Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Motocykl do 4tys - co polecacie?


gsmfon

Rekomendowane odpowiedzi

Jakieś miesiąc temu wypatrzyłem koledze moto które kupił za 2700 tyle ze 82 rok.Jako ze mieszka daleko dopiero w święta widziałem je na oczy.

Stan zaskakująco dobry.Stara bryka hamulce oplot silnik chodzi jak rakieta,skrzynie bardziej strzelają w sprzętach 10 letnich.U niego biegi zapinają się idealnie ładnie cicho,moto pędzi jak głupie.Kierownica leci do góry przy ostrym starcie.Za 4 nie chciał sprzedać :)

Sam nie wierzyłem że za tyle kupi się coś sensownego.Życie pokazuje że można ale rocznik bardzo niechodliwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem Honde Hornet 2000 rok za 6tysięcy. Oleje, świece itp eobione, nie poobijany, silnik do doczyszczenia.

 

Bandit z roku 2000 za 5 tys, czasze ktoś zmienił na street i pod silnik dał plastiku w kolor. Kończące się ubezpieczenie.

 

Honda Hornet za 6.5 tys ale prawie 50 tysięcy przebiegu za 6500 - zadbana

 

Myślę aby poczekać z miesiąc, odłożyć jeszcze coś i poszukać z tych moto.

 

P.S Nie każdy zarabia krocie i ma jeszcze inne wydatki i samochód na karku... Przez ten czas może znajdzie się coś w okolicy w dobrym stanie za ciekawą kwotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przebiegi poniżej 50 tyś. w motocyklach z 2000 roku bym nie wierzył.

Ja mam FZ6 z roku 2008 i przebieg 63 tyś.

Nie wyobrażam sobie zatem czternasto letniej maszyny z przebiegiem dwudziestu paru tysięcy :P

Ważne by motocykl był zadbany i eksploatacja robiona sumiennie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przebiegi poniżej 50 tyś. w motocyklach z 2000 roku bym nie wierzył.

Ja mam FZ6 z roku 2008 i przebieg 63 tyś.

Nie wyobrażam sobie zatem czternasto letniej maszyny z przebiegiem dwudziestu paru tysięcy :P

Ważne by motocykl był zadbany i eksploatacja robiona sumiennie.

http://www.motocykle.slask.pl/topic/133162-potrzebna-opinia-do-transalpa/

 

Będą tacy, którzy wierzą :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rada dozbieraj do tych 6 tys. I weź coś popularnego. Nie pchaj się w zabytki za 4 tys, bo pomimo dobrego ogolnego stanu, ciężko dostać czesci, niekiedy nawet w aso. 6 tys to takie minimum na w miarę porządne moto jak bandit, fazer, hornet, sv. Nie sztuka kupić tanio a potem co chwila dokładać, chociaż pewnie i tak nie ominą cię wydatki. Ogólnie to motocykle z lat 90 są często są trwalsze niż odpowiedniki sprzed paru lat. Dodatkową zaletą jest prostsza konstrukcja i minimum elektroniki. Dlatego sam nie mam powodu do zmiany mojej thunderace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przebiegi poniżej 50 tyś. w motocyklach z 2000 roku bym nie wierzył.

Ja mam FZ6 z roku 2008 i przebieg 63 tyś.

Nie wyobrażam sobie zatem czternasto letniej maszyny z przebiegiem dwudziestu paru tysięcy :P

Ważne by motocykl był zadbany i eksploatacja robiona sumiennie.

No ludziska :) 15to letnie motocykle z przebiegiem 10tys. tez sa , ale "jeeesli"  juz ktos takie cudo sprzeda to albo rodzinie albo znajomym.Moj kolega w styczniu sprzedal swoja 
BMW R 1100S z  2004 z przebiegem nie cale 12 tys.km. innemu koledze.Nawet jeden z naszych forumowiczow byl  zainteresowany no ale troche za duzo czasu sobie zostawil i poszla do innego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg na liczniku to już pal licho, jak napisano wyżej liczy się stan, z samochodem tak samo podchodzę.

 

Tak jak pisaliście, dozbieram gdzieś do 6 tys i będzie to Hornet lub bandit, te modele podobają mi się wizualnie.

 

Sam sprzedałem XJ dlatego że dużo stała. Ostatni sezon przez sprzedażą zrobione tylko 400 km. Teraz jest inaczej z czasem i dlatego chcę wrócić na moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Bardzo chciałem horneta 600 N (co tylko lampa z przodu jest) tylko jego spalanie jest wysokie... Co pali mniej?

 

Nic :) Hornet, Bandit, Fazer i wszystkie rzędowe 600tki palą podobne ilości paliwa, a spalanie jest różne w zależności od tego jak kręcisz i czy moto jest odpowiednio wyregulowane. Takim "paliwożernym" hornetem można zejść do 5,5L/100, a ponoć są tacy co schodzą do 4,5 L. Jak chcesz naprawde oszczędne moto to masz TDM 900, ale niestety budżet trzeba mieć znacznie większy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze zależy co się chce kupić - jeśłi jakiś klasyk, moze naked a nawet chopper to jeszcze mozna coś w miarę sensownego znaleść ale jak ktoś się uprze za taką kase na sporta czy nawet jakiegoś w miare "nowszego" sportowego-turystyka to zyczę powodzenia lub ewentualnie dużo szczęścia i cierpliwości jak juz się  kupi i będzie jeździc ;)

 

ale szukaj a będzie Ci dane, są takie motocykle - pytaj, obserwuj, najważniejsza zasada - nic na siłę i bez ciśnienia. Najlepiej kupowac od motocyklisty, broń Boze od handlarza. Pomyśl  jakie padło musiało by być aby za 4000 handlarzowi opłacało sie sprzedawać i jeszcze na tym zarobić - tylko od wlasciciela - motocyklisty kóry tym jeżdził, im dłuzej tym lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja kupiłem gpz 500 o którym wspomniał danvield, niby nic specjalnego ale jeździ i ma się dobrze.

Kupiłem go za 3 tyś z książką serwisowa, i kilkoma fakturami z serwisu, historia jego jest znana i wiem co było w nim robione co się potwierdziło w 100%, sprzedający był motocyklistą i sprzedawał dlatego że przesiadł się na coś innego, nie miał nic do ukrycia otwarcie powiedzial wszystko co dolega co było robione, nie miał nawet nic przeciwko sprawdzeniu kompresji itp.

 

Oglądałem dziesiątki moto do kwoty 4 tyś aż wkońcu znalazłem coś wartego uwagi, kupiłem i jestem zadowolony

Poprostu trzeba szukać a znajdzie się coś w takim przedziale cenowym, czasami ludzie sprzedają coś o czym nic nie wiedzą za dużo lub chcą się pozbyć szybko nie koniecznie z powodu że nie jeździ i jest złom.  Okazje się trafiaja choć bardzo rzadko, ale wystarczy chcieć i nie napalc się a tym bardziej nie kupować dlatego że "muszę już mieć moto" wtedy przeważnie trafia się na złomy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No gdybym był bardzo napalony to pewnie bym kupił, sam kupiłem poprzednie moto od motocyklisty. Interesuje mnie Szosowo-turystek najlepiej właśnie naked. Żadne sporty nie wchodzą w grę.

 

Czy może ktoś cos powiedzieć o tym spalaniu Hornetki pomiędzy 2000-2001 rokiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No gdybym był bardzo napalony to pewnie bym kupił, sam kupiłem poprzednie moto od motocyklisty. Interesuje mnie Szosowo-turystek najlepiej właśnie naked. Żadne sporty nie wchodzą w grę.

 

Czy może ktoś cos powiedzieć o tym spalaniu Hornetki pomiędzy 2000-2001 rokiem?

 

Czy spalanie od 0,5 do 1,0 litra na 100 km więcej lub mniej ma dla Ciebie aż takie znaczenie ? Ile tysięcy kilometrów chcesz zrobić w sezonie ? .... koszty paliwa to nie jedyne koszty eksploatacji ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.