Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Awaryjne ducati - skąd ta plotka?


zapaśnik

moto-akcesoria.pl we Wrocławiu!!  

3 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy lokalizacja na północy Wrocławia, przy wylocie na Poznań (krajowa trasa 5), a dokładnie Sułowska 7 jest odpowiednia?

    • Tak
      1
    • Nie
      2


Rekomendowane odpowiedzi

Hej !: )

 

Mam takie pytanko, które dręczy mnie od dłuższego czasu... Otóż jak wiadomo wszędzie, w Polsce idzie plotka :" nie docieraj ducati, bo i tak prędzej czy później się zepsuje". Większość osób tak pisząca nie miała nawet doczynienia z motocyklami tej marki.Tutaj brzmi moje pytanie jak to jest z tą awaryjnością tego motocykla? Bo kurde jak coś, co jest warte dużo więcej niż motocykle japońskie z tego samego segmentu może być tak awaryjne? Hm... Lamborghini się nie słyszy, żeby były awaryjne, a jak każdy wie włosi potrafią robić samochody i motocykle. Strasznie nurtujące pytanie.

 

 

Pozdrawiam ! I liczę na normalne odpowiedzi ;)

 

PS: dodałem ankietę do tego i liczę na SZCZERE wypowiedzi (nie od tych co słyszeli, że kolega kolegi miał ducati i mu olej uciekał :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy kto i jak serwisuje.

 

Silniki V są mniej odporne na pałowanie niż japońskie R4 z racji konstrukcji

Potrzebują większej troski, częstsze wymiany oleju itp

Ceny części i generalnie samego motocykla są kosmiczne

Osiągami nie odbiegają jakoś specjalnie od konkurencji

Kosz sprzęgłowy słychać z kilometra

 

... a teraz zamknij się i weź moje pieniądze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było powiedzieć: stereotyp, albo mit. Nikt nie "plotkuje" o duće. Hałas super, te suche kosze...Poezja! Odporność V2 tutaj nie ma nic do rzeczy. Ja ujeżdżam V2, które jest znacznie bardziej odporne i trwałe od R4 podobnej klasy. To nie cecha budowy. Tamte są przekombinowane niepotrzebnie z tym desmo i chyba jeszcze coś z jakością. Jechaliśmy na Banską, było jedno duće i się spierdoliło w drodze. Tylko ono. Co do oleju, to jedna Pani z początkiem sezonu pojawiła się na Chudowie z rzygającą olejem maszyną. To nie plotki, tylko fakty.

 

Co nacisnę? Nie mam wyjścia, choć poruszają duszę...Przynajmniej moją - vidlastą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było powiedzieć: stereotyp, albo mit. Nikt nie "plotkuje" o duće. Hałas super, te suche kosze...Poezja! Odporność V2 tutaj nie ma nic do rzeczy. Ja ujeżdżam V2, które jest znacznie bardziej odporne i trwałe od R4 podobnej klasy. To nie cecha budowy. Tamte są przekombinowane niepotrzebnie z tym desmo i chyba jeszcze coś z jakością. Jechaliśmy na Banską, było jedno duće i się spierdoliło w drodze. Tylko ono. Co do oleju, to jedna Pani z początkiem sezonu pojawiła się na Chudowie z rzygającą olejem maszyną. To nie plotki, tylko fakty.

 

Co nacisnę? Nie mam wyjścia, choć poruszają duszę...Przynajmniej moją - vidlastą.

 

R4 są bardziej odporne. Prosty przykład, stunt, tam wszyscy smigają na R4. Ciekawe czemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Co do oleju, to jedna Pani z początkiem sezonu pojawiła się na Chudowie z rzygającą olejem maszyną. To nie plotki, tylko fakty.

 

Ciekawe gdzie było serwisowane...może u tego samego eksperta co to: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=129829&sid=dec5d987761f29c3a69270587e173984

 

 

Problem rozwiązany, mechanik się pomylił i spuścił olej zamiast z silnika to ze skrzyni biegów tym samy wlał 6 litrów oleju do silnika i łącznie silnik miał ok 13 litrów z tond problem z kopceniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja napisze tak opinia jest taka ponieważ, albo kogoś nie stać to musi coś powiedzieć, albo sprowadził grata za granicy bo taniej i sie dziwi że sie psuje :) Japonia składak przywieziony też sie sypie taka jest prawda o Ducati w Polsce :-)

a tak wogóle to za głośne, śruby gubi ogólnie dziadostwo nie kupuj :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś o nowym Monsterze ... :"  Elastyczność również jest rewelacyjna. Przy zapiętej „szóstce” i ok. 50 km/h, po maksymalnym otwarciu przepustnicy czuć, że motocykl wyraźnie przyspiesza, aby po osiągnięciu 3500 obr./min. przeistoczyć się w maszynkę do karcenia ego właścicieli sześćsetek w malowaniu Repsola. Za przeniesienie napędu w Ducati Monster 821 odpowiada łańcuch i sześciobiegowa skrzynia biegów,  która wspierana jest przez mokre, sterowane hydraulicznie sprzęgło antyhoppingowe APTC. Oczywiście miłośnikom marki brak suchego sprzęgła może przeszkadzać, jednak – moim zdaniem – pozbycie się charakterystycznego dźwięku wsypanych do silnika śrub, znacznie dodaje komfortu, a u osób pierwszy raz mających styczność z Ducati, nie powoduje nerwowego wsłuchiwania się w pracę silnika i rozglądania za lawetą. Skrzynia działa… rewelacyjnie. Biegi wchodzą gładko, a krótki skok bardzo pomaga, zwłaszcza przy jeździe na torze i wbijaniu bez sprzęgła. Redukcje również są bezproblemowe: wciskamy klamkę, mocniejszy nacisk na dźwignię i biegi schodzą bardzo precyzyjnie, przy wtórze charakterystycznego dźwięku wyrównywanych obrotów i strzałach z puszki wydechu. Jedyne, do czego można się przyczepić, to pozycja N. Niestety, czasami wymaga poszukiwań.  "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś o nowym Monsterze ... :. przeistoczyć się w maszynkę do karcenia ego właścicieli sześćsetek w malowaniu Repsola.

Tutaj to raczej nie ma czym się chwalić.Pojemność Monstera 821cm3 a 600rr nie całe 600.W dodatku na pewno skarci hondę do 140 bo potem to już tylko może dym wąchać za tą biedną 600.

Osobiście Ducati i inne marki włoskie bardzo podobają mi się stylistycznie.Wyjątkowo piękna forma,ładne detale,motocykle z klasą.

Jednak ten grzechoczący kosz to niedopracowanie.Przecież można by się bardziej przyłożyć i coś z tym zrobić.Rozumie że to jeden z tzw. smaczków dla miłośników marki.Ale jak podjedziesz takim sprzętem wieczorem pod okno ukochanej to przyszły teść może stać się niedoszłym bo siąść na takiego gruchota nie pozwoli.W dodatku skrzynia chodzi rewelacyjnie a N wymaga poszukiwań-mówimy o nowym motocyklu.Ciekawe co będzie za 5 lat.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj to raczej nie ma czym się chwalić.Pojemność Monstera 821cm3 a 600rr nie całe 600.W dodatku na pewno skarci hondę do 140 bo potem to już tylko może dym wąchać za tą biedną 600.

Osobiście Ducati i inne marki włoskie bardzo podobają mi się stylistycznie.Wyjątkowo piękna forma,ładne detale,motocykle z klasą.

Jednak ten grzechoczący kosz to niedopracowanie.Przecież można by się bardziej przyłożyć i coś z tym zrobić.Rozumie że to jeden z tzw. smaczków dla miłośników marki.Ale jak podjedziesz takim sprzętem wieczorem pod okno ukochanej to przyszły teść może stać się niedoszłym bo siąść na takiego gruchota nie pozwoli.W dodatku skrzynia chodzi rewelacyjnie a N wymaga poszukiwań-mówimy o nowym motocyklu.Ciekawe co będzie za 5 lat.

:)

 

Kup Aprilie, na pewno się zdziwi :ph34r:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze sa droższe nie znaczy ze lepsze , po prostu koszty wytwarzania sa większe w Europie niż w Azji. Nie mam wiedzy co do Ducati ale ogolnie technologia japonska stoi na wyższym poziomie niż wloska i nie dotyczy to tylko motocykli . Co do BMW to od jakiegoś czasu jestem posiadaczem i jeszcze przy zadnym japoncu tyle nie grzebałem co przy tej niemieckiej technologii . Np. walek sprzeglowy ma taki luz w lozysku ze w rekach lata ,ale serwis twierdzi ze to luz technologiczny i tak ma być . Biegi chodza jak w traktorze , sprzeglo fabrycznie zjeb... ,os tylnego koloa tez ma fabryczny luz w lozyskach ,ABS pada , itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze sa droższe nie znaczy ze lepsze , po prostu koszty wytwarzania sa większe w Europie niż w Azji. Nie mam wiedzy co do Ducati ale ogolnie technologia japonska stoi na wyższym poziomie niż wloska i nie dotyczy to tylko motocykli . Co do BMW to od jakiegoś czasu jestem posiadaczem i jeszcze przy zadnym japoncu tyle nie grzebałem co przy tej niemieckiej technologii . Np. walek sprzeglowy ma taki luz w lozysku ze w rekach lata ,ale serwis twierdzi ze to luz technologiczny i tak ma być . Biegi chodza jak w traktorze , sprzeglo fabrycznie zjeb... ,os tylnego koloa tez ma fabryczny luz w lozyskach ,ABS pada , itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega z pracy ma Ducati i Cagiv'ę i klnie się na wszystkie świętości,że Ducati jest absolutnie bezawaryjne. Ale nie przekonasz się jak jest naprawdę dopóki nie postawisz sobie takiej maszyny w garażu.Generalnie skacząc po różnych forach zauważyłem,że  problemy są z elektryką i generalnie z jakością wykonania. Odkręcające się śrubki i takie tam irytujące duperele.Zapewne tylko producent ma dokładne dane co,gdzie i jak się psuje.Ale wiadomo to tajemnica ...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.