morgan2000 Posted June 26, 2014 Report Share Posted June 26, 2014 Witam wszystkich, Być może w złym miejscu umieściłem to pytanie, ale mam jedno, które mnie nurtuje, mianowicie: czy w sprzęcie należy wymieniać obydwie opony na raz,bez względu na stopień ich zużycia (zużycia bieżnika), czy wystarczy wymienić tą bardziej zużytą (tylną)? Proszę o konkretną poradę -odpowiedź Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murzynek Posted June 26, 2014 Report Share Posted June 26, 2014 nie musisz wymieniac 2 na raz. Przednia czasem starcza na 2 do 3 tylne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arczi137 Posted June 26, 2014 Report Share Posted June 26, 2014 Jesli jest stary DOT to obydwie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STAWROS Posted June 26, 2014 Report Share Posted June 26, 2014 Może i nie trzeba ale najlepiej żeby były to identyczne modele a nie każda z innej parafii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzychu64 Posted June 26, 2014 Report Share Posted June 26, 2014 Murzynek ma rację przednia wystarcza dłużej. Jeśli DOT jest powiedzmy z przed 6-ciu lat to wymieniłbym obydwie. Stara opona nie ma już takich właściwości jezdnych jak nowa. Choć używane dobrej firmy lepiej się czasem sprawują jak nowa chińszczyzna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icon Posted July 24, 2014 Report Share Posted July 24, 2014 Uwaga na okazje opony w super stanie z zza granicy.Jedyny mankament to kołek... A bieże się to z przepisów jakie są za granicą. Do pięciu lat od daty produkcji opony uważane są jako nowe później nie zależnie od tego czy opona ma 100% bieżnika czy 70% są wymieniane na nowe.Biorą wtedy wiertarkę robia dziurę i do wyrzucenia. Mądrzy Polscy bizmesmeni kozystając z okazji biorą w graticie te oponki jako prezent dla narodu Polskiego kołkują i do sprzedania.Tak więc warto się zastanowić...Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted July 24, 2014 Report Share Posted July 24, 2014 Albo na gorąco to kleją i hu.. widać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiloszRR Posted July 24, 2014 Report Share Posted July 24, 2014 Teraz zaczynają wiercić wiertłem 12-tką i to z boku, więc marne szanse na naprawę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMEK MOTOR Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 To z wymianą to zależy jaki motor i jak jeżdzisz,powiem tak ,sam mam afrike ,lubie szuterki mam tkc czyli kostke z przodu i czasem zakładam kostke do tyłu,jak latam po asfalcie do tyłu wkaladam bardziej asfaltową opone,jeden przód wystarcza mi na dwa tyły,zatem wnioskując,opony muszą być w miare nowe,najlepiej podobne lub takie same w biezniku,nie polecam uzywek,tak czy tak wszystko zalezy od modelu motocykla ,umiejetnosci oraz przeznaczenia,pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMEK MOTOR Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 a gdybyś jeszcze napisał jaki masz motor,może bym coś polecił Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taurus Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 Przednia czasem starcza na 2 do 3 tylneZ wyjatkiem przypuszczalnie Bridgestone BATTLAX BT-021.W mojej lokomotywie "mam" Brigstony BT 021 i niestetyprzednia nie wytrzymala 6tys . w przeciwienstwie do tylnej na ktorej nakrecilem ponad 14 tys.Totalna porazka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.