Jump to content
Krzychoo91

Uwaga "trup - mina"

Recommended Posts

W tamtym roku szukałem dokładnie takiej samej.Temat z znalezieniem w oryginale jest beznadziejny.Powodzenia,malowanie jest genialne.Zerknij na naciąg łańcucha i powiedz czy ma 5,5tys? opony tez musiał by mieć z 2006 lub zmienione nowe w stanie bdb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uwazajcie na "okazyjne" GSR.. sa juz "szpece" co łataja takie ramy i wszystko praktycznie nie do poznania.. do czasu wypadku!
4k8jkz.jpg.2v729.jpgrmjucy.jpg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uwazajcie na "okazyjne" GSR.. sa juz "szpece" co łataja takie ramy i wszystko praktycznie nie do poznania.. do czasu wypadku!

4k8jkz.jpg.2v729.jpgrmjucy.jpg

 

ja pierdole, alllllllllle mina :/

jestem w posiadaniu GSR'ka- raczej na 99% nie był tak "sklejany", tzn. w ogóle nie był "sklejany"

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://otomoto.pl/kawasaki-er-kawasaki-er-5-er-500-M4015334.html

Moze nie totalny trup ale:
Motocykl po szlifie na prawa strone, na zdjęciach wiekszości nie widac tj;
Przeszlifowana solniczka zegara, przeszlifowany wydech; cięzarke kierownicy, klamka hamulca przedniego
Motocykl pracował tylko na lewy cylinder, 
Guma airboxa "zlazła" z prawego gaźnika(sprzedający prawdopodobnie jeździł tak kilka lat :o?
Opony w nienajlepszym stanie(spekane)
Motocykl ma prawdopodobnie krzywy przód - sprzedający mówił ze sprawdzał lagi czy sa proste.
niestety z powodu niesprawnego silnika nie mozliwa była jazda próbna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://otomoto.pl/kawasaki-er-kawasaki-er-5-er-500-M4015334.html

Moze nie totalny trup ale:

Motocykl po szlifie na prawa strone, na zdjęciach wiekszości nie widac tj;

Przeszlifowana solniczka zegara, przeszlifowany wydech; cięzarke kierownicy, klamka hamulca przedniego

Motocykl pracował tylko na lewy cylinder, 

Guma airboxa "zlazła" z prawego gaźnika(sprzedający prawdopodobnie jeździł tak kilka lat :o?

Opony w nienajlepszym stanie(spekane)

Motocykl ma prawdopodobnie krzywy przód - sprzedający mówił ze sprawdzał lagi czy sa proste.

niestety z powodu niesprawnego silnika nie mozliwa była jazda próbna.

 

" stan bdb"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie stwierdzam ze sprzedający w dośc specyficzny sposób okreslaja stan techniczny sprzedawanego przedmiotu.
cóż dla kogos nawet uszkodzony bedzie igła ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma "okazji"... takie rzeczy to tylko w salonach przy rocznikowej wyprzedaży... Sam szukam już jakiś czas sprzętu i powoli zaczynam tracić cierpliwość i wiarę w to że znajdę jakąś fajną sztukę... Chyba pozostanie mi rocznikowa wyprzedaż jak tak dalej pójdzie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego ja zrobiłem z siebie "frajera" i poszedłem po nowe moto do salonu. Kupiłem XJ6 za taką kasę, że z używanych to kupiłbym jak widać dwa moto po 1000 cm3 w stanie "igła" i po 150 km każdy!!! Tylko, że ja moją XJ sobie jadę, wiem co mam i wiem, że w krytycznej sytuacji mot nie pojedzie tam gdzie ono chce, bo ma problemy z trakcją, a dodatkowo mam głęboko gdzieś tych wszystkich badziorów i oszustów nastających na ludzkie życie sprzedając to poklejone g....!  Taka jest prawda. Ktoś kto tak lepi ramę tak naprawdę jest bandytą i de facto przyczynia się do cudzej śmierci jeśli ten spaw zawiedzie, a w granicznych przypadkach zawiedzie na pewno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestem na etapie poszukiwań czegoś dla siebie i dopiero teraz widzę że wszystko o czym wspomnieliście to szczera prawda!

paranoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie jest tak sie przejechać z 300km w jedną za taką okazją :)

A żeby nie jeździć po 300 km by obejrzeć motocykl praktyczna rada jak rozmawiać z handlarzem :)   

/
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://olx.pl/oferta/aprilia-dorsoduro-750-CID5-ID6zRzt.html#255d78ba40

 

Motocykl się "sprzedaje" już od pół roku.

 

- widelec pokancerowany po wypadku

- wszystkie śruby maja mocno poniszczone łby, silnik wyciągny z ramy, zadupek nieliniowy z resztą

- źle poskładany wydech, przedmuch na łączeniu kolektora i wydechu

- przebieg 8300, a na zdjęciach 4440km, zdjęcia sprzed wypadku

 

 

Więcej grzechów nie pamiętam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://otomoto.pl/honda-cbf-500-2005-abs-nowe-opony-M4235538.html

post-207772-0-57365500-1423758787_thumb.

 

- ogólnie cały bok lewy porysowany (silnik, stopki pasażera, licznik)

- ogranicznik lewy wspawany tak nieudolnie że szok

- przednia opona do wymiany  2008 rok

- po jeździe próbnej ściąga na lewą stronę, może nie kosmicznie, ale ściąga

- lagi widać trochę spracowane

- popękany przedni błotnik

 

+ silnik nawet spoko chodził

ogólnie nie kupiłbym go, ale ponoć kupiec z Nowego Sącza już jedzie

post-207772-0-57365500-1423758787_thumb.

post-207772-0-57365500-1423758787_thumb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

otomoto.pl/suzuki-sv-650-sv650-M4231367.html
Może nie do końca trup/mina ale wg znajomego:
Motocykl cały malowany, naklejki nieoryginalne, źle naklejone.
Tylne owiewki klejone.

Jak wiekszosc motocykli z francji nalezy uwazac na tzw powypadki poubezpieczeniowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie są to może trupy ale podaje swoje odczucia i to co mogłem dojżeć:

 

http://olx.pl/oferta/kawasaki-zr7-CID5-ID8yR5r.html#d6efc8bd76;promoted

 

Zażygany olejem silnik (na łączeniu głowicy i cylindra), olej pod spodem motocykla (okolice pokrywy napedu?), dziwne dźwięki dochodzące z silnika + grzechoczące sprzęgło, poobijany bak dośc mocno, zardzewiała (co prawda delikatnie) kierownica, padnięta bateria, ogolnie angol.

Plusy - opony w dobrym stanie, napę też, hamulce całkiem ok zewnętrzny stan nie najgorszy.

 

 

http://olx.pl/oferta/bardzo-fajna-honda-cb-500-CID5-ID9fwQf.html#e3f055aebd

 

Zewnątrz złamany przedni błotnik raczej do wymiany, delikatnie poobijany bak, zaoksydowany (utleniony) silnik i pokrywy (dość mocno),grzechoczące sprzęgło, napęd na jeden sezon max, i najwazniejsze krzywy, kierownica krzywo, po puszczeniu znosi go na prawo.

Plusy opony ok, hamulce nowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bowscher - przeciez w prawie kazdym kawasaki grzechoce sprzęgło, stary czy nowy, troche sie chyba czepiasz tego akurat moto, w opisie stoi że stan "dobry" a nie nówka nic nie puka czyli ma oba kółka silnik siodło i rama zeby byla w miare prosta

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://olx.pl/oferta/yamaha-r1-rn22-lepiej-nie-znajdziesz-CID5-ID77UT7.html#956a8e445f

 

Lakierowany bak, poobijana rama i wszystko inne. Prawdopodobnie po dzwonie. Szkoda czasu jechać, na miejscu właściciel mówi że nic nie wiedział o tym.

To jest mega mina w pełni zasługująca na ten dział lagi powinny być czarne a są chyba z rn12 na dole brak logo na górze tez ale to akurat szczegół.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.