Jarko Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 witamNiedawno polerowałem aluminiowe dekle pokrywy silnika w Virago 535. Mam pytanie czy po polerce niebieska pastą polerską i Automaxem powinno się dokładnie zmyć pozostałość pasty np. benzyną ekstrakcyjną lub acetonem aby uniknąć nalotó spowodowanych ciepłem silnika. No i czym je potem czyścić czy tam nabłyszczać co by nie wychodziły jakieś dziwne niespodzianki (odpada malowanie lakierem)Za info będę wdzięczen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Po polerce alu zawsze mycie eksyrakcykna. Do utrzymania polysku pasta aluchrom i szmatka wystarczaja co jakis czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarko Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Dzięki , dzisiaj kilka razy przemyłem alu ekstrakcyjną i aluchrom z K2 i szmatka czy to nie za pożno bo polerke robiłem przeszło tydzień temu ?.Przy polerce dekli polerowałem też chromowane przednie kolanko kolektora pastą zieloną bo miałem delikatnie przypalone- rozumiem ze tez trzeba przemyć ekstrakcyjną ?. I czy można na to kolanko stosować jakies nabłyszczacze , albo może nie wolno nic na chromowane kolektory stosować oprócz wody ?Trochę się przy tym wszystkim narobiłem i nie chciałbym żeby mi sięjakieś dziadowskie plamy zalęgły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.