Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Wygoda i/czy sport co proponujecie?


Krizi

Rekomendowane odpowiedzi

Popatrzałem troszkę poczytałem o Z1000SX i powiem tyle że tych maszyn używanych jest mało przynajmniej na allegro no i trzeba będzie troszkę dozbierać kasy :D . A druga sprawa strasznie dużo tam elektroniki zresztą w większości nowszych maszyn jest to wpychane na moim zdaniem na siłę. Jakieś kontrole trakcji i możliwości ograniczenia mocy w nowym modelu, tak jakby ludzie nie umieli się posługiwać manetka i działał ona tylko w systemie 0 albo 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie elektronike możesz wyłączyć ;]

 

Jakoś nie jestem specjalnym zwolennikiem, ale regulowane elektornicznie zawieszenie bym przytulił, myśle ze tryb rain by się również przydał, quickshifter :D ?

 

zawsze można kupić zwykłą Z, dorzucić owiewke i tez kosa moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygoda i sport.

Suzuki vstrom (DL1000 lub DL650). Najlepiej nowe modele.

Motor wygodny, ok 230kg, w zakrętach przy odrobinie wprawy objeżdżasz sporty.

Trasy rzędu 1000km nie są problemem.

Może Ci brakować stabilności przy 170-200km/h ale tak mają wszystkie turystyczne enduro które potrafią się tyle rozpędzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, czy DL objedziesz sporta to kwestia dyskusyjna. DL to turystyk ktory ani na asfalcie, ani tym bardziej w terenie nigdy nie będzie lepszy od maszyn stworzonych do tego środowiska. Dobry kierowca na sporcie wciągnie lewym dolotem każdego DL'a. Tak że bez walenia ściem, DL to dobry szpej, ale teksty o objeżdżaniu sportów między bajki prosze. jak chcesz sportowo i wygodnie to masz, vfr, cbr serii F ( no i poza F4 929 tez jest całkiem wygodna), blackbirda i ze stajni suzi sv ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja napisze co innego - BMW R1150R mozes znim przejechać i 600km zsiadasz i zamiast do kręgarza idziesz na browara opić zajebiście udany dzień w siodle.

Do tego ma wystarczające  sportowe zacięcie i idzie jak wół już od 2000 obrotów na szóstce ;) przyspieszenie coś okolo 4,3 s do 100 więc czego chcieć więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno z pierwszych zdjęć jakie wyszukuje wujek google po wpisaniu BMW R1150R  :lol:

 bmw-r1150r-berkeley-big.jpg

A jeżeli chodzi o DL sam latam w tym sezonie na 650 i motocykl potrafi naprawdę dużo. V-ka ciągnie od najniższych obrotów co daje dużo mocy i elastyczności (wystarczyłby bieg 1 i 6) jednak z objeżdżaniem sportów bym nie przesadzał, no chyba że na drodze szutrowej  ;). Nie mniej motocykl do turystyki genialny.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno z pierwszych zdjęć jakie wyszukuje wujek google po wpisaniu BMW R1150R  :lol:

 bmw-r1150r-berkeley-big.jpg

A jeżeli chodzi o DL sam latam w tym sezonie na 650 i motocykl potrafi naprawdę dużo. V-ka ciągnie od najniższych obrotów co daje dużo mocy i elastyczności (wystarczyłby bieg 1 i 6) jednak z objeżdżaniem sportów bym nie przesadzał, no chyba że na drodze szutrowej  ;). Nie mniej motocykl do turystyki genialny.  

 

Ja tam nie wnikam na jakie strony najczęściej wchodzisz i czego szukasz w Internecie że Google zwraca CI takie foto   :D

 

co do V-stroma cóż... generalnie da się tym nawet jeździć, kumpel - zapalony vstromowiec po przejządzce bokserem BMW juz jeździ dużym GSem i nawet nie jest gejem ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jako pierwszy motocykl kupiłem BMW K 1200 RS z 1998 r. Tak szczerze teraz to mój pierwszy sezon kiedy nim jeżdżę, bo kupiłem go w ubiegłym roku w październiku i jechałem od razu od sprzedającego 257 km do domu z bananem na ustach! Maszyna prowadzi się jak rower, (ktoś kiedyś napisał, żeby jej tylko nie przeszkadzać) zawieszenie wzorowo wybiera wszelkie nie równości, brak efektu nurkowania przy gwałtownym hamowaniu no i jak co włącza się ABS (np. jakbyś za mocno depnął tylni hamulec). Moc 130 KM, wg mnie wystarczy --- 270 osiągnąłem na A1, a tak spokojnie sobie jeżdżę, mam kufry oryginalne plastikowe. Pozycja wygodna, możliwość regulacji wyskości setów, położenia kierownicy, szybki. Polecam sprawdzić takie rozwiązanie. Pozdrawiam

post-205533-0-09652500-1383743335_thumb.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na youtube jest filmik "V-strom 650 vs GSX R1000 on a track"

Na prostych oczywiście GSXR odjeżdża, w zakrętach trzeba za nim hamować.

 

Wszystko zależy od kierownika.

 

Myśle, że nawet pchając tego GIXA, wykręci się lepszy czas ;)

Porównując 2 motocykle w domyśle widzę na nich tego samego kierowce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.