczyszczenie wszystkich styków , kostek motocykla . Przy okazji wymiany świec oczywiście kontrola kompresji itp . Napięcie regulatora OK .

Oczywiście test z podpiętym alternatorem oraz bez - praca taka sama .

Nowy akumulator również nic nie pomógł .

Paliwo z zbiornika - zero zmian

Paliwo z innego zbiornika ( do testów motocykli ) zero zmian

Ponowne rozłożenie gaźników - sprawdzenie zaworków iglicowych , poziom pływaków , dysze wolnych obrotów OK

Moduł zapłonowy nie grzeje się a po otwarciu wygląda OK

Mnie się już osobiście skończyły pomysły ....

Mam nadzieję że ktoś się już z Was spotkał z takim problemem lub będzie miał jakiś nowy świeży pomysł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wnioski - na zimnym  ma sporo paliwa więc pali, po nagrzaniu moze miec za duzo paliwa więc gaśnie (tak jakby Ci sie zacieło ssanie)
Wykręc świece zobacz jakie sa po tym "nagrzaniu"
zatkane dysze wolnych obrotów lub smieci za dyszami, zatkane kanały  śrub regulacji składu,
Zła synchronizacja, lub pogiete blaszki pomiędzy przepustnicami płaskimi(powietrze)
nieszczelność w układzie dolotowym. Skład mieszanki był sprawdzony (kolor płomienia, temperatura spalania)?
Zmierz kompresje na ciepłym silniku (jak zgasnie)
Sprawdx poziomy paliwa suwmiarka i nastepnie metoda naczyn połaczonych
czy sa równe wg danych producenta (czasem zaworek iglicowy popuszcza lub źle siedzi(wyrobił się) i poziom będzie za wysoki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.