Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Triumph Sprint 1050ST opinie.


Mroczny

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy Państwo nadchodzi czas pożegnania z R6 i przesiadki na coś co będzie wymagało ciut mniej pałowania po obrotach.

 

 

Bardzo spodobał mi sie Sprint 1050. Pytanie czy ktoś takowym jeździ? Jakieś opinie o moto? Znalazłem moto z 2005 roku z 50k przebiegu- czy na to moto to jakaś masakra? Było by bosko jak by z kimś sie zgadać żeby na takowym dupę posadzić sprawdzić jak u mnie z podparciem przy moim nikczemnym wzroście i jak wyważone jest to 240 kilo.

 

Za pomoc będę wdzięczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy z KRK miał taką zabawkę, bardzo chwalił osiągi i wygodę, mało tego sprzedał jednego miał krótko jakiś inny sprzęt i na dzień dzisiejszy z tego co wiem jeździ kolejnym sprintem więc sprzęt faktycznie musi być całkiem niezły, gość miał może z 170cm wzrostu i dawał sobie na nim radę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja też mam 170cm... z tym że moje nogi to by pasowały do krasnala (nisko zawieszony jestem :P ).

tamten klient też raczej mały prześwit miał ;) generalnie nowsze Triumphy są dość ciekawymi sprzętami i nawet nie najgorsze opinie o nich krążą z tego co zauważyłem, nic tylko przymierzyć się gdzieś i wydać własną opinię :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja też myślę nad takim sprzętem. Po głowie chodzi rywal Hondzia VFR ale patrząc na silnik to chyba nie ma co się rozpisywać;) Elastyczność przemawia za Sprint-em. Ja znów trochę sie obawiam ewentualnych napraw, dostępnośći cześci i cen przede wszystkim. Czytalem juz dużo na temat tych dwóch moto no i dosyć spora część uważa Triumph-a za lepszy wybór no ale sam tez nie wiem...
Ja osobiście poszukuje moto wygodnego, z dobrą ochroną przed wiatrem (a tutaj VFR wypada lepiej "ponoć") no i ostre zacięcie tez mile widziane.... :D
Chętnie bym się przejechał na takiej maszynie;P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mroczny widze ze podobaja ci sie niszowe motocykle jak i mnie:)

 

Jednak jak czegoś jezdzi sporo to i tajle i ceny bardziej przystępne. Nie neguje triumph'a ale za duzo tego po drogach nie widać.

Czy tu nie bedzie podobnie jak z BMW1200S wiesz co mam na myśli ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takowe info znalazłem o moto :)

 

Siemka 

3739 km - klocki hamulcowe z tylu
7928 km - komplet opon BT 020
12931km - klocki hamulcowe z tylu
16082 km - opona tyl
22663 km - klocki hamulcowe z tylu, opony Dunlop D 208 RR
25111km - opony BT 020 komplet
26985 km - klocki hamulcowe z tylu
28861 km - zespol napedowy (zebatki, lancuch ) tercze hamulcowe, klocki z przodu software update
29099 km - opony komplet Avon Azaro AV 45/46 ST
33777 km - pekla pomocnicza rama pod siedzeniem ktora zostala zespawana
35844 km - klocki hamulcowe z tylu
37509 km - opony komplet Avon AV 59/60 Viper Sport
41275 km - wymiana lozyska tylnego kola z tylna tarcza, klockami i sensorem ABS'u
43630 km - opony komplet Pirelli Diablo Strada
47607 km - Sruba /bolec przedniego amortyzatora ( po polsku chyba lagi ) klocki z przodu

Kompresja spadla z 17 na 16,5

pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takowe info znalazłem o moto :)

 

Siemka 

3739 km - klocki hamulcowe z tylu

7928 km - komplet opon BT 020

12931km - klocki hamulcowe z tylu

16082 km - opona tyl

22663 km - klocki hamulcowe z tylu, opony Dunlop D 208 RR

25111km - opony BT 020 komplet

26985 km - klocki hamulcowe z tylu

28861 km - zespol napedowy (zebatki, lancuch ) tercze hamulcowe, klocki z przodu software update

29099 km - opony komplet Avon Azaro AV 45/46 ST

33777 km - pekla pomocnicza rama pod siedzeniem ktora zostala zespawana

35844 km - klocki hamulcowe z tylu

37509 km - opony komplet Avon AV 59/60 Viper Sport

41275 km - wymiana lozyska tylnego kola z tylna tarcza, klockami i sensorem ABS'u

43630 km - opony komplet Pirelli Diablo Strada

47607 km - Sruba /bolec przedniego amortyzatora ( po polsku chyba lagi ) klocki z przodu

Kompresja spadla z 17 na 16,5

pozdrawiam 

Kurde jak to czytam to aż przerażenie mnie bierze...dobrze że wybrałem Bandita 1250 SA - 52 tysia przebiegu i tylko eksploatacyjne rzeczy, żadne tarcze, żadne pęknięte ramy, łożyska itp.

To co ktoś przeszedł z tym w/w Triumphem to jakaś masakra dla mnie bynajmniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest nie prawda bo mam kolegę takiego samego wzrostu i gania dl-ką..W dodatku mieszka koło mnie :)Coś robił z zawieszeniem ale co nie wiem.

Plusy niskie spalanie,duża bezawaryjność,nierówności łyka jak chce,spore możliwości załadowania plus miejsce dla pasażera itd itp.

https://lh5.googleusercontent.com/-eBXI_BMHXTs/TqrsCM1GXTI/AAAAAAAAEnE/3QSh-OxoWJE/s640/DSC08546.JPG

https://lh6.googleusercontent.com/-lFT0-2vy8u4/TqrsUvYhpII/AAAAAAAAEnU/L5H2e7F9nZM/s640/DSC08550.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam tragedii nie ma :) Bandzior niestety dla mnie ciut ciut za ciężki :( Jak tak patrzę to z awaryjnością tragedii nie ma :lol: Większe problemy miałem z XX-em :) z tym że on miał przebieg kosmiczny :D

Hej :)no przestań, że 10-15kg robi Ci różnice?? Za to jak Bandzior łapy rwie przy niskich obrotach!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.