Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

4ride.PL - opinie!


acik86

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Byłem tam wczoraj poprzymierzać spodnie. Obsługa bardzo sympatyczna, chłopak przyniósł mi kilka modeli spodni i nawet mu brewka nie drgnęła jak marudziłem :) w końcu chciałem inny rozmiar to zamówił mi na następny dzień. Pojechałem, przymierzyłem, kupiłem i ja na razie jestem mega zadowolony. Od razu brałem u nich rękawice. Dobrze się z nimi rozmawia, dobrze doradzają, czujesz, że nie chcą tylko Twojej kasy, a chętnie ci doradzą i pomogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

NIE POLECAM A NAWET ODRADZAM !

Trzy razy robiłem zakupy z tego 2 razy wtopa ze strony sklepu w KATOWICACH 

Pierwsza niemiła sytuacja kiedy kupowałem kurtkę i spodnie tekstylne , znalazłem kurtkę która mnie interesowała ale nie mieli do niej spodni tego samego modelu , więc sprzedawca znalazł mi inne z tej samej firmy .

Spodnie miały pasować do kurtki w sensie że miały się spinać a zamek miał pasować bo to przecież ta sama firma (zapewniał sprzedawca) mój błąd bo na miejscu nie sprawdziłem , kupiłem spodnie + kurtkę , zapłaciłem i wróciłem do domu .

W domu zakładam szmaty i okazuje się że kurtka ma odwrotnie wszyty zamek niż spodnie i nie da się ich spiąć , podobno to występuje tylko w tym modelu tej firmy i do kurtki pasuje tylko dedykowany model spodni , o czym sprzedawca wcześniej nie wiedział 

dzwonię więc do sklepu no bo przecież coś trzeba z tym zrobić , okazało się że spodni do tej kurtki nie mają i nawet nie są w stanie sprowadzić , podobno wszystkie się wysprzedały i nigdzie ich nie mają .

Zaproponował mi wymianę kurtki na inny model , ale mi właśnie zależało na tym modelu i wolałem poszukać do niej pasujących spodni na własną rękę , ostatecznie polecili mi udanie się do krawcowej aby przeszyła ten zamek i wszystko będzie ok .

Spodnie zwróciłem do sklepu , pieniądze niechętnie zwracali , do krawcowej nie miałem nawet zamiaru jechać z nowymi spodniami na gwarancji .

Ostatnio szukałem nowego kasku , wiedziałem co chcę kupić więc szukałem po sklepach internetowych bo nie mam czasu jechać do sklepu osobiście  , znalazłem  na stronie 4ride w dobrej cenie i zamówiłem .

Po pierwsze wysyłka opóźniła się o jeden dzień  z winy sklepu , kiedy paczka dotarła okazało się że wysłali nie taki kask jak zamawiałem RĘCE OPADAJĄ , delikatnie mówiąc to się wkur--łem 

dzwonię do nich i mówię że wysłali nie ten kask co zamówiłem , sprzedawca kazał odesłać kask do sklepu i pyta jaki kask ma być dokładnie wysłany no to wkur--łem się jeszcze bardziej i mówię że dokładnie taki jak jest w zamówieniu , fakt że są dwa takie podobne do siebie kaski ale chyba czytać potrafią gamonie , po chwili dzwonię jeszcze raz i pytam czy mają faktycznie na sklepie ten model i czy mogą mi go wymienić gdybym podjechał , kasku nie mieli ale mogą sprowadzić na następny dzień , ostatecznie kasku jeszcze nie wymieniłem bo nie mam czasu tam jechać a nie chcę wysyłać czekać nie wiadomo ile a może okazać się znowu że ktoś się pomylił .

Podsumowując nie wiedzą co sprzedają lub celowo wprowadzają klienta w błąd !

Tak na marginesie kask przyjechał w rozje--nym pudełku (jak by ktoś w nim kartofle trzymał) kask rozmiar L , szyba z naklejką i kodem kreskowym  przełożona z innego  w rozmiarze M , generalnie wygląda jak powystawowy ,zamawiałem malowanie LUMI a dostałem zwykłe , wniosek najlepiej jechać osobiście lub zamówić u solidnego sprzedawcy , drożej ale pewniej !

Sorry za błędy interpunkcje itp

PS spodnie do kurtki bez najmniejszego problemu kupiłem u innego sprzedawcy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym spięciem kurtki i spodni zrobili mnie podobnie niestety.. Przeszyłem zamek u krawcowej za 15zł i jest git, ale i tak ich nie spinam razem.

Co do kasków - moja siorka kupowała helmet dla siebie. I te z wystawy faktycznie są coś nie tak - niby mierzyliśmy ten sam kask i rozmiar w dwóch innych malowaniach a zupełnie inaczej wkładał się i leżał na głowie. Jak zamówiliśmy nowy to było wszystko okej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Niestety mam to sam odczucie. Nie radzą sobie z terminowością zamówień. Niby coś mają na stronie internetowej, ale jak co do czego to muszą wszystko zamawiać. Trzeba się upominać o swoje, rabaty takie, że po ich uwzględnieniu cena potrafi być wyższa niż bez rabatu w innym sklepie, bo oni więcej nie "mogą".  Jakoś inni mogą... Ogólnie w najlepszym wypadku oceniam średnio.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strona to oferta. Jakby każdy sklep miał mieć wszystko to co na stronie, to musiały by to być hale jak w Niemczech czy Wielkiej Brytanii. 

Nie mówię, że nie lubię otrzymać jakiegoś rabatu - ale nie rozumiem jak można wystawiać opinię o sklepie przez pryzmat otrzymanego rabatu...? :]

Albo kogoś stać na dany towar, albo nie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema!

 

Ja trochę z innego punktu widzenia. Robie tam zakupy od lat - nigdy nie doradzili mi źle - zawsze starali się pomóc, a nie wcisnąć zalegający towar (tego niestety doświadczyłem u innych). Co do cen kwestia względna - zawsze dostaje satysfakcjonujący mnie rabat. Ale najważniejsze to zero problemów z reklamacjami czy wymianami. 

A i pogadać można :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

gdzieś na początku sezonu szukałem kapci po babci. cenę nie do pobicia na skalę Polski znalazłem właśnie u nich.

relaksy kupilem, ze sklepu zrelaksowany wyszedłem, zadowolony jestem do dziś choć dalej twierdzę, że turystyczne butki (u mnie alpinestars na gore) nie umywają się do race'owych w kwestii tzw. stylu :P

co do obsługi - atmosfera OK, o tym, co mają na sklepie wiedza na poziomie. ale już jak zapytać o coś spoza aktualnego stanu (pytałem np. o szczękówki), to lepiej obczaić samemu :ph34r:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 7 miesięcy temu...

Bardzo unfriendly!

Jak każdy wie buty motocyklowe służą do jeżdżenia na motocyklu, ludzie z tego sklepu uważają, że w zasadzie buty te ani nie są przeznaczone do jazdy w deszczu ani w słoneczne dni. Tak więc gdy zastanie Cię deszcz na drodze - schowaj się pod daszkiem i czekaj aż przestanie padać :D

Pierwsza reklamacja odrzucona, kolejną próbą było skierowanie sprawy do adwokata - gdy Ten wystąpił w moim imieniu już nie było żadnych sprzeciwów aby reklamację tę podważyć.

Żerują na naiwności klientów!

Podsumowując jak najbardziej nie polecam a wręcz przestrzegam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na motocyklu można jeździć w każdych butach, bo to indywidualna sprawa danego osobnika w czym chce jeździć. Rozwiń tylko Twoją myśl....kupiłas buty, które z założenia przemakają, czy nie są nieprzemakalne, a Ty liczyłaś, ze może jednak nie przemokną??:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jednej z jazd znaczek sidi na protektorze łydki rozlał się i "wżarł" w plastik uszkadzając go. Zarówno w prawym jak i lewym bucie.

Dając tysiąc złoty za obuwie motocyklowe oczekuje, że są one zrobione z trwałych materiałów. Tymczasem moja reklamacja została odrzucona. Dopiero po złożeniu wniosku przez kancelarię zechcieli ją rozpatrzyć i z łaską wymienić elementy które zostały uszkodzone zresztą niedbale bo wada jest jeszcze widoczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.