echo Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Cześć wszystkim serdecznie! Przeglądałem sobie internety w poszukiwaniu moto i trafiłem na taką oto ofertę:http://otomoto.pl/kawasaki-er-okazja-M3714247.htmlJako, że jest to tak niedaleko od mojego domu postanowiłem się przejść i jutro obejrzećChciałem Was tylko spytać koledzy na co zwrócić uwagę oglądając go oraz czy mieliście styczność z tym sprzedawcą.Wiem, że od dawien dawna pod tym adresem znajdował się bodajże salon Seata i autokomis, ale że mają tam warsztat i sprzedają motocykledowiedziałem się w sumie przypadkiem jadąc w okolicyz góry dziękuję pięknie za wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 darowałbym ja sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
echo Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 A ciut więcej niż nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzelec165 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Bak i owiewki malowane, ale tego typu moto praktycznie wszystkie po 3 - 4 latach eksploatacji mają przygody wymagające klejenia i malowania. Musisz sprawdzić czy to jest profesjonalnie naprawione. Po przygodach może być krzywa, prostowana lub spawana rama. Coś tam jest dziwnego na wahaczu od strony łańcucha, więc musisz sprawdzić co. Te moto miały przeważnie ramę i owiewki w różnych kolorach, więc zobacz czy występował model w 2006 (lub 2005 bo 2006 to może być rok pierwszej rejestracji) w malowaniu - rama i owiewki czarne. Poza tym rama powinna być malowana metalikiem (przynajmniej w moim tak było). Na zdjęciach blok silnika wygląda na pokaleczony od kamieni - zobacz dokładnie. Lampa też oczywiście nie jest oryginalna ale to każdy widzi. Generalnie wygląda, że włożono sporo pracy by moto wyglądało jak wygląda i raczej dosyć odbiega od stanu w jakim wyjechał z fabryki, dlatego zalecam wnikliwość i ostrożność. Podczas jazdy próbnej powinien prowadzić się świetnie - żadnej shimmy ani podejrzanych drgań, powinien iść jak po sznurku, łatwo wchodzi w zakręty i precyzyjnie się w nich prowadzi, bo dobre er6 tak właśnie się prowadzą. Biegi są bardzo precyzyjne, świetnie i pewnie wchodzą, nie wyskakują, łatwo znaleźć luz, więc jeśli tak nie będzie, to odpuść. Moto powinno zapalać od strzału zarówno gorąca jak i zimne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.