mat-maj352 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Witam wszystkich . Czy ktos wie jak i gdzie wyregulowac powietrze w Honda cb650 rc03 motorek max kreci sie do 8 tys a poczesciowym przytkaniu filtra kreci do konca filtr oryg. z góry dziekuje ja podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 masz gdzies nieszczelnośc gaźniki/filtr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Aha, dobry trop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-maj352 Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Nieszczelnosc ?? czyli na tych gumach jak sciagalem gazniki to gumy wygladaly ok ale dla pewnosci sprawdze czyli takowej regulacji tam nie ma ?? szukac nieszczelnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Masz u siebie gaźniki podcisnieniowe? To gumy łaczace filtr powietrza z gaźnikami musza być szczelne (załozone)To samo tyczy sie nieszczelności filtra powietrza, lub jeżeli załozysz niewłasciwy filtr powietrza (np gsx750 do 600f)Jezlei masz nieoryginalny filtr powietrza np stozki to sa źle dobrane (za duża przepustowośc najczęściej)Zmierz z ciekawosci kompresje. sprawdź po ciemku kable WN/fajki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-maj352 Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 no włanie mam te drudie gazniki nie takie jak na foto wyzej filtr oryginalny gumy tez sa ok nie mam juz pomysłów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-maj352 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 cisnienie na kazdym tłoku 10bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 okey to pokolei sprawdź sobie wałki rozrzadu i współpracujące elementy czy sa nie zuzyte.Sprawdź aparat zapłonowy i najlepiej byłoby sprawdzic ustawienie zapłonu,Mozliwe że ktos zdejmował płytke bez zaznaczenia w jakiej pozycji była i zapłon jest "inny" od fabrycznegosprawdź tez mechanizm przyspieszaczatutaj masz wycinek z manuala z "nastawami"http://cosky1.tripod.com/id1.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-maj352 Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Zapłon i aparat są ok motorek był w piwnicy z racji mrozu na jałowym kreci się do 11 po wczorajszej jeździe próbnej na biegach dobrze ciągnie do 5,6 tyś trzymając się w tym zakresie ciągnie dobrze jest żywy na każdym biegu niestety po wyżej tego zakresu brakuje mu mocy . Może jeszcze raz zdemntować gażnik być może coś przegapiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 a może coś z dopływem paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-maj352 Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 dodam jeszcze ze po dzisiejszej jezdzie na polowie manetki ciagnie do 8 a jak dam na max to sie dławi przy 5tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-maj352 Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 mam gazniki na tłoczkach moze zmienic na podcisnieniowe sa lepsze??? prosze o rade o i jeszcze jak przygazuje to dopiero po tak 4sek obroty spadna jak puszcze gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 obejzyj krućce ssace, teraz tak naprawde jest to zabawa we wrózkę.Często mozna cos zasugerowac a tak naprawde problem może okazac sie prosty.No niestety jak nie rozbierzesz i nie obejzysz po kolei to się nie dowiesz.Czyli przed zima motocykl normalnie jeździł bezproblemowo?Kozystasz z manuala i gaźniki wyczyściłeś i ustawiłes wg danych?Zasugerowałes w jednym z pierwszych postów że jak przydławisz filtr powietrza to kręci na max,czy jestes w stanie przydławic filtr np cienka szmatka na czas jazdy?Jezeli wtedy chodzi ok i nie muli + schodzi z obrotów to masz zły filtr powietrza.P.s. sproboj tez zaznaczyc sobie położenie płyteczki z czujnikami w aparacie zapłonowymi troszeczke ją przekrecic w jedna i druga w celu zobaczenia rezultatów(zawsze możesz wrócic do "poczatku")Na wielu forach USA pisza że za problem z obrotami odpowiadał zapłon.http://allegro.pl/gaznik-kompletny-honda-cb-650-sl-i3926639733.htmltylko zapytaj o średnice wpustu mocującego gaźnika do krócca, żeby się średnice zgadzały(powinny pasowac naprzemiennie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Zasugerowałes w jednym z pierwszych postów że jak przydławisz filtr powietrza to kręci na max,czy jestes w stanie przydławic filtr np cienka szmatka na czas jazdy?Jezeli wtedy chodzi ok i nie muli + schodzi z obrotów to masz zły filtr powietrza.Nie, filtr powietrza ma większą przepustowość niż potrzebuje silnik. Zatykanie szmatką świadczy o zbyt ubogiej mieszance - lewe powietrze. Można wziąć Bremsreiniger/samostart i w czasie pracy popsikać koło króćców, podobno można też mgłą wodną. Wtedy powinny wzrosnąć obroty, bo zamiast fałszywego powietrza dostanie mieszankę palną.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-maj352 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 króćce szczelne psikałem i zero reakcji a czy ktoś by mi powiedział w czym lepsze sa takie podciśnieniowe gażniki od tłoczkowych bo jezeli to by mi sprawe załatwilo to bym je zakupił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 A membrany masz w całości, nie zacinają się i sprężyny też OK?Może sprężyny zaworowe są słabe i nie domykają zaworów przy tych obrotach? Świece? Spadek wysokiego napięcia wraz ze wzrostem obrotów i przestaje iskra przeskakiwać na świecach? Przytkane dysze główne paliwa lub całe gaźniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-maj352 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 gaźnik mam tłoczkowy a nie podciśnieniowy . sprężyny zaworowe sadze ze są ok bo na jałowym kreci do końca nie dłógdo kupie nowe świece może to pomrze chodź stare maja dobra iskrę sprawdzę jeszcze dół gaźnika i napięcie na wysokich obrotach może traci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 pamiętaj że silnik na jałowym nie jest "obciążony" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-maj352 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 dziś opuściłem pływaki w gaźnikach i motor na biegach kreci się do 9 .10 tys lecz nadal opornie mu to idzie nie ma takiej mocy przy tych obrotach tyle ze jedzie czy ktoś wie jakie powinien mieć dysze ten motorek i w jakim położeniu powinny być iglice niestety w serwisuwce tego nie widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Jak opuściłeś pływaki, to masz niższy poziom w komorze pływakowej, a co za tym idzie i uboższą mieszankę. Powinno być gorzej .Myślisz, że ktoś dłubał w gaźnikach? To rzeczywiście trzeba się "przejść" po całym motorku (prąd, paliwo). Banalne pytanie: a nie masz zatkanego kranika lub filtra paliwa? (nie wiem, czy już nie padło?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 dane serwisowe, poziom pływaka 15,5mmIdle 1050 +100obrśruba składu 2 obrdysza główna 95iglica12Swytnij sobie szablonik na 16 mm i zrób tak jak na fotografi (wtedy zaworek za posrednictwem pływaka zamyka dostep paliwa)pływaki ustawiasz doginając lub odginając glaszke pływaka na której "wisi" zaworek iglicowy(prawidłowo zamiast szablonu mozna uzyc suwmiarki)Nastepnie jak poskładasz, ustaw gaźniki tak jak w pozycji roboczej,napełnij je paliwem podłaczając duża strzykawke pod przewód palliwowyi zobacz czy w pewnym momencie przestana pobierac paliwoi czy poziom paliwa w strzykawce sie nie zmienił przez ok 2 min.Nastepnie jak podkładasz, weź połacz 4 wezyki z spustami komór pływakowychi ustaw jak na fotografi, dobrze ustawione gaźniki maja praktycznie jednakowy poziom w przewodach.P.s. nie zapomnij na koniec wykonac synchronizacje przepustnic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-maj352 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 no własnie filtr nowy bak czyszczony opuściłem jak był do góry nogami he czyli podniosłem poziom sory za błąd no własnie prąd tez ok aparat zapłonowy ok cewki ok jutro wymienie jeszcze świece nie wiem czy ktos grzebal bo motor przywiozłem z niemiec gaźnik był zasyfiały ta pompka wtryskująca paliwo nie chodziła porobiłem to motor ładnie odpala na wolnych chodzi bez zarzutu i na tym momęcie stanolem moze sa inne dysze albo iglice nie w tym miejscu dlatego o to pytałem po podniesieniu pływaków kreci do wyszych obrotów tak jak pisałem wyżej ale i tak nie ta moc na dane obroty brak mi juz koncepcji zawory ustawiłlem i przerwy na świecach oraz zapłon według serwisówki nie mam poęcia co mogę jeszcze zrobić a nie ukrywam chciał bym go dopracowac i nim pojezdzic bo mi sie motorek podoba xd)) a niestety na mechanika brak tym czasowo funduszu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-maj352 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 DANVIELD dzieki za ta podowiedz napewno w wolnej chwili to zrobie i wiem już ze główne dysze mam mniejsze bedzie trzeba wymienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letek Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 cześć. sprawdź jaki masz wałek rozrządu, były wersje 50 i 63 konne, dyszy w gaźnikach też były różne. więcej info szukaj na http://forums.sohc4.net/ pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 http://www.motocykle.slask.pl/topic/132335-honda-cb650/#entry777374Pisałem o tym. była jeszcze 60 konna.Generalnie niewazne jaka wersja mocy, silniki kreca tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.