Maciej Godziek Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Witam, Się pochwalę: Wstępna diagnoza to model M-63 z około 70 roku, zarejestrowany i ubezpieczony Pali i jeździ ale do kapitalnego remontu, może na wiosnę już pośmigam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Gratuluje zakupu- pewnie cieszysz sie jak ja kiedys prawda jest taka, że posmigasz i znow bedziesz remontowal.Jak nie poprzerabiasz wszystkiego na lepsze jakosciowo materialy to czesciej bedziesz pod nim lezał jak jeździł.Mimo ze daje wiele frajdy - skutecznie sie wyleczylem:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomy Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Fajna maszyna,napewno szybko przy tym opanujesz mechanike ,ceny rusków ostatnio lekko zwariowały,powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Tez mialem swego czasu urala ,ale ja nie powiem ze to byla fajna maszyna.Jedynie czego sie nauczylem w trakcie nie konczacych sie napraw tego motocykla to Lacina Kuchenna ,Tez jestem wyleczony.Gratulowac nie bede ,jedynie moge wspolczuc.Ps.To byl jedyny motocykl ktory doprowadzil mnie do Siodmego Nieba ale przy sprzedazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Kazdy rasowy motocyklista powinien miec w swojej moto karierze jakiegoś "RUSA" Jak mi odbije to moze kedyś jeszcze roz sie zaraza "rusym" Kolego duzo cierpliwosci i fajnych km nakreconych na uralu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Maszyna jest super,też mi się taka marzyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał27 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 gratuluję i życzę udanego remontu cieprliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Focus Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Gratulacje Kiedyś kolega miał ruska K750. Naprawialiśmy go całymi miesiącami. Jak w końcu moto odpaliło to cieszyliśmy się jak małe dzieci Później naprawy trwały tydzień i godzina jazdy, naprawa tydzień i godzina jazdy Ale jaka piękna była ta godzina Nie wspomnę jak miło płynął czas przy naprawach w "kanciapie".Miłej pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Godziek Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Taki to sobie kolor wybrałem.Błotniki, bak, uchwyty kierownicy i parę drobiazgów na "clear cherry na podkładzie z brokatowego srebra" czy coś koło tego.Rama i cała reszta na czarny połysk. Jest już nowa skrzynia od dniepra, aktualnie rozebrana i nawet dorobiłem się nowych łożysk, po pracy będę mył i powoli składał jeśli nie znajdę nic wyrobionego, na oko wyglądała dobrze. Dyfer zmontowany, w opłakanym stanie, mam już drugi będzie na zapas (dam temu pierwszemu umrzeć w walce, krew i honor!) Przednie zawieszenie na pchanym wahaczu, aktualnie zdemontowane na czynniki pierwsze i czeka w kolejce do lakierni. Dalej nie zdecydowałem z czego wygary, chyba się szarpne na jakieś z HD, bo zawsze chciałem miećDo tego co miałem idzie poszerzana kierownica +18cm, gmole i stalowe osłony na golenie. Silnik nie tknięty leży, zostawiłem go sobie na koniec bo może podmienię na piec z R80, zobaczymy.No i analiza stanu kół zostawiła mnie z jednym nadającym się do jakiegokolwiek remontu, trzeba będzie się zubożyć o sporą gotówkę dokupić 3 pozostałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Godziek Opublikowano 4 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Blisko 2 lata, silnik wrócił na stół na poprawki ale przez chwilkę sąsiedzi mogli nacieszać uszy nieziemskim rykiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Oj tam, oj tam. Jeździłem Dnieprem MT16 i bez awarii. Jedyne co się działo, to wylatywała wtyczka wielozłacza pod lampą i umierał. To się zdarzyło ze 2-3 razy, od drgań. Dniepr był nowy, przez poprzednich właścicieli rozebrany i poskładany na nowo. Pomalowany na kolor czarny, zbiornik paliwa z eMki, ze schowkiem. Części kupowane u: tech mech Kokot Witold Kraków (miał przed laty już swój katalog częći) lub gdzieś spod Białegostoku. Moto z wózkiem, napęd na koło wózka + wsteczny. Do 80 km/h jeszcze na nim jechałem - powyżej to on ze mną jechał :). Posiadał wady motocykla i samochodu - w deszczu lało, w korkach nie dało się przecisnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shogun_zag Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Maciek! Super "motór", szczerze gratuluję i nie ukrywam, że chętnie obejrzał bym go w realu. Miałem identycznego, tylko pomalowałem go czarnym matem tablicowym (nic innego w sklepach nie było) i na felgach miał opony terenowe ... te kanciaste w kostkę. Kurcze, jak ja na nich skręcałem na asfalcie, to do dziś się zastanawiam?! Nie wiem z czego miał tylne siedzenie, bo z takim go już kupiłem - na rancie z tyłu miało fabrycznie wytłoczony napis z białymi literami "NO FUTURE" ... w 86 roku, to było "COŚ" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.