mat0507 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Witam. Mam zamiar kupic swojego pierwszego crossa i dlatego mam do Was pytanie. Czy warto jest kupic takie cos http://olx.pl/oferta/suzuki-rm-125-CID5-ID7LRnw.html#9532541799czy lepiej omijac takie okazje ? Dodam ze cross bedzie mi glownie sluzyl do jazdy po polach lasach czasami moze tor glownie to amatorsko Z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grybljan18 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Rozumiem że temat,to tak w ramach żartu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motocrossistka Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Lepiej sie w to nie pakuj. Kup nowszego i przede wszystkim zdrowszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat0507 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 tak przeciez motocykl sie glownie dla zartu kupuje. Jak by bylo wiecej kasy to kupil bym nowszego ale ze niestety budzet ograniczony. A czemu sadzicie ze lepiej sie w to nie pakowac ? problem z czesciami czy jak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grybljan18 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 zdjęcia widziałeś?czy tylko cena cię zaciekawiła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat0507 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 widzialem rame i plastiki pomanowac a co do reszty to nie wiem bo sie nie znam i dlatego chce poznac wasze opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 istny zart znalazłem za podobna kase w okolicy przynajmniej 5 sztuk do jazdy nie do kapitalnego remontu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat0507 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 a moglbys podac linki ? Bylbym wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat0507 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 wypowie sie ktos jeszcze ? moze macie inne propozycje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grybljan18 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 wypowie sie ktos jeszcze ? moze macie inne propozycjeinne propozycje? uzbieraj więcej funduszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon82 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 1100zł za trupa plus z 3000 na części a jak napisałeś się nie znasz to wizyta u mechanika też swoje koszty pochłonie czyli jak tu napisano uzbieraj więcej funduszy a nie pchaj się w gówno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat0507 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Za 3000 też są do remontu więc reguły nie ma. To ile trzeba mieć kasy aby kupić Moto do jazdy? I jakie są koszty części za tłok cylinder korbe tak mniej więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grybljan18 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Za 3000 też są do remontu więc reguły nie ma. To ile trzeba mieć kasy aby kupić Moto do jazdy? I jakie są koszty części za tłok cylinder korbe tak mniej więcejza 3 tys to ty sam remont zrobisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat0507 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 za 3 tys to chyba 4suwa a 2suw jest chyba tanszy w naprawie ? np tlok wossner kosztuje 400 zl nie wiem ile kosztuje korba lozyska i cylinder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon82 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 to wszystko zależy od maszyny jaka marka jaka pojemność i przede wszystkim jak jeździsz ,jeden wyda 1000tysa na sezon za serwis jak jeździ do lasu na grzyby tylko a drugi zostawia z 3-4 tyś ,jak dużo jeździ , a jeszcze jak zaliczysz glebę i coś się złamie coś urwie to potem portfel boli ,a całkiem innym tematem są ochraniacze buty itp co tanie też nie-jest podsumowując cross to raczej droga zabawa ale ile radochy daje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat0507 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ja i tak na razie jazda amatorsko więc myślę że koszty nie duże:-) to ile musiałbym mieć aby kupić w miarę dobre moto ? Tak mniej więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motocrossistka Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Ja kupilam za 5500 cr125 ale rocznik 1999.Cena dobra w hondzie wszystko było ok nic do roboty jak w tej rm . Na sezon wydałam jak napisal dragon82 nie cale tys zł za czesci. Za ok. 6 tys razem z ochraniaczami kupil bys cos lepszego Jak co to za niedlugo bede miała honde na sprzedaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat0507 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 5 tys to jednak troche za duzo za moto ktore jest tylko na jazde po polu i torze za tyle to sie kupi dr 650 albo jakies inne enduro z mozlioscia rejestracji musze jeszcze poszukac moze sie cos trafi w miare dobrym stanie i za dobra cene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motocrossistka Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 5 tys to jest chyba najnizsza cena za dobrego crossa. Chyba ze za 2 to chinola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanish Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Kolega widać młody i nie zna realiów offroad kosztuje i to dużo, pamiętaj że remont to nie tylko włożenie nowego tłoka, do tego jak za 5 tysi kupisz crossówkę w dobrym stanie to masz farta. A silnik to nie wszystko, zawieszenie, koła, osprzęt, łożyska, wszystko kosztuje a jak kupisz zadziubanego hebla to może wymagać masakrycznych inwestycji. Mnie zimowe przygotowanie endurasa do sezonu (kupionego jesienią zeszłego roku) kosztuje ok. 1000zł (ale bez robocizny bo sam dłubię) a i tak się cieszę bo motorek kupiłem w naprawdę dobrym stanie. Ot trochę tu trochę tam i się uzbiera Kumpel po zakupie wrzucił w moto (exc450) jakieś 3 koła a wcale nie było to tragiczne padło, po prostu te maszyny zużywają się bardzo szybko a właściciele nie są tego świadomi i potem rynek jest zalany przez źle utrzymane sztuki bo serwisują to jak starą jawę a nie wyczynowy motocykl.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat0507 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Czyli z tego wynika, ze lepiej kupic za 5 tys chociaz i tak wiadomo ze na poczatku sezonu bedzie robiony remont jak to w 2t . Ja zawsze myslalem ze lepiej kupic taniej do tego jakis remont okolo 2,5 tys i miec moto zrobione pod siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grybljan18 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 to nie tak,im więcej dasz za moto tym mniej będziesz musiał w niego władować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat0507 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 crossow tez sie to dotyczy ? w nich sie przeciez remont bardzo czesto robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 mat, kurde ludzie Ci dobrze piszą.Motocykle typu RM, YZ, SX to są wyczynówki, a to znaczy, że co powiedzmy 60-90 mth musisz zmienić tłok, co drugi tłok korbowód z łożyskami. To się wiąże z robocizną, a ona kosztuje. Offroad amatorski jest dużo droższy od amatorskiego jeżdżenia po asfaltowym torze (bez koców, power commanderów itp.). Patrząc na ogłoszenie i sposób w jaki części są składowane, żygać mi się chce, a sprzedający ludzi obraża wstawiając taką "ofertę". Cylinder zardzewiały i poharatany, kartery wokół korby poobijane, jakby się kiedyś tłok uwolnił ze sworznia. Szrot. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanish Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Crossów się to PRZEDE WSZYSTKIM dotyczy. To są mało debiloodporne maszynki, nie masz pojęcia jak trudno znaleźć zadbaną sztukę. I nie mówię o takiej w której nie ma nic do roboty, mówię o takiej która nie wymaga worka pieniędzy, miesięcznego urlopu i nerwicy żeby była doprowadzona do porządku. Najgorsi są właśnie tacy "młodzi crossowcy" stosujący eksploatację rabunkową bo "po co zmieniać, jeszcze jeździ", "a taki tam luz", "jeszcze mnie nie posrało co sezon to sprawdzać". Motocykl to nie tylko silnik. Zawias też kosztuje kiedy zaniedbany. Tak samo jak np. układ hamulcowy. Nie pakuj się w wyczynówkę jak nie masz funduszy i wiedzy, nabierz doświadczenia na jakiejś dt125 i serwisuj ją najlepiej jak umiesz, ucz się a to Ci zaprocentuje w przyszłości. I nie będziesz zadawał głupich pytań 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.