*IRO* Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Hejka! Nadszedł niestety czas żebym poważnie pomyślał o wymianie napędu Łańcuch nie do naciągnięcia, diagnoza kumpla --> moto było stawiane na jedno koło, dlatego właśnie łańcuch w każdym miejscu jest inaczej naciągnięty ;/ Na stronie scigacz.pl znalazłem 3 zestawy: Najtańszy za 465 zł:http://sklep.scigacz.pl/zestaw-napedowy-suzuki-gsxr600-0105-lancuch-did-oring-wzmocniony-zebatki-sprockets-p-7662.html?cPath=2258_55_664_667_534 Droższy za 551zł:http://sklep.scigacz.pl/zestaw-napedowy-suzuki-gsxr600-0105-lancuch-did-xring-super-wzmocniony-zebatki-sprockets-p-7699.html?cPath=2258_55_664_667_534 I najdroższy za 681 zł:http://sklep.scigacz.pl/zestaw-napedowy-suzuki-gsxr600-0105-lancuch-did-x2ring-hiper-wzmocniony-zebatki-sprockets-p-7731.html?cPath=2258_55_664_667_534 Czym one w zasadzie różnią się od siebie? Między najtańszym a najdroższym jeszcze ponad 200 zł różnicy, a to już sporo ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ree Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 różnią się typem uszczelnieniaPierwszy to o-ring daruj se wygląda to mniej więcej tak |O| - jeden punkt styku uszczelnieniaDrugi x-ring w zupełności styknie - wygląda to tak |X| czyli uszczelka "trzyma" w 2 miejscachTrzeci 2X-ring nie spotkałem się ale można wnioskować że są 2 uszczelki X-ringowe czyli 2 razy pewniejszy, ale zapis na stronie "X2-ring hiper wzmocniony" przypomina komentarze Borowczyka w F1 Bierz X-ringi ewentualnie poszukaj jeszcze łańcucha RK - jeździłem na takim i moim zdaniem nie odbiega od DIDa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*IRO* Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Okej czyli mówisz o tym -->http://sklep.scigacz.pl/zestaw-napedowy-suzuki-gsxr600-0105-lancuch-did-xring-super-wzmocniony-zebatki-sprockets-p-7699.html?cPath=2258_55_664_667_534 To teraz ciekawostka z allegro ten sam zestaw http://allegro.pl/show_item.php?item=3380726994 I to PONAD 200 pln taniej ! Znalazłem kilka takich aukcji i każdy mówi, że to jest ten sam towar...jak na żywo rozpoznać ten "x-ring"? Przyznam, że zaskoczył mnie taki rozstrzał cenowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 też mogę polecić RK a co do samego łańcucha jak jeździsz ostro to najmocniejszy ścigacz.pl jest dość drogim sklepem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*IRO* Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 http://allegro.pl/show_item.php?item=3377100932 Ten ma lepsze zdjęcie, czy rozpoznasz po nim, że to jest "x-ring"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 to jest zapewne zdjęcie poglądowe, oring to normalna okrągła uszczelka a xring też ma uszczelkę która układa się w łańcuchu w "x" i dlatego taka nazwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*IRO* Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Kupiłem tego http://allegro.pl/show_item.php?item=3380726994 Chyba wiem o czym mówicie z tym "x", aktualny mam taki. Montaż napędu to jakaś skomplikowana sprawa, czy tylko odkręcenie śrubek, podmianka, nasmarowanie łańcucha i po temacie? Pierwszy raz to będę robił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 ogólnie nie skomplikowana ale jak nie masz zakuwarki to musisz się przyłożyć do zakucia nowego mnie za pierwszym razem zeszło na wymianę napędu 2 godzinki w warunkach średnio warsztatowych i bez specjalnych narzędzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 jak chcesz to za 80 zł na poczekaniu Ci wymienie napęd z zakuciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*IRO* Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Danvield gdzie masz ten swój punkt? Powinienem go mieć w okolicach środy W Tychach mam punkt "Ratka" ale nie wiem ile mi tam krzykną za to ;/I rozumiem, że masz zakuwarkę? Bo wiesz...młotkiem to i sam sobie mogę zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Bo wiesz...młotkiem to i sam sobie mogę zrobić aleś mu pojechał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*IRO* Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Dobra, spoko...robi pełną profeskę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maru Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Masz wyścigowy sportowy motocykl, więc wszystko zależy jak go używasz. Jeśli śmigasz często po torze na zawodach to bierz ten droższy mocniejszy a jeśli tylko gościnnie na torze to wystarczy ten zwykły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*IRO* Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Panowie! Ile zębatek powinny mieć zębatki w GSX-R 600 k4? Wczoraj zauważyłem, że motocykl nie rozwija takich prędkości jak powinien - podobno wina zębatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 rozmiar łancucha 525 (110ogniw)zebatka przednia 16zzebatka tył 45zPorównaj ze starymi zebatkami i policz zeby ..bardzo mozliwe ze wczesniej ktos "zrezygnował" z przyspieszeniaakonto predkosci stosując inny zestaw przełozen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*IRO* Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 A jeżeli to nie zębatki to jest inna możliwość? O ja głupiiiiiii...nie zachowałem starych zębatek, zostawiłem u majstra W tym zestawie co kupiłem wg opisu na stronie powinienem mieć tyle co napisałeś, tylną zębatę policzę bez większego problemu z moto na stojaku, ale przednia? Zdejmowanie plastików itd...mimo wszystko nie wydaje mi się, żeby to była wina napędu. Wcześniej, na starym zestawie nie rozkręcałem motocykla do takich prędkości, ale przy 200km/h na starym napędzie już szedł "topornie"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 witaj serwisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*IRO* Opublikowano 12 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Cholera...zębatki są ok 45 na tyle, 16 na przodzie...na samych zebatkach nawet to pisze No to...DosToros ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 zacznij od pomiaru kompresji,zadnych power commanderów nie masz załozonych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*IRO* Opublikowano 12 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Moto kupiłem w kwietniu i nic do niego specjalnie nie montowałem...nie wiem co to power commander Aż tak na razie mi to nie przeszkadza bo i tak przekraczam "200" tylko od święta i to na autostradzie, dlatego załatwię to już chyba w przyszłym sezonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*IRO* Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Pytań ciąg dalszy, a nie chcę robiś syfu nowym postem Przez jesień / zimę chcę odrobinę pogrzebać w moto - jaki sklep internetowy możecie polecić?W planie wymiana:- oplot przód Goodridge - aktualnie mam oplot, ale jakaś chińszczyzna źle poprowadzona - jak już grzebię przy hamulcach to klocki przód - kierunkowskazy - oryginalne słabo widoczne i od razu pytania, czy możecie podpowiedzieć jak je wykręcić w suzuki gsx-r k4? Są w takiej "uszczelce jakby...i czy taki zestaw jak na tej aukcji będzie pasował do gsx-r?http://allegro.pl/show_item.php?item=3617574900WYMIARY TOWARU:DŁUGOŚĆ KIERUNKOWSKAZU (bez GWINTU) 105 mmDŁUGOŚĆ SZKŁA KIERUNKOWSKAZU 75 mmDŁUGOŚĆ RAMIENIA KIERUNKOWSKAZU 30 mmSZEROKOŚĆ KIERUNKOWSKAZU PRZY POMARAŃCZOWEJ KOŃCÓWCE 35 mmGWINT M1025 DIOD LED Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.