Taurus Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Jesli Ktos ma problem z 5 cio biegowa skrzynia w FJR to powiedzialbym ze jest troche takie wybrzydzanie na wysokim poziomie Gdyby to byl minus tego motocykla dawno temu by to zmienili , ale po co poprawiac dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Ja w zeszłym roku zmieniłem gsx-r 1000 na fazera żeby objechać alpy i dolomity. Wybór padł na Kilofazera z kilku względów. Jako że lubię szybką jazdę to na kilku alpejskich przełęczach przyszlifowało mi slidery Szukałem moto którym będę mógł pośmigać po winklach, a przy okazji robić "set" kilometrów dziennie. Kolejna sprawa to akurat w tym czasie nie było problemów żeby kupić do niego stelaż i kufer. Moje odczucia po kilku miesiącach śmigania fazerem są takie. W miarę fajnie połyka winkle, dobrze lata na gumie i ma przepiękny dźwięk na przelocie, ale teraz na trasy już bym go nie kupił. Raczej poszedł bym właśnie w stronę FJR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TMK Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Widzę wszyscy idą w stronę wygody. I w końcu kupują albo dużego GS albo właśnie FJR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly203 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 wybierajac fjr nie musisz isc na kompromisto jest idealne polaczenie turystyka ze sportemfjr gwrantuje wygodne podrozowanie ale takze daje frajde w jezdzie po zakretachprowadzi sie bardzo pewnie i latwoosiagi naprawde suuuper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.