Wegnar Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Składalibyście moto z tak splanowaną głowicą mi się to nie bardzo widzi, niestety nie odbierałem jej ja z serwisu tylko kumpel i taką mi dostarczył i nie wiem czy jest sens skręcania moto z takim uszczerbkiem. Zdjęcia ponieżej: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 składaj bez problemu.Martwiłbym sie gdyby głowica była przegrzana to takowa nawet po planowaniu nadaje sie na smietnik.w/w uszczerbek pewnie tez jest na cylindrze (ktos najwidoczniej rozbierał srubokretem podwazając)Przy planowaniu nie powstaja takie uszkodzenia a zebranie wiekszej ilosci materiału nie miałoby sensu(musiałbys dorobic grubsza uszczelkę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wegnar Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Nic z tych rzeczy, moto rozbierałem osobiście cylinder i głowica były nie naruszone. Sam cylinder splanowany jest bardzo ładnie, głowica ogólnie też tylko ten uszczerbek mnie zaskoczył. Mam jeszcze dwa pytania: 1. Czy jest jakaś miara aby rozpoznać czy planowanie może być jeszcze zrobione? Bo nie chciałbym aby koledze tłok spotkał się z głowicą Co prawda grzybki wydechowe musiałby być przesunięte bo planowania nie można było wykonać, ale w mojej GPZ jak poszła mi uszczelka pod głowicą taki sam zabieg musiałem zrobić. 2. Przegrzana głowica? Jak to sprawdzić, jakie objawy? zniekształca się? Co mogę powiedzieć to moto na pewno mu się przegrzało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 1. pytaj specjaliste obsługującego magnesówke.2. Czasem ma popekane przestrzenie miedzy zaworami, czasem dno głowicy jest mocno przebarwione i pospiekane od oleju,ogolnie taka głowica po splanowaniu ponownie szlag trafi gdy dostanie ciepła (zwichruje sie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wegnar Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Okey dzięki za rzeczową odpowiedź, poskładam to moto i mam nadzieję że będzie wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Okey dzięki za rzeczową odpowiedź, poskładam to moto i mam nadzieję że będzie wszystko ok.Składasz tak jak to widać na zdjęciach?Moim zdaniem trochę bez sensu mieć głowice na stole i nie wyczyścić z nagaru komór spalania i dotrzeć zaworów.Powinieneś przed planowaniem oczyścić komory spalania, sprawdzić szczelność zaworów i ewentualnie dotrzeć na drobnej paście.Dlaczego była planowana ta głowica? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 i najwazniejsze wymienic uszczelniacze zaworowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wegnar Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Uszczelniacze zaworowe wymienione, tego nagaru też się pozbędę. Planowanie z prozaicznego powodu uszczelka pod głowicą poszła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 na błysk! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wegnar Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 na błysk! Nowe czy wyprane w perwolu? Taka robota to jest robota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Czyściwo plus ew zdrapac twardy nagar i na koniec pasta G3wkretarka bardzo pomocna przy obracaniu zawora:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wegnar Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Dzięki za pomoc, moto już zwija asfalt na trasie! Wszystko działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wegnar Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Przez jaki okres oszczędzać moto po wymianie uszczelki, ja jeździłem zazwyczaj zachowawczo przez 500 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Może nie oszczędzać a dbać o to aby się nie przegrzał.Bo wiesz, możesz stać w korku na wolnych obrotach a temperatura skoczy do niebezpiecznej granicy i klapa. Tak samo w paradach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wegnar Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Jasna sprawa, ale myślę że po 500 km można użytkować moto zgodnie z jego przeznaczeniem czyli w wysokim zakresie obrotów mam rację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.