Marcin Smaczne Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Witam, powoli przymierzam się do zakupu kompletu opon do swojej Kawki zx6r 2000r //zx600 J1 według manuala http://serwer.robert.webd.pl:30/manual/Kawasaki_ZX_6R_00-02_Service_Manual_ENG_By_Mosue.pdfrozmiar to przód 120/65 ZR 17 (56W) a Tył - 180/55 ZR17 (73W)a teraz pytanie jakiego producenta a zarazem model polecacie, chciałbym aby dobrze sie lepiły i szybko grzały, co pewnie wiąże się z słabą trwałością ale to mi nie przeszkadza chętnie wysłucham Waszych opinii. Pozdrawiam (stare opony przód b. dobry stan _ Tył b. dobry stan - kołkowana) będę sprzedawał więc może znajdzie sie jakis stunter chętni do zakupu dane tych opon dodam jak odwiedzę garaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAWROS Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Bierz bridgestone battlax s20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Pirelli Diablo Corsa,Dunlop D211,Metzeler M3,Bridgestone R10,Michelin Power OneTo są super konkretne gumy do latania po ulicy jak przecinak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Smaczne Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 za dużo tego ha!;D jakiś trzech faworytów ? ;D zapomniałem dodać, że oponki nie będą katowane na torze, tylko jak to bywa, dojazd do pracy, jakieś tam latanie ze znajomymi, no i chciałbym bardziej poznać możliwości swojego moto a dokładniej w koncu zamknąć taką oponkęwiec dlatego zależy mi na tym, aby szybko sie grzała, dobrze trzymała, a że szybko sie "skonczy" trudno ;D coś za coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zet4 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Dobra będzie dwu składnikowa np dunlop qualifier. Boki miękkie, środek twardszy. Zamykanie nie od lacia zależy ale wiem, że chcesz bezpiecznie się czuć. Opona dzięki domieszce krzemionki dobrze trzyma na mokrym. Moment podnoszący też jest niewielki. Jeździłem na nich w fz6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAWROS Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Zajechałem przynajmniej 3 komplety bridgestone battlax s20, na ten sezon też już mam te opony i śmiało moge polecić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Michelin road2 dobre trzymanie duze przebiegi ale nie tak ekstremalna jak te co podalem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Do sporta na drogę - Metzeler Racetec Interact, Pirelli rosso corsa (te będą w tym sezonie w dobrych pieniądzach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy954 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 s20 naprawdę polecam, żadnego uślizgnięcia w porównaniu np do 2ct. Ale jak chcesz już coś konkretniejszego to Dunlop d211 tylko zejdą Ci w oczach. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Ale Z8 tez jest tez interact a tu piszesz chyba o k0 k1 k2 k3 racetec rrTyle że te k to juz bardziej torowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Racetec K2 K3 tył i K1 przód, na drogę są bardzo dobre, k0 to opona kwalifikacyjna, D211 są super i opowieści że schodzą w oczach można włożyć między bajki. 2 dni na torze wytrzymują a na drodze spokojnie 8-10 tys w zależności od mocy i stylu jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy954 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Racetec K2 K3 tył i K1 przód, na drogę są bardzo dobre, k0 to opona kwalifikacyjna, D211 są super i opowieści że schodzą w oczach można włożyć między bajki. 2 dni na torze wytrzymują a na drodze spokojnie 8-10 tys w zależności od mocy i stylu jazdy. Nie będę się z Tobą kłócił co do d211. Miałem taki komplet więc wiem co mówię. Dobrze napisałeś że w zależności od mocy i stylu jazdy. Jak by nie było polecam je również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Dopisz do listy Bridgestone BT016PRO http://www.moto-opinie.info/?action=show&cat=3&sub1=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Smaczne Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 no Panowie dzięki za pomoc lecz dalej mętlik w głowie, tak jak pisałem jazda na torze jeszcze nie teraz i nie na tych gumach, ma być głownie bezpiecznie, dlatego chodziło mi o szybkie grzanie oraz by dobrze lepiła, cena i trwałość mnie nie interesuje nie mam zamiaru na tym oszczędzać, co do stylu...bez wariacji..to bedzie 3 sezon a i km sporo nie przelatałem na dwóch poprzednich więc dalej nauka + jakieś próby zamknięcia tejże gumy fajnie by było jak by na mokrym dawały rade bo różnie to bywa z powrotami z pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Ja uważam że na razie michelin road 2 (lepszy na mokrym)i pirelli rosso II ,s20 spokojnie wystarcza bo pozwalają na wiele i przebieg normalny.Ten przód trzeba by się zastanowić i dać 120/60 lub 120/70 bo w profilu 65 nic ciekawego nie ma.Nie ma co przesadzać z : d211(sa w kilku mieszankach) metzelerach k1k2k3 ,power one itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadio Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 1) ... jazda na torze jeszcze nie teraz....2) ... ma być głownie bezpiecznie ...3) ... bez wariacji..4) ... jakieś próby zamknięcia tejże gumy ...Jak dla mnie to te 4 pkt w Twojej wypowiedzi się nawzajem wykluczają. Pkt od 2 do 3 to TYLKO i wyłącznie tor .Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Smaczne Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 pewnie i masz racje kolego;)...ale jako iż jestem początkującym motocyklistą bierz poprawkę szukam do dobrych rad od doświadczonych motocyklistów, któzy już wiele kompletów "zjedli" a nie głupich dogryzek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Też szukam dobrych gum - teraz do cieżkiego nakeda Miałem s20 w fzs600 i dawały rade trzymanie spoko w cieplejsze dni nawet o nagrzewaniu zapominałem.W porównaniu z road 2 na suchym zdecydowanie s20 dla mnie wygrywała. Robie duze roczne przebiegi ale bardziej preferuje gumy o zacieciu sportowym niz turystyki, kij ze szybciej schodza ale pewniejsze trzymanie w winklu jest tego warte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Poprzednie gumy mialem BT 021.Wszystko bylo ladnie i pieknie.Niesamowicie trzymaly sie na winklach tylko miuns tych gum jest taki ze przednia opona traci sie w oczach w porownaniu co do tylnej dlatego zmienilem je na pirelli st angel.Jednak musze podkreslic to ze w moim przypadku moj motorek gotowy do jazdy wazy cos okolo 320kg +ja i plecaczek tak ze to jest mozliwa przyczyna krotkiej zywotnosci przedniej gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadio Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 pewnie i masz racje kolego;)...ale jako iż jestem początkującym motocyklistą bierz poprawkę szukam do dobrych rad od doświadczonych motocyklistów, któzy już wiele kompletów "zjedli" a nie głupich dogryzek Żadne głupie dogryzki tylko czytanie ze zrozumieniem Kiedy kupiłem swojego GSR'a on też poruszał się na BT021 i nie mogę nic złego powiedzieć na te gumy , w deszczu super - trzymały drogi prawie jak na suchym, jak było ciepło to też niczego sobie, bez specjalnego dogrzewania mozna było nieźle pomykać, kleiły dobrze. W związku z tym, że u mnie już pojawiła się płaskość na szczycie opony (dużo jazdy na wprost) zaczęły się uślizgi tyłu w związku z czym postawiłem na Mezteler'a Z8. Zobaczymy co te opony potrafią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Arkadio szybko testuj te Z8 bo tez o nich mysle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Smaczne Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 przejrzałem na moto-opinie.info i wybrałem kilku faworytów mam nadzieje, że w końcu coś wybiorę biorę pod uwagę, że te oponki na mokrym nie będą już takie dobre jak te turystyczne np Michelin Pilot Road 4 1. Bridgestone Battlax BT-016 PRO 2. Bridgestone Battlax S20 3. Pirelli Diablo Supercorsa SC 4. Michelin Power One Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 No właśnie można do głowy dostać z tym wybieraniem.W sumie strata czasu na przeglądanie opinii po forach bo supercorsa temp pracy 70-90 stopni opona do grzania kocem a warunkach drogowych niedogrzana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Smaczne Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 masz racje NFS, niepotrzebnie brnę w typoro sportowe gumy;) wezme jakąś z turystyczną i bedzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Nie turystyczną tylko sportową drogową oponę.Moje typy drogowe to:np Pirelli Angel lub Rosso II, Metzeler M5 lub świetna M7rr,Dunlop sport max qualife II,sportsmart IICo zdecydujesz to jest dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.