osa71 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Może ktoś podać jakie powinno być wlaściwe ciśnienie kół przód/tył do tego moto?szukałem w necie ale dane są bardzo rozbieżne od 0.8 do 2.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Najlepiej poszukać manuala do sprzęta tam na pewno znajdziesz dane o ciśnieniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Jak dasz 2,2 przód a tył 2,5 to będzie na 90% dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 NFS myślę że on aż tyle nie waży by tak cisnąć w opony. Ja to inna waga Edit: Wg manuala przód 125 kPa, tył 150 kPa http://www.manualsli...?page=85#manual strona 85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Manual podaje do opon jakie zaleca producent.A wiec do tych co są już x lat nie produkowane.Tabela ciśnień continentala różni się od michelina do tych samych samochodów.W takim razie ja bym dał po 2 przód i tył.Do rowerów bije się czasami ponad 4 wiec na pewno nie zaszkodzi.Po za tym najbardziej szkodliwe jest za niskie cisnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Zgadza się - mam dwa rowery i na jednym cisnę max 3 atm. a w drugim max wynosi 5 atm. Przypuszczam że ciśnienie podane w manualu dla diagonalnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Czy dobrze rozumiem, że przy ciśnieniu należy kierować się wskazaniami producenta opon, a nie manualem? Bo u mnie też się to chyba nieco różni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Zdrowy rozsądek przede wszystkim.Jak jest nieco tzn że jest ok.Manual podaje do opon z manualu .Np w fzs600 w manualu są to jakieś archaiczne dunlopy produkowane jak to moto w 1998 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa71 Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Dzięki wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Jak ktoś czuje maszyne to jezdzi na cisnieniu dostosowanym pod styl jazdy i typ moto.FZS akurat na michelinach miałem prawie servisowo 2,2 i 2,4 tył i było git W xjr ma byc po 2,5 przod tył jazda solo. Gumy mam plastiki i cisnienie 2,2 - i 2,3 bara jest optymalne przy wyzszym moto ma tendencje do uzlizgow ale to ewidentnie wina gum. Przy odrobine nizszym cisnieniu guma szybciej łapie temp. i da sie jezdzic, za wysokie uzlizgi za niskie słaba sterownosc i uczucie pływania maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.