Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

KTM SUPER DUKE 990


Sonic

Rekomendowane odpowiedzi

Spalanie przyzwoite, zależne od ręki (5-10)
Wieje jak to na golasie
W jakim sensie beznadziejny? Trzęsie jak to v-ka. Ma pierdolnięcie z samego dołu co może przerazić na początku.
Minusy? Drogi, głośny, nie wybacza błędów. Za to fun z jazdy przebija wszystkie minusy 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TRASA, W MIARE SPOKOJNE ZAPIERDZIELANIE BEZ NIEPOTRZEBNEGO ZWALNIANIA I HAMOWANA TO TYLE WYCHODZI.

 

NO TAKI AKURAT MA ROCZNIK. NATOMIAST W TYM PRZYPADKU MASZ PLUSA BO NA 99% JEST TO ORI PRZEBIEG, BO CHŁOPAK WZIĄŁ TO MOTO JAKO 2 LATKA I ZROBIŁ NA NIM 500KM, A TAK TO TYLKO STOI I JEST PRZEPALANY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już kwestia gustu jak dla mnie to mało jest ładniejszych motocykli. Generalnie design KTM'a czy to RC8 czy Super Duke jest nietypowy, pełny ostrych krawędzi, dzikości, mogę nawet śmiało stwierdzić, że przypominają nieco myśliwce stealth.

 

Wiem, że każdy może wygoglować ale wrzucę, jako potwierdzenie :ph34r:

 

2011_KTM_RC8+%252810%2529.jpg

 

KTM%20990%20Super%20Duke%20R%2007.jpg

 

ktm-1290-superduke-r.jpg

Gdyby ten prototyp wszedł na rynek w mniej więcej takiej wersji (pominę zawias za 10tys $ ale z pewnością WP ma też przygotowany bardziej przyziemny) byłoby to na prawdę cudo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieprzysz głupoty dot. zawiasu. zawias kosztuje 20 z hakiem, a nie 30 tysi :) Po za tym zanim wprowadzą go do sprzedaży minei kupa lat... Zobacz jak długo wprowadzają wersję elektryczną, a do tego wprowadzili prototyp skutera KTM Electric... Jeździłem, mam w garażu ktm, byłem w Austrii na fabryce (znajomy tam robi) i uwierz, że oni wolą przeciągać takie sprawy - wtedy więcej ludzi kupuje, ponieważ jest to tzw :"  podniecenie " - chwyt marketingowy... Przecież oni co rok puszczają nowe EXC/SX, a kiedy ? A w wakacje, a dlaczego ? A dlatego, że są inni od konkurencji która przeważnie wypuszcza nowości na początku nowego roku - to są uroki KTM i je trzeba lubić. Ja osobiście nie mam wersji drogowej bo EXC 500, ale śmiało polecam tylko : KTM//Aprilla/MvAugusta (lecz nei wiem jak się sprawują pod wzornictwem husqvarny)/ Husqvarne (teraz też w łapach KTMa)/ Husabeerga (lepszy w teren od KTM, ma zawias od SIX DAYSA za 3 tyś taniej)/TM (włoska marka, zajebisty sprzęt - w PL ciężko o części, a z sprzedażą też krucho) - myślę, że to na tyle. Według mnie ktm z ostatniej foty przy dobrych wiatrach kosztowałby ok 50/60 TYŚ (więcej za chuchu by nie dali, RC8 troszkę droższe jest). A po za tym ciekawe co na to ekolodzy... Jak wpiszą ile to pali i emisję spalin to go nie wpuszczą :) Tak samo nie pisze się ile oficjalnie KTM EXC / SX mają koni czy też emisji spalin, ponieważ ekolodzy na razie się tym nie interesują. Przyjdzie pora, że wszystko na wtrysku będzie - a wtedy kapa. PS : Polece jeszcze CI KAWASAKI KFX 450 lepsze niż motocykl, można latać cały rok, na gumę z gazu, bezpieczniejszy. Mam na sprzedaż jc to PW pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy owak zawias kosztuje majątek, gdzieś czytałem ze 10tys$ więc kłócił się nie bede.
Polecasz marki KTM APRILIA i MV? A co z resztą, ciekawy jestem dlaczego tylko te... a gdzie DUCATI?

KAWASAKI KFX 450, wątpię czy lepszy niż motocykl. Nie chce żadnych quadów ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.motocykl-online.pl/testy/Honda-CB-1000-R-vs-KTM-990-Super-Duke-vs-Moto-Morini-Corsaro-1200-Veloce-vs-Suzuki-B-King,3649,1

 

 

EEE? :huh:

 

Super Duke broni się przed zamiarami jeźdźca, nie zgadza się z wyznaczonym kursem, zakręty bierze szeroko lub kluczy jak antylopa uciekająca przed lwicą. Do tego dochodzą niezbyt czułe zawieszenia, które przy ostrzejszej jeździe z pasażerem szybko osiągają kres możliwości

 

 

:wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to wygląda że powinieneś się rozglądnąć za B-Kingiem ;)

Za cięzki ;]

 

Te testy nie są miarodajne i pierdoły piszą ^^

 

Tutaj inny test:

 

Maszyna sunie lekko i daje się łatwo prowadzić. W połączeniu z dużą neutralnością w złożeniu wzbudza to uczucie pewności i olbrzymie zaufanie. Dla tej maszynki nigdzie nie jest za ciasno i drogi nigdy nie są zbyt mocno powykręcane. Mamy tu do czynienia ze zwrotnym niczym supermoto sprzętem przeznaczonym do jazdy po serpentynach, który stanowi całkowite przeciwieństwo Tuono, tyle że podobnie jak ono wymaga częstego mieszania w skrzyni biegów.

 

 

Swoją drogą niezła rozbieżność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.