Jump to content
Sign in to follow this  
bosmantom

BMW K1200 RS

Recommended Posts

Witam,

 

Jestem świeżym użytkownikiem BMW K1200RS i mam nadzieję, że spotkam tutaj byćmożę dzięki temu tematowi użytkowników tego modelu lub mechaników, którzy znają się na tych motocyklach. Bardzo zależy mi na fachowych poradach gdyż póki co sam nie mam wiedzy ...

 

Proszę o odpowiedź na pytanie: Czy nie regularna praca (falowanie obrotów) jest czymś naturalnym w silniku Bmw z 1998 roku? (bo tak usłyszałem od mechanika) ewentualnie co może być tego powodem i jaki jest najlepszy sposób usunięcia takiej dolegliwości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Czy nie regularna praca (falowanie obrotów) jest czymś naturalnym w silniku Bmw z 1998 roku? (((  :blink: bo tak usłyszałem od mechanika :blink:  ))) ewentualnie co może być tego powodem i jaki jest najlepszy sposób usunięcia takiej dolegliwości.

Nie Kolego,to nie jest normalne !

 

Przypuszczam ze falowanie obrotow (700-1100) najbardziej  odczuwalne jest na zagrzanym silniku.
Powodow moze byc wiele:
1.Stare swiece (((albo nieodpowiednie))) (Te BMWki sa uczulone na NGK ) polecam  Bosch  XR7LDC 
2.Moze ciagnac falszywe powietrze.
3.Miernik przepływu powietrza  moze miec kopa albo tylko slaby kontakt.
4.Uklad wtryskowy bym sprawdzil.
Ja jednak stawiam  na nieodpowiednie swiece.Wiele wlascicieli takich samych BMWek na swiecach NGK mieli takie same  
problemy , nierownomierne obroty  silnika.Po zmianie na Boscha problemy znikly.
No i przy wymianie swiec wymien filtr powietrza tak do swietego spokoju ,no chyba ze juz nowy jest zalozony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć bosmanton

 

Po pierwsze  gratulacje fajnego motocykla ! ;)

 

Moze bedę przewrotny i zaraz posypią się hejty ale przede wszystkim jeśłi nie potrafisz serwisować sam to oddaj motocykl gdzieś, gdzie mają do czynienia z motocyklami BMW duzo częściej niż z jedną sztuką na kwartał (ktoś kto twierdzi ze falowanie rzędówki BMW jest normalne nie ma zielonego pojęcia o tych sprzetach) . Zaoszczędzisz sobie kasy, nerwów, czasu bez motocykla i bezpieczeństwa. Mam nadziejez e nie dostane bana tutaj za to ze napisze iż w Internecie jest również polskie forum stricte dla uzytkowników BMW - motocykle i tam powinieneś też znalesc wszystko co potrzebujesz - jest nawet dział garaż dla serii "K", oczywiscie nie znaczy to ze tutaj już nie musisz pisac ;) ale na temat BMW nie ma w Polsce lepszej strony jeśłi chodzi o naprawy itp.

 

Ja przerabiałem już "mechaników" których BMW przerosło, mogło się to skończyć dla mnie traicznie.

Mozna się kłucić czym technicznie różni się bawarczyk od japończyka w podejściu mechanika ale wierz mi ze te maszyny wymagają znajomości i przede wszstkim jakiejś tam praktyki.  Z Pszczyny masz całkiem niedaleko do niezłego mechanika specjalizującego się w BMW jeśli chcesz szczegóły to na prv ;)

 

Też stawiam na filtr powietrza i świece + regulacja konieczna po takiej wymianie

 

pozdrówki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć bosmanton

(ktoś kto twierdzi ze falowanie rzędówki BMW jest normalne nie ma zielonego pojęcia o tych sprzetach) .

Ja bym powiezial ze taki "fachowiec" w ogole nie ma pojecia o jakich kolwiek motocyklach.A moze to 

nie jest mechanik tylko na nazwisko  ma  Mechanik  ;)

Ps.Tez juz sam trafilem fachowcow ktorzy nawet w komarku ustawili by zawory  :D

 

Pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.