DANVIELD Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 I zastanawia mnie fakt na ile to może być efekt shimmy? Nie ma sie nad czym zastanawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 czyli opłaca się montoważ tłumik drgań skrętnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadio Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 czyli opłaca się montoważ tłumik drgań skrętnychinnymi słowy: amortyzator skrętuale w czymś musi być przyczyna tego stanu rzeczy, ot tak shimmy nie występuje (chyba) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Arek: pewnie stan techniczny moto + opony + droga itd... Z tego co czytałem to prędkość ma różne znaczenie, bo raz ktoś piszę że dostał "drgawek" przy 80km/h, a na filmie widać, że przy większej prękości. Raz czytam, że jak wpadniemy w drgania to dodajemy gazu (żeby przejść przez drgania krytyczne), a raz odejmujemy... Czyli wniosek: i tak się można spodziewać gleby, więc amortyzator się może przydać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Chciał bym widzieć ja ci co dają te rady wcielają to w życie.Wszystkie działania kierowcy są w kierunku utrzymania się na moto,walki aby się i moto nie rozwalić, nie ma czasu na mrugniecie okiem a tu rada aby przy takim waleniu kierownicy przy 150 dodać gazu Z tym amorem to jest tak ze używki to są g.. warte, seryjne często lipa i trzeba by kupić nowy konkretny a to ok 1500zł.Za mocno skręcony przy zawracaniu moment i gleba a jak za słabo to nie wiadomo czy pomoże.Za to honda jak to honda pomyślała i zrobiła elektroniczny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Czyli sam tłumik z założenia ma zapewnić bezpieczeństwo, ale z drugiej strony może zaszkodzić.... Kurde, czyli nic nowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Czyli sam tłumik z założenia ma zapewnić bezpieczeństwo, ale z drugiej strony może zaszkodzić.... Kurde, czyli nic nowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 CB1 czy mi przeszkodzi na parkingu to nie wiem. Ale jeśli mam zaliczyć glebę przy manewrowaniu między puszkami w mieści (a tak właśnie najczęściej jeżdżę) to już problem może być. Samo zjawisko mnie interesowało i kwestia jak go można pokonać, ale widzę że nie ma złotego środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lob2525 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Luki chcialem napisac ze jest zloty srodek, mozesz przesiasc sie na atv, troche ciezej z przeciskaniem sie miedzy puszkami :-) ale szperajac po necie wyczytalem ze tam tez to dziadostwo wystepuje, wiec chyba nie ma zlotego srodka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motomaniak Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Dnia 2.10.2014 o 17:47, Gość napisał: CB1 czy mi przeszkodzi na parkingu to nie wiem. Może przeszkodzić, a szcz. kiedy przy niewielkiej prędkości ruszania z parkingu masz jeszcze możliwość kręcenia kierą: planujesz pojechać po takiej krzywiźnie jaka jest w danym momencie adekwatna, a tu zbyt "oporny" (zbyt zimny olej bo noc i poranek chłodne, zbyt gęsty olej czy - o ile ktoś taki ma - nastawy oporu z poprzedniego dnia za mocno zakręcone) amorek wprowadza cię na łuk, o jakim nawet nie marzyłeś że nim pojedziesz, i dzwon mortas ante portas... Wiem co piszę bo miałem w/w problem przy wyjeździe z osiedla na powiatówkę - zamiast tam, gdzie planowałem, czyli na swoim pasie, przez zbyt oporny amort. o mało nie skończyłem na skrajni przeciwnego pasa, dobrze że z przeciwka nic tym pasem nie jechało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel91 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 brawa dla tego goscia bardzo ładnie z tego wyszedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.