Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

BMW HP4 OFICJALNIE !


Szymon@Orzesze

Rekomendowane odpowiedzi

1. Mojemu znajomemu w K1200S w DE zaczął nawalać ABS podczas wyjazdu. Nagle na parkingu, przy 30 km/h, pompa wspomagająca hamulce podała max. ciśnienie, ABS jej nie odłączył no i było groźnie. Na szczęście nic się nie stało. Pomimo wykupionej przedłużonej gwarancji BMW się wypięło, bo moto miało ponad 100 000 km. Część kosztów musiał ponieść sam. I żeby nie było, moto cały czas serwisowane w BMW.

2. K1200 się złamało na skutek fabrycznego błędu w zawieszeniu tył - było o tym głośno na forach, BMW nabrało wody w usta; ale potem była akcja techniczna wymiany elementu zawieszenia tył.

3. W instrukcji naprawy we wcześniejszych wydaniach BMW przewiduje wymianę oleju w przekładni głównej raz tylko, po chyba 1000 km, a w nowszym wydaniu zaleca co 2 lata :).

4. Każdy na BMW zabiera ze sobą antenę stacyjki (immobilizer), żeby w razie W mieć jak wrócić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie ma co uogólniać- wszystko dobre co się nie psuje. Kupując nawet najbardziej wychwaloną i niezawodną markę można mieć pecha i trafić na minę. Od lat jeżdżę na Japonii różnych marek i nie kupię niczego europejskiego przede wszystkim ze względu na cenę. Osiągi, moce a nawet wygląd współczesnych motocykli są bardzo zbliżone więc ze względu na wrodzone skąpstwo żal mi przepłacać. Nie chce mi się wierzyć że części mechaniczne motocykli Włoskich, Niemieckich czy Japońskich zużywają się znacznie szybciej lub dużo wolniej. Technologia budowy i materiały są bardzo do siebie zbliżone u wszystkich producentów. Pozostaje elektronika i gadżety. Niestety, tego jest już wszędzie pełno, ale prym wiodą firmy Europejskie.I tu jest problem, bo raz- postarzanie produktów a dwa- im coś bardziej skomplikowane tym trudniejsze i droższe w naprawie i serwisowaniu. Niestety, ale wygląda na to że tego nie unikniemy i nawet jeśli któryś producent czegoś tam nie wsadzi do danego modelu to w kolejnym nadrabia to podwójnie. 

Podsumowując: niech każdy kupuje co chce, i tak jego maszyna będzie najlepsza i najpiękniejsza. Tak samo niema czego zazdrościć, moto na którym jeździmy jeśli jest tej samej pojemności i klasy niczym nie ustępuje temu którym jeździ kolega, szczególnie jeśli jeździmy po drogach. Znacznie więcej jest ciul..tych motocyklistów niż ciul...tych motocykli... :)  :ph34r:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

z nieoficjalnych informacji wynika, że BMW planuje wprowadzić karbonowe ramy do motocykli sportowych. Narazie wystapili o opatenotwanie tej technologii. Pewnie niebawem pojawi się taka rama w HP4...

corniak to już są oficjalne informacje i carbonowe ramy będą nie tylko w ścigach bmw : http://www.moto-opinie.info/?action=newsroom&a2=read&eid=826

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

corniak to już są oficjalne informacje i carbonowe ramy będą nie tylko w ścigach bmw : http://www.moto-opinie.info/?action=newsroom&a2=read&eid=826

Tym lepiej - zawsze jeździłem Hondami, jestem z nich bardzo zadowolony jednak spróbowałbym czegoś innego i to właśnie BMW. Czy możesz coś napisać na temat tych motocykli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.