Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Power Commander III R1 RN12


Adamv

Rekomendowane odpowiedzi

a gdzie to wsadzic? pod tylny zadupek? filtr mam dna, zrezygnowalem z k&n, ten podobno jest lepszy. czy gra nie warta swieczki, to nie wiem. jest lekarstwem na dosc slaby dol w rn12. mam jeszcze na oku wydechy akrapovic, ale z nimi zaczekam do wiosny, zobacze jak bedzie chodzil bez kata. jesli ok, to zostawiam, jesli nie, to wkladam caly system.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest zle. 100zl wiecej niz ratka. mam dostep do goscia, ktory robi programy do samochodow dla znajomych. nie wiem, czy doszedl juz do tego, zeby robic dla moto. jesli moto ma miec wiecej ducha, to wydaje mi sie, ze jest to warte tej ceny. dol naprawde nie jest ciekawy, a wlasciwie tylko dlatego zmienilem na litra. powyzej6-8tys. dostaje konkretnego strzala, na 2 stawia bez potrzasania manetka. napewno mialem zle ustawiony exup i byl zapaskudzony filtr powietrza, to pewnie mialo wplyw na jazde. nie bylem zdecydowany na pc, ale jakos tak wyszlo, ze przyszedl do mnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrące swoje trzy grosze. Jesli ten PC ktory zakupiłes jest nowy to przyjdzie z wgraną mapą, ktora jest mapą "bezpieczną" ktora opracowali kolesie z dynojeta. Wiadomo ze kazdy silnik jest inny, plus rzeczy takie jak filtr czy wydech wpływają na oddawanie mocy czy tez moc maksymalna.

 

Jesli chcesz uzyskac zadowalające efekty powinienes skorzystac ze specjalistów w swojej dziedzinie, bo serwis typu "powinni dać rade zrobić" moze cie kosztowac pozniej troche miedzi. Ustawią ci zbyt ubogą mieszanke zeby wycisnąc pare koników wiecej, przegonisz porządnie motocykl i moze sie okazac ze po jakims czasie zawory lub cos innego do roboty.

 

Po trzecie nie nastawiaj sie nie zwiekszenie mocy. Moze przybedzie, ale bedzie to delikatna zmiana, czasem wrecz bład pomiaru. PC ma za zadanie sterowac A/F ratio tak, aby było przez cały czas na optymalnym poziomie. Dzieki temu silnik oddaje moc płynniej i znikają dziury w obrotach. Najbardziej daje sie to odczuć w motocyklach z duzymi silnikami V, rzędówki z racji tego ze są bardzo płynne przy odkrecaniu manetki juz wyjezdzajac z fabryki nie dają porażających różnic przed i po, niemniej na pewno warto.

 

I pamietac trzeba ze wynikami mozna łatwo manipulowac. Nie dosc ze sa rozne standardy podawania mocy to wystarczy ze np. zmienisz w danych temp. otoczenia i pokaze ci wyższą moc. Wiec upewnij sie ze masz do czynienia z profesjonalistą a nie z kims kto nastawia sie zeby cię odpowiednio skasować pokazując ci najwyzszy mozliwy numerek na papierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dziwi mnie twoje podejście, wolisz dać do pana Janka i zapłacić o stówę więcej niż do ludzi którzy się tym zajmują mają hamownie i doświadczenie, może z ta R1 coś jest nie tak skoro po przesiadce z 600 brakuje Ci w niej dołu. Jeśli myślisz ze po założeniu i ustawieniu power comandera będziesz miał porażającą różnice to się możesz zdziwić. Pozdrawiam.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie warto inwestowac w takie cuda w litrze, no chyba że juz jest na wyposażeniu przy zakupie, szkoda kasy i zachodu jak również silnika. Różnicy i tak nie odczujesz bo i tak z 600-tki na litra to bedzie dla Ciebie mega różnica.

Co masz na myśli mowiąc ze chcesz poprawić kulture na niskich obrotach ?  jest dla Ciebie za nerwowa z dołu, czy wręcz odwrotnie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie moge za wiele powiedziec o moim sprzecie, bo po 100km poszedl do poprawek. za niedlugo wstawie foty, jest juz gotowy. cudow sie nie spodziewam, ale po wsadzeniu filtra i zrobieniu wydechu, napewno bedzie czuc roznice. na dole idzie tak samo jak moja 600 na gorze, takze tragedii nie ma. PC kupilem przez przypadek. pan Janek moze miec wieksze doswiadczenie i dostep do hamowni po godzinach. tylko o takie cos mi chodzilo. wiem, ze nikogo takiego nie znajde, dlatego sprzet pojdzie do DynoTech. mialem kilka problemow, bo ktos zaniedbal pewne sprawy, ale wszystko jest ok. napewno byl zle wyregulowane exup, dlatego byl zaj@bisty przeskok na niskich obrotach i przerywanie na wyzszych. ogolnie, to byla masakra, ale i tak bylo warto

edit: a cczy wykozystam moc? narazie w pojedynke napewno nie, ale nastawiam sie na jazde z plecakiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.