mat-maj352 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Witam wszystkich jestem tu nowy więc prosił bym o wyrozumiałość, mianowicie odziedziczyłem Honde cb650 rc03 z 80 roku. I mam z nią mały problem, czyściłem całe gaźniki, ustawiałem wszystko i motorek na wolnych obrotach chodzi igła. Na każdym biegu jedzie do 5 tyś. obrotów i traci moc. Gaźniki czyste jak łza regulowane na wszystkie sposoby i nic, pali na wszystkie 4 gary, świece ok kompresja ok, moduły ok, stan paliwa ok, dysze iglice ok. Gdzie szukać problemu. Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 a aparat zapłonowy i elektryke ogladałeś?Żeby było smieszniej to pewnie odpalasz motocykl bez podłaczonego airboxa.. wtedy niestety ale silnik nie przekroczy 5 tys obr.Także kazda nieszczelnośc w obudowie filtra, na gumach laczacych z firtrem powietrza spowoduje niestabilna i bylejaka prace.Z ciekawości sprawdź jaka masz wersje mocowa silnika bo mozna w łatwy sposób zmodyfikowac jezeli masz 50 konna na 63 konie.Poniżej wałki z silnika SOHCponiżej wartości wałkówWałek 63 konny : oznaczenie OEM Honda pn 14101-426-000, rozmiar krzywki ssacej 35.6mm (IN) rozmiar krzywki wydechowej 35.3mm (EX). Wałek 50 konny : oznaczenie OEM Honda pn 14101-426-690, rozmiar obu krzywek 33,1mm (IN)(EX).Żeby była pełna radosc pamiętaj żeby zamienic dysze główne bo wersja 63 miała wieksze.Poniżej spisałem cała specyfikacje modelowa która co miała:1979-1980 CB650z (RC03) wersja 46 KW: ID: RC03 2000037-2020833 Numer silnika: RC03E-2.... Gaźniki: PD51CA (kod kraju GI) i PD51AA (kod kraju E,ED,F), pn 16100-426-611(GI)/612(G1)/601(DK,DM,E,ED,F,U) wałek rozrządu: pn 14101-426-000, rozmiar krzywki wałka 35.6mm IN and 35.3 EX prędkośc maksymalna: 188 km/h, 117 mph wersja 37 KW: ID: RC03 3000002-3001651 numer silnika: RC03E-3.... gaźniki: PD51D(kod kraju GII), pn 16100-426-691 wałek rozrządu: pn 14101-426-690, rozmiar krzywki wałka 33.1mm predkośc maksymalna: 173 km/h, 108 mph 1981 CB650b (RC03) wersja 46 KW: ID: RC03 2100002- numer silnika: RC03E-2.... gaźniki: VB54 B/C/D/E wałek rozrządu: pn 14101-426-000, rozmiar krzywki wałka 35.6mm dla ssącego i 35.3 wydechowypredkosc maksymalna: 188 km/h, 117 mph wersja 37 KW: ID: RC03 3100003- numer silnika: RC03E-3.... gaźniki: VB54 B/C/D/E wałek rozrzadu: pn 14101-426-690, rozmiar krzywki wąłka rozrządu 33.1mm predkosc maksymalna: 173 km/h, 108 mph 1980-1981 CB650Ca/b (RC05) wersja 46 KW: ID: RC05 2007931-2020488 (1980 CB650Ca) i RC05 2200002- (1981 CB650Cb) numer silnika: RC03E-21.... gaźniki: PD50AA, PD51A/F i VB54 B/C/D/E wałek rozrządu: pn 14101-426-000, rozmiar krzywski ssacej wałka 35.6mm , wydechowej 35.3mmpredkosc maksymalna: 178 km/h, 111 mph wersja 37 KW: ID: RC05 3000002-3002110 (1980 CB650Ca) i RC05 3200002- (1981 CB650Cb) kod silnika: RC03E-31.... gaźniki: PD50A, PD51A/F and VB54 B/C/D/E wałek rozrządu: pn 14101-426-690, rozmiar krzywek wałka 33.1mm predkośc maksymalna: 165 km/h, 103 mph 1982-1984 CB650C (RC08) wersja 46 KW: ID: RC08 2000023- numer silnika: RC08E-2.... gaźniki: VB54 wałek rozrzadu: pn 14101-426-000, rozmiar krzywki ssącej wałka rozrzadu 35.6mm, wydechowej 35.3mmpredkosc maksymalna: 175 km/h, 109 mph wersja 37 KW: ID: RC08 3000002- numer silnika: RC08E-3... gaźniki: VB54 wałek rozrzadu: pn 14101-426-690, rozmiar krzywek wałka rozrzadu 33.1mm predkośc maksymalna: 160 km/h, 100 mph 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-maj352 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Problem z głowy motorek chodzi aż wstyd sie przyznac byl luzny kabel masy na cewce zapłonowej ((( dokrecilem i wszystko jak ręką odjoł dziekuje za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Żartujesz hehehe - no to OK! Ja raz rozebrałem Jawę na wiosnę, bo iskry nie miała. W pewnym momencie śledząc kable z cewki stwierdziłem, że co za debil te kable do kierownicy upycha, na prawa stronę. Jak wstałem z klęczek i spojrzałem z góry to ... zacząłem się śmiać przez pół godziny. Przełącznik silnik STOP był w pozycji STOP.Nic to, będzie o czym opowiadać przy ognisku pzdrLB z G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.