DANVIELD Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 świece to koszt ok 130zł 4x CR9EIA9 olej z filtrem 130 (półsyntetyk) lub syntetyk z filtrem ok 220robocizna ok 140*ceny czesci sa orientacyjne zalezne od aktualnej ceny dostawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Taka cena jest OK.Ostatnio tak z ciekawosci zapytalem sie w serwisie gdzie moja kupilem o cene za wymianefiltra powietrza (zwykly) i swieczki (Iryd) w moim GTR 1400.Chcieli (okolo) 4 setki €.Wydaje mi sie ze lekko przeciagnieta cena albo?Oczywiscie sam powymienialem Filtr K&N 65 € i swiece 4szt.iridium NGK CR9EIA-9 60€ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Aso Kawasaki może zakładać że takie moto robi duże przebiegi w sezonie więc zaleca wymienić.Mi to się wydaje że tak jak wszystko tak i te nowe świece są coraz słabszej jakości.Może dali tam te chińskie może dbają o finanse dealera.W takim świeżym moto bym wymienił jak jest zalecenie.Do wiosny uzbierasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clifm Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 CR9EIA-9 6289 są dostepne nóweczki za sztukę 24zł z sieci dystrybucyjnej NGK nie wiem dlaczego miały by kosztować 400 zl czy tez 200zł Swiece irydowe spokojnie 20000km bardziej szkodzi im czyszczenie i nie daj Boze drucianką niz wiekszy przebieg jesli silnik pracuje ładnie to bym nie wymieniał . Widzialem natomiast nietypowe uszkodzenie silnika z powodu swiecy zapłonowej poprostu miała bardzi duzy przebieg elektroda potencjału (bolec) wypadł ze swiecy swieca rozpadła sie i dokonała miażdzących zniszczeń w cylindrze ale to chya kliniczny przypadek i raz tylko widziałem. Jak trzeba moge pomóc z zakupem tych siec w w/w cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clifm Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 co do oleju jest fajny olej naprawde super sam go uzywam do swoich moto 100% syntetyk Motul 7100 10W50 ester cena troche smutna bo 210zł za 4l ale to naprawde super olej skrzynia chodzi poprostu nie do poznania porównując oleje pólsyntetyczne i silnik ma zdecydowanie lepsze warunki smarne niz przy zwykłych olejach lałem go do roznych sprzetów i testowałem i zawsze było zdecydownie lepiej charaktrryzuje sie zwiekszona lepkościa w temp i 40stC i 100stC odsyłam tu do karty produktu prosze porównać z innymi olejami i ich kartami produktu i bedzie widac róznicę. pare razy uzylem go pomimo ze wczesniej piec latał na zwykły 5100 10W40 i nic sie z piecem nie stało moto przetało brac olej bo lepsza praca piercienie lepsze wymywanie nagarów i perscienie nie pokleszczone nagarem pracuja jak trzeba ma tez w sobie jakąs chemie która działa dobroczynie na gumę stad uszczelniacze jesli juz twarde bo wiadomo sprzet nie nowy to nie jestem w stanie stwierdzić na ile im olej pomóg ale jedno jest pewne silnik przestal brać olej lub znacznie ograniczył jego pobieranie -spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek CBR Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 U mnie w F4i producent zalecał wymianę świec irydowych co 25tysi km. Trochę mnie to martwiło ze względu na cenę świec, jednakże moto zakończyło póki co jazde na przebiegu prawie 50k z czego prawie 40k zrobione przezmnie, świece nie ruszane i lata zajebiście, więc uważam, że skoro nic się nie dzieje to nie trzeba być nadgorliwym. Jak zaczniesz coś czuć to wtedy dopiero zmienić takie moje zdanie na temat świec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 W nawiązaniu do Grzeska CBR. W Suzuki gladius wymieniłem swiece przy przebiegu 37tys. Ich stan był tragiczny. Motocykl palił i jeździł bez uczucia straty mocy dlatego, że Gladius ma 2świece na cylinder. Świece miały przerwę ponad milimetr, bo się elektrody wypaliły. Czyli te 24tys km to nie jakaś fanaberia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Świeca zapłonowa po 54 tys km, dla porównania obok nówka tej samej firmy te same oznaczenia.SIlnik na starej pracował bez zarzutu mimo jej katastrofalnego stanu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Wykręć i zobacz... jak nie mają oznak zużycia to nie wymieniaj po takim przebiegu, jeżeli tak to wymień prosta sprawa. Sam sobie wymień... bez jaj to jest kilka minut roboty, bak w górę raz dwa i po sprawie. Na forum wyczytasz "bez klucza dynamometrycznego nie podchodź"... 80% warsztatów go nie używa, kiedyś nikt i serio to nie problem. Co do oleju to samo. zaoszczędzisz jakieś 200zł łącznie ;p ew na klucz do filtra wydasz z 20zł. i się jeszcze czegoś nauczysz, a tutaj ciężko żeby nie wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek_z Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Olej wymieniłem sam po zakończeniu jazdy przed "zima" Świece chyba zostawię jeszcze ale filterek powietrza bym wymienił, tylko jak zdemontować owiewki (kawa z1000sx) - szarpac na sile ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zet4 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 O tak, właśnie tak. Trzeba szarpać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.