bullet777dg Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Witam Prosze was o pomoc .. niestety posiadam zdlawionego gsxra k3 1000 na 78 kw prw. tak pisze w papierach .. ogolnie podobno jest mozliwosc obejscia tego wszystkie ( nie mowie o wymianie sterownika) a o odlaczeni odpowiedniego pinu w kosci od ecu. wiadome mi jest ze w k5.k5 da sie to wykonac w podobny sposob tylko ze tam pin ma nr 57 a ktory w k3 k4 ? czy ktos juz z was cos takowego robil?? jezeli tak prosze o zdradzenie rabka tajemnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Spróbuj wpiąc opornik 6,8 Kohm pod czujnik zapiętego biegu który masz na skrzyni biegów. każdy bieg posiada inną oporność tak aby Ecu wiedziało na jakim biegu lecimy.To co Ci napisałem ma na celu oszukanie ECU tak jakbys jechał ciągle na 5tym biegu.O co chodzi: Otóz gixer dopiero na 5tym biegu ma pełna moc.. na ponizszych jest "zablokowany"Moim zdaniem zniknie szarpanie na niskich obrotach no i zyskasz całkowita moc, spadna obroty jałowego o ok 100rpmponiżej zestawienie opornosci dla poszczególnych biegów (każdy bieg ma inna mape zapłonu!)1 567ohm2 827ohm3 1,5Kohm4 2,7Kohm5 6,8Kohm6 15Kohmponiżej masz zdjecie opornika jaki potrzebujeszNie wiem jak w Twoim wypadku ale w seryjnym gixerze modyfikacja daje dobrego buta.Z 600/750 jest podobny patent.Możesz kupic gotowy zestaw G-Pack lub TRE działa na tej samej zasadzie posiadając gotowe wtyczki kosztuje ok 350złodemnie masz przepis gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullet777dg Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 tre tak zwane to swoja droga ale jest fakt jeden on jest fabrycznie zabrokowany na 78 kw czyli jaies 110 km hehe no juz mniej wiecej wiem co ominac tylko nie wiem ktory pin jedn nazwany map seleckt switch ewentualnie mode select switch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullet777dg Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 oki prwd wiem jak to zrobic tzn jak odblokowac k3 / k4 z 78 kw jezeli ktos bedzie chcial kiedys o tym sie dowiedziec zapraszam ciezki temat do wyszukania w necie heeh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Wiec uzupełnij temat - skozystaja inni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpion85 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Bardzo dziwne, że taki model w tych czasach uchował się jeszcze zblokowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.