Jump to content
Skorpionica

Jaki kask kupić uniwersalny na chopper i nie tylko

Recommended Posts

Tematów było dużo, ale  ja chciałabym konkretnej porady.

 

Chciałabym kupić nowy kask taki żeby pasował do jazdy na chopperze i nawet na ścigaczu.

 

Chciałbym żeby miał dużą szybę, blendę, odpinaną szczękę i żeby nie podwiewało do środka przy szybszej jeździe.

 

I teraz najważniejsza kwestia czyli cena. Czy kupię jakiś porządny dobry i nie za ciężki kask do 500 zł

 

Tu mam  modele które oglądałam 

 

http://www.4ride.pl/kaski-motocyklowe/kaski-szczekowe/kask-polotwarty-ls2-of569-1-scape.html

http://www.4ride.pl/kaski-motocyklowe/kaski-szczekowe/kask-integralny-nitro-f936-flip-solid.html

http://www.4ride.pl/kaski-motocyklowe/kaski-szczekowe/kask-airoh-mathisse-rs-x.html

http://naxa.pl/nowa/kaski/otwarte/s12x/s12x-a/

http://naxa.pl/nowa/kaski/otwarte/sx1/sx1-b/

 

 

Ten wykracza poza budżet ale jaka jest różnica  pomiędzy tym kaskiem a tymi powyżej

http://www.4ride.pl/kaski-motocyklowe/kaski-szczekowe/kask-airoh-j105.html

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Darek twoje zdrowie,twoja głowa,ale nie polecaj innym czegoś o czym nie masz pojęcia,to było zwykłe uderzenie w barierki....

 

naxajpg_exhwrps.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego, chcesz kupić Porsche w cenie Skody. 500zł dałbym za kask do skutera (i to bez żadnych bajerów). Według mnie za dużo chcesz jak na te pieniądze. za 500zł możesz kupić coś w miarę ale zwykły integralny kask.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja się nie znam, ale przytoczę tylko opowieść znajomego...

 

latał kiedyś na jakimś sprzęcie typu prl (także prędkości raczej w miarę przepisowe)... nie pamiętam marki... pech chciał, że zaliczył glebę... był w otwartym kasku... niestety turlając się wyszło tak, że zderzył swoją żuchwę z krawężnikiem... od tego wypadku powiedział, że ma w poważaniu jaki kask pasuje do jakiego moto... już zawsze w pełnym integralu jeździ... :)

 

aha, ja tak pod kątem odpinanej szczęki się produkowałem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.kaski.com.pl/iota-nascar-p-1699.html?manufacturers_id=68

ja ostatnio kupiłem taki kask. 

Firma nieznana, podobno francuska. Była licytacja bo sklep się pozbywał towaru i kupiłem za 140zł z wysyłką. I tyle jest warty. Ponad 400zł bym nie dał. Głośny i jakiś taki mało solidny się wydaje, Fajnie bo szybka nie paruje.

Kask jako drugi awaryjny.

Sam na co dzień jeżdżę w szczękowcu LS2. Wydaje się solidniejszy, lepiej wykonany. Jedynie szybka paruje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A przy jakiej prędkości?

tego nie wiem,zachowałem to zdjęcie bo mnie kiedyś zszokowało,chyba pokazuje idealnie jakość produktów tego producenta,zakładając że jest zapięty albo szczęka nie odpadnie takie uszkodenie niema prawa się zrobić.. ja bym nie ryzykował

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że nie ma kasku, który by w 100% ochronił głowę. Wszystko zależy od okoliczności samego wypadku. Nawet najdroższy kask nie gwarantuje nam 100% ochrony. Mamy przykład Michaela Schumachera, który na pewno w byle czym nie jeździł na nartach. Przy niewielkiej jak się okazało prędkości jest teraz warzywkiem. Przykładowe zdjęcie ukazuje jedynie stopień zniszczenia. Nie wiemy w jakich okolicznościach z jakimi prędkościami uległ on tym deformacją. Paradoksalnie ostatnio czytałem test, w którym kask LS2 na głowę bił dużo droższą konkurencję. O czym to może świadczyć?

 

Tak naprawdę żaden kask czy kombinezon nie uchroni nas od brawury i nadmiernej prędkości na drodze. Najlepszą ochroną jest zdrowy rozsądek i odpowiednia prędkość stosowna do warunków panujących na drodze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że nie ma kasku, który by w 100% ochronił głowę. Wszystko zależy od okoliczności samego wypadku. Nawet najdroższy kask nie gwarantuje nam 100% ochrony. Mamy przykład Michaela Schumachera, który na pewno w byle czym nie jeździł na nartach. Przy niewielkiej jak się okazało prędkości jest teraz warzywkiem. Przykładowe zdjęcie ukazuje jedynie stopień zniszczenia. Nie wiemy w jakich okolicznościach z jakimi prędkościami uległ on tym deformacją. Paradoksalnie ostatnio czytałem test, w którym kask LS2 na głowę bił dużo droższą konkurencję. O czym to może świadczyć?

 

Tak naprawdę żaden kask czy kombinezon nie uchroni nas od brawury i nadmiernej prędkości na drodze. Najlepszą ochroną jest zdrowy rozsądek i odpowiednia prędkość stosowna do warunków panujących na drodze.

Master - koleś pyta o model kasku, a Ty się rozwodzisz nad sensem istnienia :> Twoje uwagi słuszne tylko nie na temat :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że nie ma kasku, który by w 100% ochronił głowę. Wszystko zależy od okoliczności samego wypadku. Nawet najdroższy kask nie gwarantuje nam 100% ochrony. Mamy przykład Michaela Schumachera, który na pewno w byle czym nie jeździł na nartach. Przy niewielkiej jak się okazało prędkości jest teraz warzywkiem. Przykładowe zdjęcie ukazuje jedynie stopień zniszczenia. Nie wiemy w jakich okolicznościach z jakimi prędkościami uległ on tym deformacją. Paradoksalnie ostatnio czytałem test, w którym kask LS2 na głowę bił dużo droższą konkurencję. O czym to może świadczyć?

 

Tak naprawdę żaden kask czy kombinezon nie uchroni nas od brawury i nadmiernej prędkości na drodze. Najlepszą ochroną jest zdrowy rozsądek i odpowiednia prędkość stosowna do warunków panujących na drodze.

100% prawdy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Zajarany_zyciem, ale chciałam zauważyć taki mały szczególik, że jestem kobietą :)  

Myślę, że co do tego nie powinno być wątpliwości :P

 

No to teraz możemy kontynuować temat  ;)

Master - koleś pyta o model kasku, a Ty się rozwodzisz nad sensem istnienia :> Twoje uwagi słuszne tylko nie na temat :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tej cenie powiedzial bym  Caberg HyperX MOD http://www.motoin.de/images/product_images/original_images/caberg-hyper-x-16983_6.jpg

Jednak ja wychodze  z  zalozenia ze Glowe mamy tylko jedna wiec nie cenmy jaj tak nisko  ;) lepiej odczekac i dozbierac na cos lepszeg jak np.

Shark Evoline Series 2   

 

no ale cos za cos.Inna polka inna cena :) jednak wybor nalezy do Ciebie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sharki Evoline mają w testach SHARP tylko 60-70% prób zakończonych z zamkniętą szczęką - bajeranckie, ale nie wiem czy warte sojej ceny....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nolana n43air mam i nie polecam . Lepszy chyba zwykły n43 , albo nowsze modele (może coś poprawili ) N43air masakrycznie głośny , trzeszczący z zacinjącymi się górnymi wlotami powietrza ,choć wygodny .. I nie piszcie , że jakiś przypadek , bo mam 2 szt i obie takie same , a znajomi co mają też nie chwalą .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym się podpiął i odświerzył bo potrzebuję pilnie zakupić stroj + kask i może jeszcze coś nowego polecicie.

 

Moje wymagania to dobre pole widzenia, uniwersalne przeznaczenie z przewagą cruiser, może być z podnoszoną szczęką. Blenda będzie sporym plusem jak i dobra wentlacja. Nie jestem fanem prędkości więc jeśli huczy przy 180 to dla mnie to nie jest minus. Kolor czarny. Cena wiadomo - cudów nie ma ale może kompromis się znajdzie.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nolan N43 - pomimo oporów zdecydowałem się na jego zakup i nie żałuję. Jeżdżę w nim od tego sezonu - lekki, niesamowicie wygodny. Podstawa to blenda - w nim ona jest rewelacyjna, duży wygodny suwak obsługuje się bezproblemowo w rękawicach. Odpinana szczęka - w zasadzie wcale jej nie używam :)

Mój dotychczasowy Scorpion exo 1000 poszedł w odstawkę.

nolan_n43_1.jpg?aKma36lopYPW2NbeV5Nn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam LS2 open face, zależało mi na braku szczęki (nie planuje hamować brodą i jeżdżę tak żeby te plany zrealizować) bo lubię jak mi nic nie zasłania widoku w dół. 

 

Do mojego ETZ 250 pasuje trochę nijak, ale intercom pasuje mi w środku idealnie, szum mi nie przeszkadza bo i tak motor generuje odgłosy starej pompy szlamowej i zagłusza najgorszy nawet wiatr ;P

Dałem za niego około 500-600 zł wersja z blendą, wywietrznikami na czole kieszonkami na intercom itd itp

Share this post


Link to post
Share on other sites

temat stary,ale ja chciałbym się podpiąć...mam nolana otwartego bez blendy,jeżdżę Virażką 535 raczej prędkościami turystycznymi. Ze względu na to że jestem okularnikiem nie mogę nosić okularów słonecznych,chciałbym kupić coś budżetowego otwarty z blendą.Możecie coś polecić? wiem,że to moja głowa itd ale niestety nie mam możliwości finansowych na markowe sprzęty. Cenowo pasuje mi m.in Naxa,Ls2 co sądzicie o tym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.