Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Regulacja powietrza honda cb650 rc03


mat-maj352

Rekomendowane odpowiedzi

Masz u siebie gaźniki podcisnieniowe? To gumy łaczace filtr powietrza z gaźnikami musza  być szczelne (załozone)
To samo tyczy sie nieszczelności filtra powietrza, lub jeżeli załozysz niewłasciwy filtr powietrza (np gsx750 do 600f)
Jezlei masz nieoryginalny filtr powietrza np stozki to sa źle dobrane (za duża przepustowośc najczęściej)
DSC_1917.JPG
Zmierz z ciekawosci kompresje. sprawdź po ciemku kable WN/fajki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okey to pokolei sprawdź sobie wałki rozrzadu i współpracujące elementy czy sa nie zuzyte.

Sprawdź aparat zapłonowy i najlepiej byłoby sprawdzic ustawienie zapłonu,
Mozliwe że ktos zdejmował płytke bez zaznaczenia w jakiej pozycji była i zapłon jest "inny" od fabrycznego
ignition.jpg
sprawdź tez mechanizm przyspieszacza
H8ZRPGHJSYDL.jpg

tutaj masz wycinek z manuala z "nastawami"
http://cosky1.tripod.com/id1.html
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłon i aparat są ok motorek był w piwnicy z racji mrozu na jałowym kreci się do 11 po wczorajszej jeździe próbnej na biegach dobrze ciągnie do 5,6 tyś trzymając się w tym zakresie ciągnie dobrze jest żywy na każdym biegu niestety po wyżej tego zakresu brakuje mu mocy . Może jeszcze raz zdemntować gażnik być może coś przegapiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obejzyj krućce ssace, teraz tak naprawde jest to zabawa we wrózkę.
Często mozna cos zasugerowac a tak naprawde problem może okazac sie prosty.
No niestety jak nie rozbierzesz i nie obejzysz po kolei to się nie dowiesz.
Czyli przed zima motocykl normalnie jeździł bezproblemowo?
Kozystasz z manuala i gaźniki wyczyściłeś i ustawiłes wg danych?
Zasugerowałes  w jednym  z pierwszych postów że jak przydławisz filtr powietrza to kręci na max,
czy jestes w stanie przydławic filtr np cienka szmatka na czas jazdy?
Jezeli wtedy chodzi ok i nie muli + schodzi  z obrotów to masz zły filtr powietrza.

P.s. sproboj tez zaznaczyc sobie położenie płyteczki z czujnikami w aparacie zapłonowym
i troszeczke ją przekrecic w jedna i druga w celu zobaczenia rezultatów(zawsze możesz wrócic do "poczatku")
Na wielu forach USA pisza że za problem z obrotami odpowiadał zapłon.

http://allegro.pl/gaznik-kompletny-honda-cb-650-sl-i3926639733.html
tylko zapytaj o średnice wpustu mocującego  gaźnika do krócca, żeby się średnice zgadzały(powinny pasowac naprzemiennie)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasugerowałes  w jednym  z pierwszych postów że jak przydławisz filtr powietrza to kręci na max,

czy jestes w stanie przydławic filtr np cienka szmatka na czas jazdy?

Jezeli wtedy chodzi ok i nie muli + schodzi  z obrotów to masz zły filtr powietrza.

Nie, filtr powietrza ma większą przepustowość niż potrzebuje silnik. Zatykanie szmatką świadczy o zbyt ubogiej mieszance - lewe powietrze. Można wziąć Bremsreiniger/samostart i w czasie pracy popsikać koło króćców, podobno można też mgłą wodną. Wtedy powinny wzrosnąć obroty, bo zamiast fałszywego powietrza dostanie mieszankę palną..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A membrany masz w całości, nie zacinają się i sprężyny też OK?

Może sprężyny zaworowe są słabe i nie domykają zaworów przy tych obrotach? Świece? Spadek wysokiego napięcia wraz ze wzrostem obrotów i przestaje iskra przeskakiwać na świecach? Przytkane dysze główne paliwa lub całe gaźniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś opuściłem pływaki w gaźnikach i motor na biegach kreci się do 9 .10 tys lecz nadal opornie mu to idzie nie ma takiej mocy przy tych obrotach tyle ze jedzie czy ktoś wie jakie powinien mieć dysze ten motorek i w jakim położeniu powinny być iglice niestety w serwisuwce tego nie widziałem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak opuściłeś pływaki, to masz niższy poziom w komorze pływakowej, a co za tym idzie i uboższą mieszankę. Powinno być gorzej :).

Myślisz, że ktoś dłubał w gaźnikach? To rzeczywiście trzeba się "przejść" po całym motorku (prąd, paliwo). Banalne pytanie: a nie masz zatkanego kranika lub filtra paliwa? (nie wiem, czy już nie padło?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dane serwisowe, poziom pływaka 15,5mm
Idle 1050 +100obr
śruba składu 2 obr
dysza główna 95
iglica12S

wytnij sobie szablonik na 16 mm i zrób tak jak na fotografi (wtedy zaworek za posrednictwem pływaka zamyka dostep paliwa)
77CB400Four-559.jpg
pływaki ustawiasz doginając lub odginając glaszke pływaka na której "wisi" zaworek iglicowy
(prawidłowo zamiast szablonu mozna uzyc suwmiarki)

Nastepnie jak poskładasz, ustaw gaźniki tak jak w pozycji roboczej,
napełnij je paliwem podłaczając duża strzykawke pod przewód palliwowy
i zobacz czy w pewnym momencie przestana pobierac paliwo
i czy poziom paliwa w strzykawce sie nie zmienił przez  ok 2 min.

IMG-20130607-00019_zps309f3ff0.jpg
Nastepnie jak podkładasz, weź połacz 4 wezyki z spustami komór pływakowych
i ustaw jak na fotografi, dobrze ustawione gaźniki maja praktycznie jednakowy poziom w przewodach.

P.s. nie zapomnij na koniec wykonac synchronizacje przepustnic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie filtr nowy bak czyszczony opuściłem jak był do góry nogami he czyli podniosłem poziom sory za błąd no własnie prąd tez ok aparat zapłonowy ok cewki ok jutro wymienie jeszcze świece nie wiem czy ktos grzebal bo motor przywiozłem z niemiec gaźnik był zasyfiały ta pompka wtryskująca paliwo nie chodziła porobiłem to motor ładnie odpala na wolnych chodzi bez zarzutu i na tym momęcie stanolem moze sa inne dysze albo iglice nie w tym miejscu dlatego o to pytałem po podniesieniu pływaków kreci do wyszych obrotów tak jak pisałem wyżej ale i tak nie ta moc na dane obroty brak mi juz koncepcji zawory ustawiłlem i przerwy na świecach oraz zapłon według serwisówki nie mam poęcia co mogę jeszcze zrobić a nie ukrywam chciał bym go dopracowac i nim pojezdzic bo mi sie motorek podoba xd)) a niestety na mechanika brak tym czasowo funduszu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.