kacper93 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Witam! Posiadam tłumik LeoVince GP Pro i jak widać jest on po parkingówce. Pytanie jest takie czy da się go wypolerować usuwając jakąś część rys, bo nie są one głębokie. Problem jest taki, że tłumik jest matowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Papier wodny od najgrubszego do najcieńszego. I ns oomcu pasta tempo. Jestem po odnowie tłumików w swoim moto i można dużo zdziałać. Tylko, że Ty masz po szlifie, to sprobowalbym na wolnych obrotach kątówką i papierem ściernym jak najdrobniejszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oloos Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Brojler obawiam się, że w ten sposób kolega sobie wypoleruje na połysk ten tłumik, a on chce matowy z tego co widzę. Nie wiem czy dobrze rozpoznaję, ale miałem Akrapy z podobnej blachy i zdaje się, że jest to stop tytanu.Sam pomysł pozbycia się rys zadziała, jednak tłumik w tym miejscu już nie będzie miał takiej faktury jak oryginał. Jedyne co mi przychodzi do głowy, żeby to zmatowić jak w oryginale, to usunięcie rys jak mówi Bojler, ale na koniec leciutko przepiaskować, wtedy blacha powinna stać się matowa. Ja bym to tak zostawił, takie blizny dodają charakteru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Rysy przeszlifować, potem całość wyszkiełkować, nie będzie łapał syfu tak jak po piaskowaniu. Wydech nabierze jednolitej barwy i faktury, jednak znikną te charakterystyczne przebarwienia na spawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oloos Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 oooo szkiełkowanie! tego słowa mi zabrakło! Rysy przeszlifować, potem całość wyszkiełkować, nie będzie łapał syfu tak jak po piaskowaniu. Wydech nabierze jednolitej barwy i faktury, jednak znikną te charakterystyczne przebarwienia na spawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Papierem wodnym można "wygenerować" zmatowienie, na własnych tłumikach się przekonałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Papierem wodnym można "wygenerować" zmatowienie, na własnych tłumikach się przekonałem.O wiele wygodniejsza i dająca lepsze efekty jest włóknina szlifierska. Dotrzesz tam, gdzie papierem jest ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tihsllub Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Jeśli chcesz uzyskać matowy efekt to szlifujesz papierem ściernym aż gdzieś do gradacji 800. Możesz też jeszcze poprawić włókniną szlifierską na wałku jak CB1 radzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.