Mroczny Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Drodzy Państwo nadchodzi czas pożegnania z R6 i przesiadki na coś co będzie wymagało ciut mniej pałowania po obrotach. Bardzo spodobał mi sie Sprint 1050. Pytanie czy ktoś takowym jeździ? Jakieś opinie o moto? Znalazłem moto z 2005 roku z 50k przebiegu- czy na to moto to jakaś masakra? Było by bosko jak by z kimś sie zgadać żeby na takowym dupę posadzić sprawdzić jak u mnie z podparciem przy moim nikczemnym wzroście i jak wyważone jest to 240 kilo. Za pomoc będę wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rave Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 znajomy z KRK miał taką zabawkę, bardzo chwalił osiągi i wygodę, mało tego sprzedał jednego miał krótko jakiś inny sprzęt i na dzień dzisiejszy z tego co wiem jeździ kolejnym sprintem więc sprzęt faktycznie musi być całkiem niezły, gość miał może z 170cm wzrostu i dawał sobie na nim radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroczny Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 No ja też mam 170cm... z tym że moje nogi to by pasowały do krasnala (nisko zawieszony jestem ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy005 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 mam 955 st chyba gabarytowo podobnie jak bys chcial usiasc przymiezyć tylko nie do jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rave Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 No ja też mam 170cm... z tym że moje nogi to by pasowały do krasnala (nisko zawieszony jestem ).tamten klient też raczej mały prześwit miał generalnie nowsze Triumphy są dość ciekawymi sprzętami i nawet nie najgorsze opinie o nich krążą z tego co zauważyłem, nic tylko przymierzyć się gdzieś i wydać własną opinię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaelloEs Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 No ja też myślę nad takim sprzętem. Po głowie chodzi rywal Hondzia VFR ale patrząc na silnik to chyba nie ma co się rozpisywać Elastyczność przemawia za Sprint-em. Ja znów trochę sie obawiam ewentualnych napraw, dostępnośći cześci i cen przede wszystkim. Czytalem juz dużo na temat tych dwóch moto no i dosyć spora część uważa Triumph-a za lepszy wybór no ale sam tez nie wiem...Ja osobiście poszukuje moto wygodnego, z dobrą ochroną przed wiatrem (a tutaj VFR wypada lepiej "ponoć") no i ostre zacięcie tez mile widziane.... Chętnie bym się przejechał na takiej maszynie;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 kurcze mroczny a co wyszło z Yamahą?Nie warto reanimować? powazne szkody?Może i triumph fajny ale z ew częsciami kiepsko,kup cos bardziej cywilizowanego i popularnego = tańsze częsci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musashi28 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Jeśli chodzi o części to nie narzekam - Triumph Sprint ST (1999) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Mroczny widze ze podobaja ci sie niszowe motocykle jak i mnie:) Jednak jak czegoś jezdzi sporo to i tajle i ceny bardziej przystępne. Nie neguje triumph'a ale za duzo tego po drogach nie widać.Czy tu nie bedzie podobnie jak z BMW1200S wiesz co mam na myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroczny Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Takowe info znalazłem o moto Siemka 3739 km - klocki hamulcowe z tylu7928 km - komplet opon BT 02012931km - klocki hamulcowe z tylu16082 km - opona tyl22663 km - klocki hamulcowe z tylu, opony Dunlop D 208 RR25111km - opony BT 020 komplet26985 km - klocki hamulcowe z tylu28861 km - zespol napedowy (zebatki, lancuch ) tercze hamulcowe, klocki z przodu software update29099 km - opony komplet Avon Azaro AV 45/46 ST33777 km - pekla pomocnicza rama pod siedzeniem ktora zostala zespawana35844 km - klocki hamulcowe z tylu37509 km - opony komplet Avon AV 59/60 Viper Sport41275 km - wymiana lozyska tylnego kola z tylna tarcza, klockami i sensorem ABS'u43630 km - opony komplet Pirelli Diablo Strada47607 km - Sruba /bolec przedniego amortyzatora ( po polsku chyba lagi ) klocki z przoduKompresja spadla z 17 na 16,5pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rave Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 zawsze zostaje ebay i ściąganie taili z Anglii chociaż jak doliczysz przesyłkę to cena zrównoważy się z tymi z allegro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarMro Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Tutaj znajdziesz ceny częsci, uszczelek czy nawet śrubek do różnych modeli Triumpha (również do Sprinta 1050) :http://www.worldoftriumph.com/section.php/4276/1/triumph_parts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musashi28 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 I tu: http://www.squaredeals-ltd.co.uk/sprint-st-955i-21-c.asp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maru Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Takowe info znalazłem o moto Siemka 3739 km - klocki hamulcowe z tylu7928 km - komplet opon BT 02012931km - klocki hamulcowe z tylu16082 km - opona tyl22663 km - klocki hamulcowe z tylu, opony Dunlop D 208 RR25111km - opony BT 020 komplet26985 km - klocki hamulcowe z tylu28861 km - zespol napedowy (zebatki, lancuch ) tercze hamulcowe, klocki z przodu software update29099 km - opony komplet Avon Azaro AV 45/46 ST33777 km - pekla pomocnicza rama pod siedzeniem ktora zostala zespawana35844 km - klocki hamulcowe z tylu37509 km - opony komplet Avon AV 59/60 Viper Sport41275 km - wymiana lozyska tylnego kola z tylna tarcza, klockami i sensorem ABS'u43630 km - opony komplet Pirelli Diablo Strada47607 km - Sruba /bolec przedniego amortyzatora ( po polsku chyba lagi ) klocki z przoduKompresja spadla z 17 na 16,5pozdrawiam Kurde jak to czytam to aż przerażenie mnie bierze...dobrze że wybrałem Bandita 1250 SA - 52 tysia przebiegu i tylko eksploatacyjne rzeczy, żadne tarcze, żadne pęknięte ramy, łożyska itp.To co ktoś przeszedł z tym w/w Triumphem to jakaś masakra dla mnie bynajmniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroczny Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Oj tam tragedii nie ma Bandzior niestety dla mnie ciut ciut za ciężki Jak tak patrzę to z awaryjnością tragedii nie ma Większe problemy miałem z XX-em z tym że on miał przebieg kosmiczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Ja mówię DL650 tylko ładny czarny z dodatkami albo explorer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroczny Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Ja mówię DL650 tylko ładny czarny z dodatkami albo explorer.DL jest w cholerę za wysoka dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 To jest nie prawda bo mam kolegę takiego samego wzrostu i gania dl-ką..W dodatku mieszka koło mnie :)Coś robił z zawieszeniem ale co nie wiem.Plusy niskie spalanie,duża bezawaryjność,nierówności łyka jak chce,spore możliwości załadowania plus miejsce dla pasażera itd itp.https://lh5.googleusercontent.com/-eBXI_BMHXTs/TqrsCM1GXTI/AAAAAAAAEnE/3QSh-OxoWJE/s640/DSC08546.JPGhttps://lh6.googleusercontent.com/-lFT0-2vy8u4/TqrsUvYhpII/AAAAAAAAEnU/L5H2e7F9nZM/s640/DSC08550.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maru Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Oj tam tragedii nie ma Bandzior niestety dla mnie ciut ciut za ciężki Jak tak patrzę to z awaryjnością tragedii nie ma Większe problemy miałem z XX-em z tym że on miał przebieg kosmiczny Hej :)no przestań, że 10-15kg robi Ci różnice?? Za to jak Bandzior łapy rwie przy niskich obrotach!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TMK Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 triumph ponoć w rankingu awaryjności przy przebiegu 50tyś 2 miejsce zaraz za cbf1000. Więc nie jest źle ze sprintami, mnie się podoba tylko wygłaskaną sztukę ciężko trafić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.