Proximat3 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Witam kolegów i koleżanki,Na wstępie chciałem tylko dodać, że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o sprawy mechaniczne, a nawet gdybym chciał coś zrobić to nie mam warunków (brak garażu, moto na parkingu).Otóż mój problem zaczął się z przyjściem listopada, kiedy to temperatura spadła i zrobiło się zimno.Przy odpalaniu moto, włączam ssanie na maksa (inaczej ani rusz) i odpalam moto. Zazwyczaj chodzi na tym ssaniu, aż nie uznam, że jest dość nagrzany wtedy ssanie wyłączam i jadę.Czasami trzyma obroty, ale często jest tak, że po wyłączeniu ssania gaśnie.Natomiast na trasie po kilku kilometrach, może kilkuset metrach jadąc z normalną prędkością spadają obroty i silnik gaśnie (brak reakcji na gaz, zupełnie jak w moim poprzednim aucie).I to jest główna usterka, moto nieoczekiwanie odmawia posłuszeństwa w najgorszych momentach zgodnie z prawem Murphy'ego.Jak zgaśnie to się zaczynają jaja, bo silnik nie chce zapalić. I tak kręcę i kręcę, czasem odpali pochodzi i gaśnie, więc muszę dodać gazu. Do tego przy kręceniu jak zgaśnie strasznie zgrzyta, jakby Kawa coś mieliła Także to są moje główne problemy i od zimy nie wiem jak sobie z nimi poradzić.Co było zrobione:- synchro i regulacja- nowy aku- wymiana świec- wymiana filtrów: oleju, paliwa, powietrza- udrożniony odpowietrznik (na korku znajdowało się paliwo wyssane ze zbiornika)- jakieś uszczelki na przewodzie paliwowymI chyba tyle.Powiedziano mi, że może to być przyczyna elektryki, nie wiem nie znam się.Czasem jak zgaśnie potrafię kręcić, aż padnie aku, bo nie chce nijak zapalić i muszę pchać parę godzin Nie wiem czy podałem wystarczająco dużo informacji, jak coś to pytajcie i serdecznie proszę o pomoc, bo przyszła wiosna, a ja ją pewnie spędzę na pchaniu moto Pozdrawiam, Marek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 luzy zaworowe do sprawdzenia i być moze gaźniki jeszcze raz do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 zasada jest prosta.. pierw robisz zawory a potem synchronizacje;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proximat3 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Regulacja i synchro były robione we wrześniu i nawet po tym zabiegu nic się nie zmieniło, to raczej coś innego A z funduszami naprawdę kruchutko, nie mogę wszystko zrobić co wymienicie, metodą eliminacji chciałbym sobie ograniczyć usterki do minimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proximat3 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Dzisiaj byłem na moto na uczelni, w drodze powrotnej znowu zamulił i zgasł. Odpalał tylko na full ssaniu.Po kilku takich akcjach otworzyłem wlew paliwa i słyszałem odgłos zasysanego powietrza. Nie wykluczam, że pomimo tego, że facet 6 miechów temu mi rozkręcał korek czyścił go pod tym kątem i przy mnie dmuchał kompresorem to jednak ta usterka się pojawia, do tego na korku jest trochę paliwa w miejscu otworu na kluczyk. Co o tym sądzicie, czy objawy pasują tylko do tego typu usterki, chodzi mi o brak mocy po jakimś czasie i gaśnięcie silnika. Dodam, że jak zgaśnie, a mam jeszcze prędkość to puszczam sprzęgło i silnik zaskakuje, ale oczywiście nie ma reakcji na gaz, więc i tak zgaśnie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Sorki za off top, ale studiujesz może w Katowicach na polsl? niebieska/czerwono-szara gpz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proximat3 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 @up Tak jest, niebieska to moja. Czerwona, która stała bodajże wczoraj była po lifcie i widać, że dopieszczona, ja na to funduszy nie mam Studiuję na IM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 To witam kolegę z uczelni ^.- Już ją w tamtym roku widziałem, że często stała ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proximat3 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Kupiłem w sierpniu czy wrześniu, więc na uczelnię obowiązkowo hehe To jeszcze się pochwal kolego czym śmigasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Ja też mam kawe GPZ, tylko tą po lifcie i taką całą zieloną, powinieneś kojarzyć tak chociaż troszkę spod szkoły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proximat3 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Pewnie, że kojarzę.W tamtym roku oglądałem i zazdrościłem Cholera z nas 3 mam najgorzej zadbaną, ale też dałem pewnie dużo mniej, ważne żeby jeździła bez zarzutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 No i chyba nie masz odpowietrzenia baku,stąd jak otwierasz słyszysz zasysane powietrze.Możesz mieć zasyfiony bak i to zapycha sitko na kraniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proximat3 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Kurcze z tego co pamiętam to pod koniec roku spuszczali mi paliwo i czyścili, nie wiem czy bak też, ale kranik na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 sprawdź czy nie masz jakiegoś zagiętego przewodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proximat3 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Jednak korek nie jest jedynym powodem, dzisiaj znowu mi zgasł po 2 minutach jazdy i nie chciał odpalić, znowu pojawiło się zgrzytanie przy kręceniu rozrusznikiem. Odpalił tylko na pełnym ssaniu, podskoczył do 4k rpm potem zgasł, tak kilka razy aż w końcu mogłem pojechać i doturlałem się do domu.Znowu pojawiła się kwestia elektryki, kiedy przekręciłem kluczyk na off i z powrotem na on, moto odpalił ale nie świeciły światła, tarcze, obroty na zero choć silnik kręcił.. Jakieś styki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi87 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 dwie rzeczy mi przychodzą do głowy:1. łapie lewe powietrze, gdzieś na krućcu łapie ci lewe powietrze i dlatego go zdusza, może krućce dziurawe, albo jak masz kranik podciśnieniowy to on przepuszcza i przez to łapie ci lewe powietrze, sprawdź czy jak podkręcisz obroty to da się jechać2. faktycznie elektryka, gubi ci iskrę, albo gdzieś masz przetarte kable, albo moduł zapłonowy szlak trafił i on robi jaja, sprawdź czy każda świeca ma iskrę zaraz jak go zmuli i zgaśnie. Pytanie czy wygrzewałeś świece po tym jak je założyłeś jeśli były to świece NGK i zostały źle wygrzane możę któraś z nich padła. Wracjając do elektryki sprawdziłbym na pewno połączenie masy z cewką wysokiego napięcia oraz impusator z modułu na cewkę wysokiego napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Tam nie ma kranika podciśnieniowego. Wiesz co, ja bym na Twoim miejscu dał to jednak mechanikowi do obejrzenia/zrobienia. Tutaj Ci z forum na pewno by to rozwiązali. Widziałem jak pomykasz w bluzie dzisiaj, na drodze ładnie jechała kawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proximat3 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Jechać jedzie ładnie, gorzej jest jak stanie i nie chce ruszyć heh.W tygodniu dam do mechanika zobaczymy co powie.Czy ma znaczenie, że z lewego komina uciekają spaliny przez nieszczelność? Może jakoś się cofają i moto się dławi?Ale to tak tylko na marginesie pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pako Pako Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Kolego i co to bylo bo u mnie jest dokladnie to samo he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pako Pako Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Kolego i co to bylo bo u mnie jest dokladnie to samo he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Spojrz na date ostatniego wpisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.